Pagina 1 din 2

C4 berlina vs coupe cutie automate vs cutie manuala

Scris: Sâm 13-Aug-2005 00:36
de mihain
Sunt f decis sa achizitionez un C4 chiar sapt viitoare. Desi am postat si pe alt forum cred ca aici e locul pt cele mai bune raspunsuri. Am citit totul despre c4 de aici dar inca am nelamuriri la ce configuratie sa aleg.

De ce este coupeul doar in 2 usi sau care e dif fata de cel 4 usi?

Ma gandesc la o motorizare de 1.6 benizina. Ce dotari imi recomandati?
Pt niste dotari bune si 1.6 ma gandesc sa dau pana in 17000(preferabil mai putin dar nu prea vad cum) deci SX sau SX pack.

De asemenea care sunt diferentele majore intre cutia automata si cea manuala? Nu am condus niciodata o masina cu cutie automata.

Daca se poate si cineva ma ajute sa imi explice la ce se refera:
avertizor bitonal
detector obstacole
pack vizibilitate
pavilion vitrat
inchidere supercentralizata
faruri xenon
detector obstacole fata-spate

Merci

Scris: Sâm 13-Aug-2005 08:16
de nicum
Coupe-ul e in doua usi ca altfel n-ar mai fi coupe :lol: :lol: :lol:
Iti recomand doatarile pe care ti le poti permite si care merita banii. Spre exemplu dispozitivul de avertizare a depasirii liniei (benzii) nu cred ca isi are sensul in RO, dar un ESP e indicat.
Diferenta majora intre cutia automata si cea manuala e legata de consum (semnificativ mai mare in cazul cutiei automate). O cutie automata poate fi utila daca mergi foarte mult intr-un oras ca Buc, altfel parerea mea e ca e un moft. De asemenea cutiile automate nu prea permit depasiri in scurt (la mustata), datorita delay-ului intre momentul apasarii pe acceleratie si demarajul propriu-zis. Asadar e fun de condus o masina cu cutie automata, dar pregateste-te sa platesti un pret pt asta, mai ales ca cutia automata de pe C4 are doar 4 trepte. Personal nu ti-o recomand.
Cred ca cele mai pertinente explicatii referitor la avertizorul bitonal si celelalte le poti obtine de la dealer.

Scris: Lun 15-Aug-2005 18:04
de mihain
Peste 40 citiri si un singur raspuns? Desi am citit cu interes cam tot ce era de citit despre C4 cred ca locul meu nu este in acest club, cel al posesorilor de C4.
La reprezentanta aceeasi atmosfera, nimeni nu e doritor sa dea detalii si din cate am auzit prin service e la fel.

Scris: Lun 15-Aug-2005 18:34
de MARIAN
Poate oamenii nu au fost in masura sa compare cele doua cutii.Adica nu au avut informatiile care au fost cerute de tine.Asta nu inseamna ca ai fost tratat cu raceala sau indiferenta.

Scris: Lun 15-Aug-2005 18:58
de mihain
La cutii inteleg problema pt ca se cunoastea aversitatea romanului fata de cutiile automate.

Dar fiecare are o configuratie a masinii proprii sau o idee cu ce crede el ca ar trebui.
Odata ce au condus sigur se gandesc ca ce bine era si optiunea x sau uite am cumparat asta si e degeaba.

Scris: Mar 16-Aug-2005 08:35
de prafuit
Mihai, aici nu este ca si pe alte forumuri, daca nu exista informatii folositoare nu se spun! Nu se baga lumea in discutie doar sa se auda "scriind". Nici eu nu stiu mare lucru despre C4, dar am facut un drivetest cu o berlina.
O sa imi expun parerea:
Cred ca la varianta coupe i se potriveste o motorizare pe benzina cu un numar acceptabil de caluti, nu zic cei 180 de pe VTS, chiar daca asa i-ar sta bine unui coupe, dar spun de acei 110 de pe VTR. Apoi echiparea cred ca ar merita o climatizare si ESP fata de ce ofera in standard. In ceea ce priveste cutia de viteze cred ca la coupe ii sade bine cu una manuala ca deh este mai sportiva.
In ceea ce priveste Berlina cred ca acel motor de 1,6 HDI FAP de 92CP este indicat. Aici daca as avea posibilitatea eu as alege o cutie automata (fiind motorina consumul ar fi insesizabil mai mare decat la cutia manuala) si asa cred ca ii sta bine unei berline. Ca dotari as opta (pe langa cele din varianta X) pentru: ESP, geamuri electrice spate, climatizare, pavilion vitrat, scaune incalzite si alte sisteme care sa imi mareasca confortul (ca deh stau intr-o berlina).

Oricum bafta la achizitionarea masinii!!!!

P.S. Eu in momentul asta, la nevoile mele, mi-as lua un coupe cu dotarile de mai sus plus jante de aliaj!!! Desigur ca as inclina catre VTS, ca are 180 CP dar este un pret foarte mare zic eu!!!!

