C4-cum e in alte tari

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

M2
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 14:34
Localitate: Varsovia

C4-cum e in alte tari

Mesajde M2 » Joi 11-Ian-2007 18:07

La rugamintea lui Trac3r am deschis acest subiect pentru cei interesati sa vada daca sunt diferente intre masinile fabricate pentru tari diferite. Asa ca daca aveti intrebari puteti sa intrebati :) Sper sa va pot raspunde desi simt deja cum ma apasa responsabilitatea de a raspunde:) Ca de inceput pot spune ca personal nu as crede in diferente mari, am un C4 SX 1.6 , silver, versiune destul de standard as spune, roti 205/55/16 echipate tot cu Energy. E draguta interior insa nu as putea spune daca asta este o regula: o combinatie reusita de bord cu reflexe maro (as crede) cu usi bej deschis (?) ...sincer nu prea am dat atentie la detalii pana acum. imi place deosebit masina si am fost fermecat de ea din momentul in care am fost la salon. si aici sunt promotii permanent, greu de spus cand faci o afacere sau nu. preturile la masinile noi dupa intrarea in UE au crescut in general, n-as putea spune insa cat era C4 inainte de intrarea in UE. Am dat pe ea undeva la 12500-12700 Euro. Si are cam de toate pe ea mai putin mp3 (are doar cd player). Radio si aici se prinde nu cel mai bine cu C4-). Bordul imi place deosebit: e dintr-un plastic moale masiv, de culoare diferita nitel. A mea nu troncane. Cum spuneam intr-un post, la venirea timpului sub 8 grade C incepuse sa faca uneori un trosc urat pe spate la denivelari (chiar mici) dar dupa ce am schimbat cauciucurile in cauciucuri de iarna acum nu se mai aude chiar nimic...A fost cumparata intr-o oferta speciala dar fara smecherii cu "fabricata nu stiu cand" cum se practica la vanzarile de sfarsit de an. In general Citroen nu este foarte popular aici si in Romania am ramas uimit cate C4 am vazut. Nevasta-mea ma intreba daca nu sunt aceleasi:) Am primit cadou o alarma (cea mai ieftina) si un portbagaj de plafon(asa se zice?). Cam astea. daca e ceva ce ati mai vrea sa stiti va astept (scuze daca am scris cam amestecat dar sunt pe fuga)

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Joi 11-Ian-2007 23:42

bine ai venit pe forum.ma bucur sa intalnesc si un proprietar din strainatate pe aici. felicitari pt achizitie si fie ca ea sa te poarte pe cele mai frumoase drumuri posibile
partea cu troncaneala pe spate sa zicem ca se aude la damburi hopuri gropi tipic romanesti. la rularea pe drum neted (culmea, mai exista si asa ceva la noi in tara) e perfect. nu se aude nici musca.
de cat timp, kilometrii o ai?
stiu ca prinderea posturilor radio e problematica la multi useri pe aici. cu unul singur pot sa spun ca am dificultati in sensul ca il pierde partial din cand in cand. la tine cum.
in principiu masinile pleaca de pe aceeasi banda de productie, una singura, si nu stiu sa fie cu destinatii separate
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Vin 12-Ian-2007 00:32

Eu zic ca diferentele sunt mai mari si pe sub capota decat la aspect.Treaba sta in felul urmator spre exemplu:se fac mai multe transe de piese (ce e logic: o piesa nu va fi la fel de buna sau perfecta ca prima samd) categoria 1 categoria 2 si categoria 3.Categoria 1 sunt cele mai reusite deci sunt pt.francezi nemti etc categoria 2 mai putin reusite sunt pt. est( romania rusia etc.) si categoria 3 pt. restu arabi etc.Daca voi credeti ca primiti aceeasi marfa ca francezu imi pare rau dar va inselati amarnic.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Vin 12-Ian-2007 08:25

