Finala borla gaze f fierbinti
Moderator: Echipa Tehnica
Finala borla gaze f fierbinti
Salut, asa cum am zis am continuat modificarile la C4, astazi am continuat cu finala pe care am inlocuit-o cu una de la BORLA.Toba este cilindrica si este asemanatoare cu cea de pe motoare doar ca are un diametru mai mare.Ar fi totusi o 'problema' daca vreau sa tin mana mai mult de 10-15 sec. nu pot pt ca sunt atat de fierbinti gazele care ies incat ma arde efectiv.Sa ma astept sa vad si flacari la turatii mai mari , glumesc.Vreau sa stiu daca e normal asa ceva?Era sa uit se aude al dracu de bine si pot spune ca a meritat toti banii chiar daca au fost destul de multi.Si inca ceva nu va ganditi ca e una din vitan si nu stiu ce... si nu stiu cum...!!!
Dar chiar asa de fierbinti incat sa nu poti tine mana,vreau sa zic ca asta se intampla fara sa turez motorul.Cat despre poze ce sa zic , ma voi comforma doar ca nu stiu ce as putea sa arat, doar cum se vede tipsul pe spoiler. Oricum merita treaba, asta depinde acum si de cat vrei sa dai pt masina ta si ce vrei sa faci.
poti sa faci si un filmulet sa auzim si noi si sa ne zici si cat ai dat pe finala , poi uitete la orice masina si ai sa vezi ca sunt la fel de calde dupa ce motorul merge ceva timp numai poti sa pui mana pe finala sa nu mai vorbim de la iesirea din motor ... gandestete ca in motor practic este foc si sunt sute de grade
-se rezolva cu filmuletul
-a costat 7,5 mil si a fost montata in Stefanesti la Pilot singurul autorizat pe Buc de cei de la Borla(am verificat pe site-ul de la Borla)
-nici nu mi-a trecut prin cap sa pun mana pe ea, eu ziceam ca efectiv gazele care ies sunt f fierbinti incat nu pot tine mana la capatul ei.Credema ca pe vremuri mai testam evacuarea punand mana si astupand capatul finalei si daca motorul se oprea sau scadea f mult in turatie asta insemna ca nu mai ies gaze prin alta parte.La asta nu am facut proba pt ca nu aveam motive dar te asigur ca la un BMW 316 pisicuta nu sunt asa fierbinti incat sa nu poti tine mana.Eu ma gandesc ca ies direct si nu mai sunt oprite de toba sa apuce sa se mai raceasca.Prin asta daca te uitai se vedea pe partea cealalta la cea originala nu stiu daca e asa??!!??
-a costat 7,5 mil si a fost montata in Stefanesti la Pilot singurul autorizat pe Buc de cei de la Borla(am verificat pe site-ul de la Borla)
-nici nu mi-a trecut prin cap sa pun mana pe ea, eu ziceam ca efectiv gazele care ies sunt f fierbinti incat nu pot tine mana la capatul ei.Credema ca pe vremuri mai testam evacuarea punand mana si astupand capatul finalei si daca motorul se oprea sau scadea f mult in turatie asta insemna ca nu mai ies gaze prin alta parte.La asta nu am facut proba pt ca nu aveam motive dar te asigur ca la un BMW 316 pisicuta nu sunt asa fierbinti incat sa nu poti tine mana.Eu ma gandesc ca ies direct si nu mai sunt oprite de toba sa apuce sa se mai raceasca.Prin asta daca te uitai se vedea pe partea cealalta la cea originala nu stiu daca e asa??!!??
Am uitat sa zic ca totul este din INOX (poate si asta conteaza).Daca turezi motorul pe la 3-4000 rot./min si tii mana la 30 cm de esapament te-ai ars sigur(am facut proba si am reusit sa ma ard destul de rau) lucru care nu l-am mai intalnit pana acum la nicio masina (cei drept toate aveau esapament stoc)
crestere de putere nu cred ca se poate vb atunci cand schimbi doar finala. Din ce am citit nici daca schimbi toata evacuarea si o inlocuiesti cu una sport mai mult de 4-5 CP nu prea castigi. Catstigul cel mai mare este sunetul impresia ca ai o masina mai puternica(doar impresia) si nu in ultimul rand aspectul . Realizarea celor de mai sus este posibila daca si calitatea tobei finale este ok.