Scris: Mar 16-Aug-2005 09:05
de awlan24
prafuit scrie:Mihai, aici nu este ca si pe alte forumuri, daca nu exista informatii folositoare nu se spun! Nu se baga lumea in discutie doar sa se auda "scriind". Nici eu nu stiu mare lucru despre C4, dar am facut un drivetest cu o berlina.
O sa imi expun parerea:
Cred ca la varianta coupe i se potriveste o motorizare pe benzina cu un numar acceptabil de caluti, nu zic cei 180 de pe VTS, chiar daca asa i-ar sta bine unui coupe, dar spun de acei 110 de pe VTR. Apoi echiparea cred ca ar merita o climatizare si ESP fata de ce ofera in standard. In ceea ce priveste cutia de viteze cred ca la coupe ii sade bine cu una manuala ca deh este mai sportiva.
In ceea ce priveste Berlina cred ca acel motor de 1,6 HDI FAP de 92CP este indicat. Aici daca as avea posibilitatea eu as alege o cutie automata (fiind motorina consumul ar fi insesizabil mai mare decat la cutia manuala) si asa cred ca ii sta bine unei berline. Ca dotari as opta (pe langa cele din varianta X) pentru: ESP, geamuri electrice spate, climatizare, pavilion vitrat, scaune incalzite si alte sisteme care sa imi mareasca confortul (ca deh stau intr-o berlina).

Oricum bafta la achizitionarea masinii!!!!

P.S. Eu in momentul asta, la nevoile mele, mi-as lua un coupe cu dotarile de mai sus plus jante de aliaj!!! Desigur ca as inclina catre VTS, ca are 180 CP dar este un pret foarte mare zic eu!!!!


la coupe vtr ai dotari cu pret 0 (nementionate pe site) jante de aliaj de 16", pachet viata la bord (sertarase si spatiu de depozitare intre scaune) si radio cd. e un fel de bonus.
nu prea am inteles de ce nu au mentionat kestia asta si pe site, desi in oferta lor printata scrie ca sunt cu pret 0.

Scris: Mar 16-Aug-2005 10:42
de adytzu
Pai hai sa incepem cu inceputul:
- coupe-ul este considerat a fi o masina sport fata de berlina si de aia are doar 2 usi (te urci in ea doar tu si prietena). Sincer, eu nu am inteles politica de a pune motorizare de 1.4l pe un coupe, dar asta e. Eu as prefera motorizarea cu 180CP ca de aia e coupe si la cum arata ca design te astepti sa tasneasca de la stop. In fine, aia e peste 20.000 euro, deci iese din calcul. In conditiile date, iti recomand motorul de 1.6l si 110CP benzina.
- avertizorul bitonal e un moft (nu mai face claxonul tii..tii ci face ni..no..ni..no);
- detectorul de obstacole sunt niste senzori pusi in barele fata-spate (sau numai spate) care te ajuta la parcare in sensul ca-ti sesizeaza un eventual obstacol pe care ai putea sa-l lovesti, plus ca-ti arata si distanta pana la acel obstacol (in categoria asta intra: stalpisori, borduri mai inalte, bolovani, caini, etc.);
- pavilionul vitrat este plafonul transparent ca sa te uiti la stele cand conduci (e o senzatie faina, de spatiu, dar e tot un moft);
- pack vizibilitate nu stiu exact ce contine, dar banuiesc ca cuprinde faruri xenon cu spalator de faruri, aprinderea automata a luminilor pe timp de noapte, pornirea automata a stergatoarelor la inceperea ploii, chestii din astea;
- inchiderea supercentralizata iti inchide (din cate stiu eu) si geamurile electrice la inchiderea usilor, pune alarma, imobilizeaza motorul...;
- sa nu-mi spui ca nu stii ce-s alea faruri xenon!

Daca vrei un condus lejer si fara griji, i-ati cu cutie automata. Daca vrei sa ai tu controlul masinii i-ati manuala.

Any questions?

Scris: Mar 16-Aug-2005 14:18
de mihain
de ce imi zic unii ca cutia automata in 4 viteze nu e destul de buna si sa o evit?

Scris: Mar 16-Aug-2005 14:32
de khan
cutiile automate nu sint inca la fel de fiabile ca cele manuale. apoi, consumul e mai mare per total, iar acceleratiile si viteza maxima mai slabe. in schimb e mai lejer de condus in oras si mai naspa pe serpentine. alege!

Scris: Mie 17-Aug-2005 09:53
de costis
pack vizibilitate are: aprindere automata a farurilor, pronire automata stergatoare, oglinzi incalzite, oglinda care se intuneca cand te orbeste cineva din spate.
inchidere supercentralizata iti baga niste bare de metal in usa sa nu mai poata fi deschisa nici cu ranga.

Scris: Mie 17-Aug-2005 14:34
de khan
barele de metal sint pentru marirea rezistentei usii in caz de impact lateral, n-au legatura cu inchiderea sau altele

Scris: Joi 18-Aug-2005 20:11
de MoonStorm
costis are dreptate. barele cu pricina sunt mobile si functioneaza la armarea alarmei "super". Inutile.

P.S.: In cazul alarmei "obisnuite" se inchid si geamurile.

Scris: Joi 25-Aug-2005 14:11
de costis
MoonStorm scrie:costis are dreptate. barele cu pricina sunt mobile si functioneaza la armarea alarmei "super". Inutile.

P.S.: In cazul alarmei "obisnuite" se inchid si geamurile.


Eu mi-am pus alarma citroen (texalarm) dupa ce a venit masina si nu mi se inchid geamurile cand inchid masina.

Scris: Joi 25-Aug-2005 14:14
de MoonStorm
Tii apasat un pic mai mult butonul de armare, adica ma rog, pana cand incep sa ti se inchida si geamurie. Daca zici ca ai alarma care exista pe C4-uri, atunci ar trebui sa-ti functioneze si tie. Daca nu functioneaza si ti-au pus-o dupa ce ti-a venit masina, cum spui tu, fa-le scandal. Nu are absolut nici o legatura cu "super-centralizarea".