C4 facelift?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
ma tot abtin sa nu ma bag, dar cand vad ca este laudata o masina ca Skoda Octavia I ma umfla rasul.
deci: la orice dealer Skoda, daca nu minim 15-20 de bai de ulei pe stoc, e panica generala!
Daca nu sunt cel putin 50-100 de seturi de rulmenti,bucse de bara stab pe stoc, deja, pot inchide service-ul.
Daca nu sunt doua trei turbine in magazie, trebuie sa-si inchida telefonul receptionerul!
daca nu au vreo 10-15 debitmetre nu are rost sa mai vorbeasca de tester!
cred ca este de fapt confundata o problema tehnica cu o problema de auz, gen greierashi sau prag indoit pt k a coborat o bordura de-a lui Vanghelie.
sa dau repede un mail in Franta si sa le spun sa transforme un C4 frumos intr-o uratenie inaltata pt k romanii sunt invatati sa treaca peste borduri in locul cautarii unui loc de parcare potrivit? turbine, consum de ulei, si bai de ulei nu reprezinta nimic in comparatie cu o finitie galagioasa!
deci: la orice dealer Skoda, daca nu minim 15-20 de bai de ulei pe stoc, e panica generala!
Daca nu sunt cel putin 50-100 de seturi de rulmenti,bucse de bara stab pe stoc, deja, pot inchide service-ul.
Daca nu sunt doua trei turbine in magazie, trebuie sa-si inchida telefonul receptionerul!
daca nu au vreo 10-15 debitmetre nu are rost sa mai vorbeasca de tester!
cred ca este de fapt confundata o problema tehnica cu o problema de auz, gen greierashi sau prag indoit pt k a coborat o bordura de-a lui Vanghelie.
sa dau repede un mail in Franta si sa le spun sa transforme un C4 frumos intr-o uratenie inaltata pt k romanii sunt invatati sa treaca peste borduri in locul cautarii unui loc de parcare potrivit? turbine, consum de ulei, si bai de ulei nu reprezinta nimic in comparatie cu o finitie galagioasa!
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
XENON scrie:bineinteles ca C4 e peste Octavia din f. multe pct. de vedere. si e si normal, fiindca Octavia I e batrana rau, platforma de Golf IV.
DAR, repet, e fiabila, e robusta (asa ca pt. drumurile noastre), iar cu kitul sport (eleron, spoiler fata, jantele in 17 cu model super) arata chiar mult mai bine fata de versiunea normala. C4 in schimb are toate celelalte calitati, mai putin fiabilitatea. e chiar, in opinia mea, etalon de fiabilitate la sectiunea "ASA NU". de aprox 1 luna si-a luat un prieten un C4 aproape full option, mai putin piele si navigatie. are xenon, faruri autoadaptive, incalzire scaune etc. masina este atat de joasa, dar mai ales SENSIBILA, incat la coborarea unei borduri, a atins-o usor pe dedesubt si de atunci farurile bat undeva sub bara, f. aproape de masina. s-a stricat probabil senzorul de nivel de la xenon. ("doar" vreo 4 milioane) mie mi se pare penibil.
Penibil e faptul ac s-a stricat ceva din cauza folosirii necorespunzatoare?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
parerea mea: Jeremy Clarkson a avut dreptate. cand a vazut prima data C4: "arata superb masina asta, fiind vorba de un Citroen, probabil oglinzile sunt lipite cu scuipat" (referire la robustetea masinii.
@Matrixu. respectivul (hai sa ii zicem) "impact" cu bordura a fost unul minor, aprope de neluat in seama. ce inseamna pana la urma folosire corespunzatoare? sa tii masina numai in garaj? (a tinut unchi-miu 307-le 1.6i NOU mai mult in garaj si intr-o dimineata s-a dus sonda de temperatura incat masina a trebuit tractata la service, deci nici asa nu-i bine.