B25BUY scrie:da..dar zgomotul e cam neplacut, dupa parerea mea... si nu stiu ce zice RAR-ul si Politia sa umbli cu pocnitoarea dupa tine... ;)
Daca te duci si iei una din vitan da poate ai probleme.Dar ce am luat eu are aprobare RAR si e omologata si fi linistit ca nu e ''pocnitoare'' daca ar fi asa nicio motocicleta nu ar mai circula, la aia ''pocneste'' mult mai tare. Sa mai stii ceva cei de la Pilot ,acolo unde am monta-o, sunt singurii autorizati din tara sa monteze tobele borla cat despre zgomot crezi ca atunci cand am luat-o ma interesat daca sunetul care il scoate ii place cuiva e de ajuns sa imi placa mie crezi ca am nevoie sa am admiratori si sustinatori, te asigur ca doar pt tine poate fi neplacut pt mine e f ok si doar asta conteaza. Pocnitoare e cea stok care dupa 8000 km si 1 an de fol a inceput sa dea semne de imbatranire , fata de cea pe care am montat-o care este din INOX si poate stii ca INOXUL nu rugineste nu se gaureste cu alte cuvinte nu trebuie sa o schimb niciodata decat daca vrea pt ca m-am plictisit. Concluzia e numai una asa cum zice si proverbul ''daca nu ajungi la struguri inseamna ca sunt acrii''
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
esapamentul meu de bx stock frigea... dar nu stiu cand anume pentru ca am pus mana pe el rar si atunci frigea..
Exista limite legale ale sunetului. Normal ca in Romania, tara in care Golfurile Mark4 (ai dreptate khan, deranjeaza cel mai mult) umbla cu xenoane aftermarket nestingheriti, nu te ia nimeni la rost ca iti suna toba de zici ca sunt sute de petarde. Aici e chestia de bun simt. Mai mult, daca suna tare numai la turatii mari, atunci e ok.
Am inteles ca daca din evacuare se scoate catalizatorul si toba din mijloc, lasandu-se doar toba finala ai avea ceva putere in plus la roata.
Gusturile nu se discuta aici. Mie imi place ca masina sa fie silentioasa, mai ales ca fac si drumuri lungi cu ea, dar e o chestie de gust.
Exista limite legale ale sunetului. Normal ca in Romania, tara in care Golfurile Mark4 (ai dreptate khan, deranjeaza cel mai mult) umbla cu xenoane aftermarket nestingheriti, nu te ia nimeni la rost ca iti suna toba de zici ca sunt sute de petarde. Aici e chestia de bun simt. Mai mult, daca suna tare numai la turatii mari, atunci e ok.
Am inteles ca daca din evacuare se scoate catalizatorul si toba din mijloc, lasandu-se doar toba finala ai avea ceva putere in plus la roata.
Gusturile nu se discuta aici. Mie imi place ca masina sa fie silentioasa, mai ales ca fac si drumuri lungi cu ea, dar e o chestie de gust.
"If in doubt, flat out!"
khan scrie:hei!!! mai usor ca omul se intreba daca nu ai probleme din cauza zgomotului, nu ca isi doreste si el una la fel dar nu isi permite! va rog sa ne cintarim cuvintele inainte de a jigni gratuit pe cineva!!! @pitonul la urmatoarea ai un avertisment de la mine
Ma geranjat afirmatia '' umbli cu pocnitoarea dupa tine'' atunci cand dau 750 ron pe o asa ''pocnitoare'' ma cam atac si cum am zis si la inceputul postului e vb de o finala BORLA care sunt omologate RAR deci politia nu prea are ce sa zica. ok asta e poate m-am aprins eu prea tare
mbc scrie:esapamentul meu de bx stock frigea... dar nu stiu cand anume pentru ca am pus mana pe el rar si atunci frigea..
Exista limite legale ale sunetului. Normal ca in Romania, tara in care Golfurile Mark4 (ai dreptate khan, deranjeaza cel mai mult) umbla cu xenoane aftermarket nestingheriti, nu te ia nimeni la rost ca iti suna toba de zici ca sunt sute de petarde. Aici e chestia de bun simt. Mai mult, daca suna tare numai la turatii mari, atunci e ok.
Am inteles ca daca din evacuare se scoate catalizatorul si toba din mijloc, lasandu-se doar toba finala ai avea ceva putere in plus la roata.
Gusturile nu se discuta aici. Mie imi place ca masina sa fie silentioasa, mai ales ca fac si drumuri lungi cu ea, dar e o chestie de gust.
Da dar atunci adio ITP nu il mai ei si castigul este de 2-3 CP si asta daca si teava de la galerie pana la finala e din INOX , am inteles ca Materialul din care este facut esapamentul ajuta la evacuarea mai rapida a gazelor ,iar inoxul ajuta. Concluzia nu cred ca se merita si nici nu cred ca e observabil.
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187664
Total subiecte 18615
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11702
Cel mai nou membru Rodinel