1. Masinile se fabrica in aceeasi uzina pentru toata lumea.
2. Muncitorul de pe banda de montaj nu are habar unde are destinatia finala.
3. Aveti impresia ca pe banda de montaj sunt containere cu pivoti sau amortizoare pt ro sau franta, de unde sa aleaga special pt est amortizoarele proaste? sau de ce se vaita si cei de pe forumul francez sau italian de aceleasi probleme?
4. problema radioului eu cred ca deja s-a rezolvat. am fost ieri in buc si am ascultat kiss fm toata autostrada perfect si fara nicio interferenta.
5. La primele C4 s-au livrat si la noi interioarele cu bord maro. dar acestea erau sistematic refuzate de clienti pentru k sunt predispuse la murdarire. pot sa va spun ca interiorul bej mi se pare mult mai rafinat?
6. au ajuns pe la mine masini fabricate pt franta, spania, germania si mie nu mi s-a parut absolut nicio diferenta!
7. exista versiunea Exclusive si cred ca acolo sunt intradevar diferente la panouri, bord,etc. pielea de la exclusive costa 2200 euro si este intradevar ceva deosebit. de ce nu va comandati Exclusive? este posibil si veti fi extaziati pur si simplu!
Sa nu mi-o luati in nume de rau dar cred ca este o falsa impresie chestia asta cu facutul pt alte tari. singurul loc unde sunt de acord ca sunt diferente, este dupa iesirea din montaj, si verificarea la controlul general, unde apare afisul cu tara de destinatie, unde eu am vz cu ochii mei o masina cu defect de blistering si care a fost lasata sa plece pt k era pt bulgaria!

dannastasa
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
Localitate: IASI

Mesajde dannastasa » Vin 12-Ian-2007 08:35

@ MUGUREL PIRSCOVEANU: foarte corect si la obiect :!: nu exista masini pt Romania si pt restul lumii pt ca asta ar insemna costuri enorme pt producator.

Avatar utilizator
Costin
pasionat
Mesaje: 148
Membru din: Vin 09-Ian-2004 12:40
Localitate: Bucuresti

Mesajde Costin » Vin 12-Ian-2007 09:12

scuze, dar ce este blistering ?:oops:
fosta Xsara II, 2001, 1,6 16v bleu

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Vin 12-Ian-2007 09:23

blistering = formare de basici / bule / goluri

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Vin 12-Ian-2007 10:24

singurul loc unde sunt de acord ca sunt diferente, este dupa iesirea din montaj, si verificarea la controlul general, unde apare afisul cu tara de destinatie, unde eu am vz cu ochii mei o masina cu defect de blistering si care a fost lasata sa plece pt k era pt bulgaria!


pai tocmai aici e buba. e clar ca masina pe banda nu stie destinatia dar asta e ceea ce conteaza cel mai putin din moment ce baietii de la control lasa sa treaca toate rebuturile catre noi.

SAMmy
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Mie 11-Oct-2006 23:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde SAMmy » Vin 12-Ian-2007 10:50

Hai sa fim seriosi... nu exista asa ceva... credeti ca si-ar permite sa faca diferenta asta...
Daca se intampla asa ceva e pur intamplator si caz exceptional...

Ex: Daca are efect de blistering parbrizul si ala din romania o primeste si nu face sesizari e treaba lui,
dar daca eu as primi-o as face presiuni si parbrizul ar fi inlocuit pe garantie, ceea ce se traduce printr-o
durere de cap inclusiv pentru francezi, si cu-atat mai mult se aplica chestia asta cu cat componenta
defecta trece din realm-ul estetic in cel tehnic, adica se defecteaza si trebuie inlocuita... ;)
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Vin 12-Ian-2007 11:22

Mai oameni buni voi sunteti chiar asa naivi?Adica muncitorul de acolo nu stie ce face sau cum? Adica voi contraziceti faptul ca ei NU REALIZEAZA CONTROLUL DE CALITATE AL PESELOR?Si sa nu spuneti ca nu au oameni pt asa ceva!Si faptul ca muncitorul nu stie ce face pai sincer ma pune pe ras.Adica firma de masini angajeaza muncitori orbi.Domnule Mugurel sa imi spune-ti si mie ce face francezu care primeste o masina care are la 7000 km tacaneala la motor,portiere umflate, etriere necomforme, faruri puse aiurea, portiere cu distante inegale intre ele, si sa nu mai zic ca ma doare capu...?Se duce la service si o carpeste sau ii da in judecata?Si ma refer acum la majoritatea marcilor din romania care se intampla asa ceva(pentru ca se intampla).Si voi spuneti ca noi primim aceleasi masini calitative ca in vest.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Vin 12-Ian-2007 12:09

kata scrie:
singurul loc unde sunt de acord ca sunt diferente, este dupa iesirea din montaj, si verificarea la controlul general, unde apare afisul cu tara de destinatie, unde eu am vz cu ochii mei o masina cu defect de blistering si care a fost lasata sa plece pt k era pt bulgaria!


pai tocmai aici e buba. e clar ca masina pe banda nu stie destinatia dar asta e ceea ce conteaza cel mai putin din moment ce baietii de la control lasa sa treaca toate rebuturile catre noi.

