Pagina 1 din 1
C4 1.4 16v,probleme.
Scris: Dum 19-Iul-2015 21:04
de somnn2
Buna seara, am avut ocazia sa cumpar un c4 de la un prieten ,masina o cunosc de 6 luni si stiu ca nu a avut probleme cu ea. Insa de o saptamana i-a aparut ``Depollution System Faulty``, asa am cumparat-o cu eroarea pe bord,din ce am citit pe forum poate avea ``n`` cauze incepand cu egr,buji,fise, sonde,benzina proasta(partea cu benzina sare din schema pt ca locuiesc in U.K.),clapeta la acceleratie,si lista continua.
Nu trage ,e un pic puturoasa, da in nas ca si cum sar ineca,intrerupe ,oscileaza la relanti cand misc de volan, cand plec de pe loc o turez un pic sa nu moara motoru,becu check engine e aprins incontinu.
A doua problema e legata de ventilatia in habitaclu,nu porneste deloc indiferent pe ce treapta dau,automat nu merge nici A.C..
A triea porblema e legata de portbagaj, e blocat.
Raman recunoscator pentru cateva sfaturi, o recomandare la un service .
Urmeaza sa o trimit in tara pe platforma pt ca nu am ce face cu ea aici,ramane la sotie.
Scris: Lun 20-Iul-2015 10:38
de djmanianfs
Salut si bine ai venit pe forum.
Eu am avut cu a mea toate 3 probleme pe care le ai si tu.
Rezolvari:
1. problema cu motorul ca nu trage, se ineca si martorul aprins in bord: chiar la 10 minute dupa ce am cumparat-o eram cu fostul propietar in masina cand a inceput sa faca asa. Ne-am dus la reprezentanta Citroen si au schimbat bujiile si fisa/bobina si de atunci au trecut 3 ani si masina merge foarte bine. Oscilatiile la relanti pot veni si de la clapeta de acceleratie (eu o duc la service cel putin 1 data pe an pt curatat) si apoi isi revine instant.
2. problema cu ventilatia in habitaclu: am patit-o anul trecut (in BSM sunt multe relee legate pentru diverse functii ale masini iar releul care comanda aeroterma s-a ars). Ai doua variante: sa cumperi un BSM nou (cam 1500 de lei) sau sa "ocolesti" releul defect cu unul nou (30 de lei releul + 2 m cabluri). Pentru treaba cu aeroterma discutam pe privat.
3. Porbagajul bolcat: este una din problemele cunoscute la C4 si anume ca au montat un lot de cabluri de proasta calitate si se sectioneaza cablurile pur si simplu. Rezolvarea ar fi sa intri in porbagaj prin masina si la incuietoare/yala ai o gaurica, bagi o surubelnita usor acolo si o deschizi manual. Apoi trebuie sa demontezi toate ornamentele din plastic de pe haion si o sa vezi ca intre caroserie si hayon, in partea stanga sus, este un burduf de cauciuc-pe acolo trec toate cablurile. Mai trebuie sa scoti si ornamentul lat de pe stalpul stanga spate al masinii (cel alb) ca sa ai acces sa tragi de cabluri. Ei si de acolo trebuie sa te chinui sa schimbi fiecare cablu si problema se rezolva. Au am avu noroc pentru ca dupa reparatie la o jumatate de an am fost chemat in service Citroen ca sa-mi schimbe cablajul vechi cu unul nou ( a fost o campanie cu schimbatul cablajului portbagaj gratis) si nu stiu daca in Anglia este/mai este valabil.
Sper sa-ti fie de ajutor informatiile, tinem legatura!
Scris: Lun 20-Iul-2015 23:05
de somnn2
Deci sa inteleg ca indiferent de numarul propietarilor se remediaza problema? E cumparata de noua din romania,inmatriculata/taxa nerecuperata, si am luato la un pret decent-1000 lire,sunt constient ca urmeaza o investitie de cateva sute, sa o pun pe linia de plutire.
Multumesc pt ajutor. O sa postez aici daca o sa remediez problemele.
P.S. un service/mecanic bun dedicat citroen gasesc in bucuresti?
Scris: Mie 22-Iul-2015 07:18
de djmanianfs
Daca esti in București cu masina, te pot ajuta eu cu aeroterma si (posibil) cu hayonul, daca are ce am avut si eu. Iti las nr meu pe privat daca esti România si ne auzim la telefon...