Pagina 1 din 1

Sfat Achizitie

Scris: Mar 21-Mar-2017 17:42
de mircumircea
Salutare tuturor,

As vrea sa va cer cateva detalii, respectiv sfaturi de achizitie.
In prezent detin o Honda civic Type S, 1.8 benzina 2007, si sunt in cautarea unui C4, modelul 2011+, deoarece m-am hotarat sa schimb sportivitatea cu, comfortul, benzina cu motorina, 3 usi cu 5 usi, si asa mai departe :o .
Motorizarea care o caut ar fi 1.6 hdi (exclus 1.6 hdi 90 hp) sau 2.0 hdi, si cutia de viteze automata, ca si dotari ma intereseaza cel mai mult display'ul navigatiei.

Pana aici e totul usor, dar de ceva timp am inceput sa ma documentez in legatura cu aceste cutii de viteze automate pilotate, si nu am reusit sa gasesc ceva concret in legatura cu ele, sunt sau nu fiabile, necesita sau nu revizii la 60.000 km, si care ar fi cel mai recomandat motor ( tin sa precizez ca circul zilnic pe distante scurte, si odata pe saptamana inafara orasului)

Exista probleme specifice acestui model? pe partea mecanica si electrica

Va multumesc anticipat pentru viitoarele raspunsuri.

Re: Sfat Achizitie

Scris: Sâm 25-Mar-2017 12:26
de mircumircea
Chiar nimeni ?

Re: Sfat Achizitie

Scris: Lun 27-Mar-2017 14:25
de calorifer4
Daca reusesti sa faci minim 15k km pe an iti recomand motorul diesel cod: DV6C, restul motoarelor diesel sunt recomandate pentru minim 50k km pe an.

Daca nu reusesti sa atingi 15k km pe an ia-ti gandul de la o masina cu motor diesel, benzina este sfanta de mers pana la piata, magazin, copii la scoala.

Distantele scurte cu motorul diesel nu recomand, cu conditia ca la destinatie motorul sa fie minim la 60C, daca plec cu el rece si ajung tot la fel in maxim 3 ani e gata EGR si Turbo, depinde cat de mult si-a batut joc de masina si primul proprietar.

Fiind vorba de navigatie, tot cu telefonu' in mana vei conduce, PSA si multi altii stau foarte prost la capitolul navigatie cu updateuri de obicei piratate de ''multi'' nu vei face decat sa brick-ui unitatea, o da bine dar e praf, google maps este sfant.

Nici o cutie de viteze automata nu tine mai mult de 350k km in conditii normale de mers, peste nivel vor incepe si problemele, tuseste, nu schimba cand trebuie tamane blocata... vai, te doare capul.

Ia in considerare faptul la achizitie ca orice masina diesel in primi 3-4 ani din afara tarii (Germania-Olanda-Belgia) are minim 200k km in bord reali si in Romania tiganii o reseteaza la 60k km si nici nu tine figura ca o verific la reprezenta sa vad cat are :D, daca cel din afara nu are cartea service corect inregistrata in regimul reprezentantei nici km reali nu i vei afla niciodata!

Re: Sfat Achizitie

Scris: Lun 26-Iun-2017 19:06
de rusu1985
si eu doresc sa trec de la megane 3 diesel la un citroen c4 2012 diesel cu cutia robotizata ce puteti sa imi spuneti de aceasta cutie cat si despre motor ?