Subiectul era despre cat de slabe sunt finisajele pentru noi in est, cat de proaste sunt amortizoarele pentru est, cat de putin tin masinile la noi din cauza faptului ca sunt facute pentru est.
deci: nu se produc masini diferit pentru vest sau est. inca o data: NU SE PRODUC masini diferite pentru est!

Controlul de calitate, sau platoul de retus, asa cum se spune in uzina, are datoria de a remedia in afara bandei de montaj anumite defecte. In niciun caz finisajul, amortizoare sau ce vreti voi. Cele mai dese retusuri sunt cele care se refera la electronica. Iar astea sunt facute pentru toata lumea. pentru ca nu au interesul sa dea drumul la vreo masina care nu va porni. Faptul ca eu am vazut pe saxo-ul acela in 2000 blistering e defectul meu personal de pe vremea cand imi pierdeam vremea prin uzina Oltcit, si cand francezii de atunci au refuzat exportul la un lot de masini pentru Cehia. Adica francezii erau foarte stricti in vederea exportului. Credeti ca le-au vandut in Romania? Nu. Le-au trimis in retus inapoi, unde au fost polisate, revopsite si trimise in Cehia.
Saxo-ul pe care l-am vazut eu era un bleu grand pavois si a plecat din retus in parcul rece de unde se incarca catre tara respectiva. De ce i-au dat drumul? habar nu am, numai ca eu am vazut detaliul de pe abtibildul din parbriz: BULGARIA.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 12-Ian-2007 13:34

In Finlanda am mers cu un C4 coupe inchiriat, versiunea X(roti pe 15, nu avea sertarase in bord, nu avea airbaguri laterale). Plasticele de pe montantii laterali erau altfel decat la a mea!!! De ce si cum nu stiu :roll:

Avatar utilizator
Alex Motan
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
Localitate: Bucuresti,Galati

Mesajde Alex Motan » Vin 12-Ian-2007 14:18

Masina mea a avut probleme extraordinare la 3 luni dupa achizitie mai precis 14k de km. A stat vreo 1 luna jumate prin service pt probleme grave la motor.

V-am precizat acest aspect pt ca masina a fost achizitionata din stocul Citroen Romania. Mai precis era 1 singura asa cum am vrut-o eu echipata in vama( cata coincidenta fericita). Masina a stat mult timp in vama deoarece nimeni nu este interesat in achizitionarea de modele VTS mai ales de pe stoc.

Concluzia pe care am tras-o este ca masina a ajuns sa fie in stocul Citroen Romania fiind refuzata de pe undeva din Europa unde controlul calitatii chiar conteaza. Sunt un pic paranoia dar credeti-ma ca daca a-ti fi trecut prin ce am trecut eu cu masina de 24000 de euro si noua va-ti fi pus cateva intrebari.

Baietii mi-au reparat-o excelent si masina merge impecabil (mult mai bine k noua) dar daca intru si in serviciile oferite de service ma abat muuuuult de la subiect. Sper sa o tina tot asa, mergand bine ca de la reparatie nu am mai facut multi km cu ea fiind in repaos.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Vin 12-Ian-2007 14:36

@MUGUREL PIRSCOVEANU Masini diferite pt. est nu se produc ,se produc masini IDENTICE DAR DE CALITATE DIFERITA si pe care le primim noi in cantitati triple(fac referire la toate marcile!!!)! Asta e ideea si o subliniez.Va rog nu mai aburiti oamenii cu chestii marketing gen domle masina asta e produsa in franta merge exceptional!!!Poate merge exceptional si e rezistenta dar daca omu a pus in ea piese de caliatate 2 cum credeti ca este?Simplu: identica dar de calitate mai proasta.
Revin acum la ideea ca vai la noi sunt drumuri proaste si masina se strica.BULLSHIT! Masina e facuta si testata un anumit numar de km sa reziste pe astfel de drumuri! Plus ca 90% din oameni se plang PENTRU DEFECTE DE FABRICATIE nu ca s-a stricat din cauza drumului.Acum sincer greu e sa mai pacalesti un client cu ideea asta cand toti stiu ce marfa primim noi...e la mintea cocosului.

Avatar utilizator
Costin
pasionat
Mesaje: 148
Membru din: Vin 09-Ian-2004 12:40
Localitate: Bucuresti

Mesajde Costin » Vin 12-Ian-2007 15:24

apropo de drumuri, voi ati auzit de o garantie la trenul de rulare la c4?
fosta Xsara II, 2001, 1,6 16v bleu


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11708
    Cel mai nou membru Ibr_subaib