C4 Picasso
Scris: Mar 31-Oct-2006 14:25
Nu stiu daca e cel mai bun loc unde sa scriu despre C4 Picasso, dar pentru ca nu e Xsara si e mai mult un C4, m-am hotarat sa scriu aici.
1. Design. Masina arata excelent afara, dar inauntru este cu adevarat senzationala. Are o aranjare a tuturor accesoriilor foarte inspirata, are o senzatie de spatiu uriasa, un parbriz imens si iti da confortul la drum al aerului pe care poti sa-l respiri.
prima chestie care iti sare in ochi este ecranul multifunctiuni (culoare albastru merci-VW) cu mai multe nuante reglabile, frana de mana iti ia ceva sa o gasesti, dar chestia tare este ca e automata! , padelele de la volan se ating foarte usor, ca de altfel toate comenzile, finisajul interior este EXCEPTIONAL (poate chiar peste un C6, ca sa nu mai vb de vreun Ford sau Opel care sunt de-a dreptul jenante in clipa asta) scaunele extrem de confortabile, cotierele reglabile, podeaua este perfect dreapta, o ambianta seara deosebita cu o multime de luminari suplimentare (parasolar, lumina de curtoazie la manerele de deschidere, podea, ext langa usa,) pavilion vitrat cu jaluzea electrica, lumini in spatele scaunelor fata, clima 4 zone, scaunele sunt cel mai inteligent dispozitiv de rabatare pt spate, jaluzele pentru toate geamurile, si stimati telespectatori cioaca cu care selectezi vitezele este chiar bine pozitionata!
2. Mecanica. Va recomand cu desavarsire noua cutie secventiala cu actionare hidraulica pe care o pueteti folosi in regim automat si manual de o eficienta greu de gasit. O mica exceptie, in regim automat la viteze de 15km/h ezita in selectarea vitezei iar la o depasire la fel daca nu sunteti hotarati sa accelerati nu retrogradeaza. In regim manual schimbarea este bestiala. Suspensia este in sfarsit CITROEN adica pneumatica si extrem de confortabila. Asociata unei directii ferme in momentul in care se intra intr-un viraj, la bracare nu trebuie asteptat spatele sa vina, se inscrie fara probleme si previzibila (lucru pe care l-am remarcat de la C6. Cuplul este fantastic ( desi e pe benzina) cu a 6-a la 80 km/h se accelereaza fara probleme.
3. dezavantaje: pret, eu as fi montat cutia secventiala ca la WRC cu o singura paleta, pt ca noaptea atunci cand esti pe manual pe curbe, daca trebuie sa schimbi fazele, sa semnalizezi sa mai schimbi si o treapta inferioara, deja e prea mult. Daca mai suna si telefonul este chiar complicat. Si asta am observat ca de fapt cu mana dreapta nu faci nimic.
Pentru parcarea masinii, va interzic sa o luati fara senzori de parcare.
Mai vorbim...
Eu sunt super incantat.
1. Design. Masina arata excelent afara, dar inauntru este cu adevarat senzationala. Are o aranjare a tuturor accesoriilor foarte inspirata, are o senzatie de spatiu uriasa, un parbriz imens si iti da confortul la drum al aerului pe care poti sa-l respiri.
prima chestie care iti sare in ochi este ecranul multifunctiuni (culoare albastru merci-VW) cu mai multe nuante reglabile, frana de mana iti ia ceva sa o gasesti, dar chestia tare este ca e automata! , padelele de la volan se ating foarte usor, ca de altfel toate comenzile, finisajul interior este EXCEPTIONAL (poate chiar peste un C6, ca sa nu mai vb de vreun Ford sau Opel care sunt de-a dreptul jenante in clipa asta) scaunele extrem de confortabile, cotierele reglabile, podeaua este perfect dreapta, o ambianta seara deosebita cu o multime de luminari suplimentare (parasolar, lumina de curtoazie la manerele de deschidere, podea, ext langa usa,) pavilion vitrat cu jaluzea electrica, lumini in spatele scaunelor fata, clima 4 zone, scaunele sunt cel mai inteligent dispozitiv de rabatare pt spate, jaluzele pentru toate geamurile, si stimati telespectatori cioaca cu care selectezi vitezele este chiar bine pozitionata!
2. Mecanica. Va recomand cu desavarsire noua cutie secventiala cu actionare hidraulica pe care o pueteti folosi in regim automat si manual de o eficienta greu de gasit. O mica exceptie, in regim automat la viteze de 15km/h ezita in selectarea vitezei iar la o depasire la fel daca nu sunteti hotarati sa accelerati nu retrogradeaza. In regim manual schimbarea este bestiala. Suspensia este in sfarsit CITROEN adica pneumatica si extrem de confortabila. Asociata unei directii ferme in momentul in care se intra intr-un viraj, la bracare nu trebuie asteptat spatele sa vina, se inscrie fara probleme si previzibila (lucru pe care l-am remarcat de la C6. Cuplul este fantastic ( desi e pe benzina) cu a 6-a la 80 km/h se accelereaza fara probleme.
3. dezavantaje: pret, eu as fi montat cutia secventiala ca la WRC cu o singura paleta, pt ca noaptea atunci cand esti pe manual pe curbe, daca trebuie sa schimbi fazele, sa semnalizezi sa mai schimbi si o treapta inferioara, deja e prea mult. Daca mai suna si telefonul este chiar complicat. Si asta am observat ca de fapt cu mana dreapta nu faci nimic.
Pentru parcarea masinii, va interzic sa o luati fara senzori de parcare.
Mai vorbim...
Eu sunt super incantat.