Antipolution fault!!!

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

silviu.macovei
pasionat
Mesaje: 134
Membru din: Vin 09-Dec-2011 16:48
Localitate: Bucuresti si Piatra Neamt

Mesajde silviu.macovei » Dum 16-Sep-2012 19:12

incearca cu cifra octanica mare >99 cativa km

severian_bv
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Joi 16-Dec-2010 21:48
Localitate: brasov

antipoll. fault

Mesajde severian_bv » Vin 21-Sep-2012 16:45

nu-ti face probleme !!!
am mers pe "transalpina" treapta 1;2;rar3/
s-a aprins si la mine inclusiv becul de "service "
dupa ce am coborat si i-am dat talpa -130-pe autostrada Sibiului s-au stins cele 2 becuri
CONCLUZIE :
NU-TI FACE PROBLEME DOAR PENTRU ACEST MESAJ
MOTORUL SE CERE TURAT !!!

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 21-Sep-2012 16:50

Eu merg in mare parte cu Mol de 95, foarte rar mol de 98 si nu am primit niciodata de cand am masina Antipolution fault, deci tind sa cred ca nu e de la benzina de 95. Benzina proasta poate, benzina de 95 nu. In aceeasi nota, nu cred ca benzina de 99 de la petrom e mai buna decat cea de 98 de la Mol, deci faza cu >99 mi se pare o utopie.
"If in doubt, flat out!"

RaulHDI
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Sâm 06-Apr-2013 13:56
Localitate: Oradea

Mesajde RaulHDI » Lun 29-Apr-2013 12:46

Salutare,

Mie cand imi apare "(antipolution fault)" nu imi mai trage masina nimic si nu se tureaza mai mult de 3000, merg la service cu ea, stinge becul si dupa o zi iar imi apare, daca ii dau talpa imi apare in aceeasi zi inapoi. Chiar nu stiu ce sa-i fac sa nu se mai aprinda becul ala cu "antipolution fault". Tot am citit aici ce ati scris voi pe forum ca e o chestie comuna dar totusi nu se poate remedia?? Nu ar fi o problema daca nu ar afecta masina sa nu mai traga, dar e aiurea sa nu mai traga, nici in depasire nu mai poti sa te bagi cum trebuie.

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Lun 29-Apr-2013 13:17

Mie pe timpul ierni tot in limitare ma tine dar cum da caldura nu am probleme(eroarea o am de 5 ani fara sa rezolv mare lucru). Am facut 800 de km week-u asta si "a mancat jar" :lol: Trebuie scoasa la drum lung. Daca fac multi km in oras in momentul cand o calc imi apare antipollution, dar de fiecare data in exterior merg cu viteza a 4-a 90-100 ~50 km si frana de motor pana observ ca si-a revenit. Totusi am observat ca inainte sa apara Antipollution nu trage cum trebuie masina.

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 797
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Mar 30-Apr-2013 12:53

RaulHDI scrie:Salutare,

Mie cand imi apare "(antipolution fault)" nu imi mai trage masina nimic si nu se tureaza mai mult de 3000, merg la service cu ea, stinge becul si dupa o zi iar imi apare, daca ii dau talpa imi apare in aceeasi zi inapoi. Chiar nu stiu ce sa-i fac sa nu se mai aprinda becul ala cu "antipolution fault". Tot am citit aici ce ati scris voi pe forum ca e o chestie comuna dar totusi nu se poate remedia?? Nu ar fi o problema daca nu ar afecta masina sa nu mai traga, dar e aiurea sa nu mai traga, nici in depasire nu mai poti sa te bagi cum trebuie.

La service nu facea altceva decat sa-ti stearga "eroarea" din memoria calculatorului ,nu sa elimine cauza ce a dus la aparitia acelei erori. De fapt nu este o eroare ci un posibil defect care se poate "citi" (codul) cu o interfata de diagnostic iar de acolo mai departe se poate repara. :lol:

RaulHDI
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Sâm 06-Apr-2013 13:56
Localitate: Oradea

Mesajde RaulHDI » Sâm 04-Mai-2013 22:03

poi nu stiu ce sa zic, am dus-o si la lexia la un mecanic din Oradea dar nu mi-a facut mare branza. Cica a vrut sa imi instaleze ceva cip care sa prosteasca calculatorul sa nu mai dea eroarea aia dar mi-a recomandat ca mai bine nu ca a mai pus si nu a rezolvat nimic. Deci nu stiu ce e de facut. Cand sterg eroarea merge foarte bine masina, trage de numa, dar nu ma tine numai putin.