)
@Matrixu. respectivul (hai sa ii zicem) "impact" cu bordura a fost unul minor, aprope de neluat in seama. ce inseamna pana la urma folosire corespunzatoare? sa tii masina numai in garaj? (a tinut unchi-miu 307-le 1.6i NOU mai mult in garaj si intr-o dimineata s-a dus sonda de temperatura incat masina a trebuit tractata la service, deci nici asa nu-i bine.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
XENON scrie: (a tinut unchi-miu 307-le 1.6i NOU mai mult in garaj si intr-o dimineata s-a dus sonda de temperatura incat masina a trebuit tractata la service, deci nici asa nu-i bine.)
Se intimpla treaba cu sonda si la c4 1.6i, probabil au aceeasi provenienta sondele alea (e acelasi motor pina la urma). Dar daca preferi tu poti sa ramii cu gindul la skode, alea cu 1.6i SOHC care nu stiu sa faca nimic, sau eventual la tdi-urile pentru care iti trebuie turbine destul de des (mai ales noile 2.0TDI de la VAG au venit cu niste turbine dintre care foarte multe au crapat in primii 8-10k km, iar foarte multe e un procent semnificativ, peste 10 sau 15% cred). Si da, in ciuda aspectului masiv au baia de ulei foarte jos, si nu te poti baga cu ele pe unde te poti baga cu alte masini (C4 included) nici macar prin oras.
Discutia asta nu duce nicaieri. Skoda poate are niste puncte tari peste C4, dar nu suficiente sa spunem ca octavia sau octavia 2 e mai buna dect c4. Daca ar trebui sa aleg intre c4 sedan si octabia 2 as alege c4. Sau mazda 6
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mazda 6 e alta clasa, deci alta polemica ar trebui sa inceapa
si apropo de turbine, nici PSA, vici VAG, NU PRODUC TURBINE. turbinele sunt produse cel mai probabil de Honeywell-Garett, sau de KKK (de multe ori se intampla sa fie produse in aceeasi fabrica) problemele apar la controlul calitatii, in functie de cat este de dispus fiecare producator "sa inchida ochii" la loturile cu probleme.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
si apropo de turbine, nici PSA, vici VAG, NU PRODUC TURBINE. turbinele sunt produse cel mai probabil de Honeywell-Garett, sau de KKK (de multe ori se intampla sa fie produse in aceeasi fabrica) problemele apar la controlul calitatii, in functie de cat este de dispus fiecare producator "sa inchida ochii" la loturile cu probleme.
Primele informatii despre adevaratul facelift la C4: http://www.informatiiauto.ro/citroen-c4 ... d2890.html
S-a schimbat ceva la design-ul exterior si la interior a disparut turometrul din spatele volanului, acum fiind amplasat in vitezometru(cam micut totusi acel turometru
).
S-a schimbat ceva la design-ul exterior si la interior a disparut turometrul din spatele volanului, acum fiind amplasat in vitezometru(cam micut totusi acel turometru
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- just curious
- Mesaje: 9
- Membru din: Mar 22-Apr-2008 18:11
- Localitate: Bucuresti
legat de facelift
Ce mi se pare interesant este faptul ca "Motorul de 2 litri HDI este primul din aceastĂŁ familie care se ĂŽncadreazĂŁ ĂŽn standardele Euro V".
Aveti idee, vor creste preturile pentru aceste motoare sau vor disparea reducerile acordate acum de ATS?
Aveti idee, vor creste preturile pentru aceste motoare sau vor disparea reducerile acordate acum de ATS?
E frumos, e echilibrat desenat, dar parca e mai putin agresiv. Si mi-e ca gura aia mare il apropie prea mult de Peugeot, mie personal nu-mi place ideea.
Mi-am cumparat C4 tocmai pentru ca masinuta asta e desenata usor in afara liniei generale. E usor altfel... Acum imi pare a au facut-o "la fel" ....
da na, cum zice si romanu': de gustibus non disputandum est
Mi-am cumparat C4 tocmai pentru ca masinuta asta e desenata usor in afara liniei generale. E usor altfel... Acum imi pare a au facut-o "la fel" ....
da na, cum zice si romanu': de gustibus non disputandum est
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib