- Erorile legate de debitmetrul le-am sters, m-ai am doar 4 erori, una legata de CAN Communication, doua legate de EGR si una legata de Relay preheating.
- Particle Emission Filter load 54% (La poza cu FAP-UL arata asta), înseamnă ca n-am fap-ul înfundat? Si acolo mai scrie volumul de aditivi rămași in rezervor, 1314 ml, de unde completez daca trebuie? Sau cum ca nu înțeleg...

- EGR sta deschis 99% cand accelerez, ar trebui sa faca asa? L-am curățat si degeaba, cred ca trebuie schimbat
- Am vrut să-i fac o regenerare de pe Lexia 3 si mi-a dat asta "Givens the vehicles log, the particulate filter need replace now, zice să-l schimb.. Dar de ce? Acolo arata ca este doar 54% încărcat, daca arata si ala bine...

- ce inseamna can communications, eroarea aceea?
- De ce imi da antipoluttion fault, martorul check engine si nu se tureaza mai mult de 3000 rpm
- Egr-ul poate sa faca mașina sa intre in limp mode? Ma gandesc ca poate de la EGR face masina asa...