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Dum 05-Mai-2013 12:43

Eu am schimbat , debitmetru, electovalve vreo 2, ceva la pompa de motorina iar in final un panou de sigurante. Acum e rezolvata :)
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

mitre
pasionat
Mesaje: 122
Membru din: Vin 21-Ian-2011 21:37
Localitate: Oradea

Mesajde mitre » Sâm 11-Mai-2013 00:34

Si eu am la al meu 2hdi de 2 ani eroarea. Masina merge ok insa. Am fost la test pe lexia si au zis ca este valva EGR blocata deschis. Am fost in apr in D si am incercat ce a zis un prieten .... 100 km/h treapta 4 apoi brusc blana la 160 apoi lasat in frana de motor la 140 si tinut asa. Dupa 3 incercari de astea .... blufffff nu mai tragea nu se tura etc. Am oprit sa alimentez si cand am pornit mergea ok. Acum manca jar si la 180 fara probleme.
Ceva recomandari?

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

Mesajde cornelioan » Mar 21-Mai-2013 21:27

RaulHDI scrie:poi nu stiu ce sa zic, am dus-o si la lexia la un mecanic din Oradea dar nu mi-a facut mare branza. Cica a vrut sa imi instaleze ceva cip care sa prosteasca calculatorul sa nu mai dea eroarea aia dar mi-a recomandat ca mai bine nu ca a mai pus si nu a rezolvat nimic. Deci nu stiu ce e de facut. Cand sterg eroarea merge foarte bine masina, trage de numa, dar nu ma tine numai putin.


Salut. Aceeasi problema am avut-o si eu acum cativa ani.Nu stiu daca felul in care am rezolvat-o eu te poate ajuta, dar poti incerca. La mine ,aceasta eroare aparea datorita unei presiuni prea mari in galeria de admisie. Pilotarea turbinei se face cu ajutorul unei electrvalve vacumatice comandata electric de EMS si alimentata vacumatic ca si celelalte electrvalve de pompa de vacum.La una dinrte electrovalve(sau la doua?) aveam pierdere de vacum si electrvalva ce comanda turbina nu-si mai facea treaba. Am anulat electovalva(sau electrovalvele ) defecte inchizandu-le alimentarea cu vacum si problema s-a rezolvat.

ionutch528xy
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Vin 28-Feb-2014 17:19
Localitate: Italia

Antipollutin failt

Mesajde ionutch528xy » Vin 28-Feb-2014 17:45

Salut sunt nou pe acest forum. am facut acest cont pentru a spune care a fost rezolvarea la ,, antipoliution fault,,
am schimbat cam tot ce se putea schimba pentu ai da de cap:
pasul 1 am verificat pompa din rezervor... mergea
pasul 2 am verificat daca am pierderi pe instalatie.... nu erau
pasul 3 am schimbat regilatorul de presiune... aceeasi problema
pasul 4 am remediat injectoarele.... identic
pasul 5 am remediat pompa de inalta presiune.... s-a rezolvat problema (era o valva infundata)
cost total la aceste operatiuni 800 euro manopera plus piese in Italia.

ionutch528xy
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Vin 28-Feb-2014 17:19
Localitate: Italia

Antipollutin fault

Mesajde ionutch528xy » Vin 28-Feb-2014 17:51

problema mea era identica cu a lui RaulHDI

1qaz2wsx
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mar 14-Noi-2006 21:19
Localitate: bucuresti

Mesajde 1qaz2wsx » Vin 28-Feb-2014 21:11

la mine cand merg cu ea cu motorina pe rosu apare mesajul dar dupa alimentare si maxim 3 opriri/porniri dispare......oricum in afara de mesaj masina nu prezinta nici o problema ...merge perfect

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 797
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Re: Antipollution fault

Mesajde urzica » Vin 28-Feb-2014 21:19

ionutch528xy scrie:Salut sunt nou pe acest forum. am facut acest cont pentru a spune care a fost rezolvarea la ,, antipoliution fault,,
am schimbat cam tot ce se putea schimba pentu ai da de cap:
pasul 1 am verificat pompa din rezervor... mergea
pasul 2 am verificat daca am pierderi pe instalatie.... nu erau
pasul 3 am schimbat regilatorul de presiune... aceeasi problema
pasul 4 am remediat injectoarele.... identic
pasul 5 am remediat pompa de inalta presiune.... s-a rezolvat problema (era o valva infundata)
cost total la aceste operatiuni 800 euro manopera plus piese in Italia.

Dupa cum se vede masina a fost reparatĂŁ fĂŁrĂŁ a se citi codurile de eroare care au provocat aparitia acestui mesaj "Antipollution fault" si de aceea ai efectuat 5 "paÂşi" de reparatie si poate prea scump. :rolleyes:

branimir
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Mar 01-Iul-2014 18:35
Localitate: caras sevein

Mesajde branimir » Lun 28-Iul-2014 16:12

Salut am si eu o problema la c5 are FAP si de ceva timp cand,ii dau talpa se aprind trei martori in bord, service,ila cu semnul acela de motoras si cel de la ESP
Imi afiseaza anti polution fault si nu mai trage masina aproape deloc,nu trage doar atunci cand arde, martorul de la ESP.
Opresc motorul doua minute si iar merge cativa km ](*,) ma poate ajuta cineva cu o idee ?


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187752
    Total subiecte 18613
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdnanS2024