Crezi ca skoda si vw nu au probleme? Daca te uiti pe la service-urile lor ai sa vezi ca e mult mai plin decit la un service citroen, si mult mai plin chiar luind in considerare ponderea lor pe piata.
Doar ca de skode nu se plinge multa lume, multi si le iau fie sa care cu ele si sa mearga in nestire (1.9tdi 90CP e la ordinea zilei) iar aia is de obicei niste tataie (fie ca virsta, fie sint imbatriniti prematur psihic) si nu-si pierd timpul pe forumuri sau alte ckturi dintr-astea, fie mai gasesti cite unul cu cite un model mai rasarit, octavia RS sau ceva care au cam alte piese si nu au decit cuvinte de lauda pentru ele.
Iar daca e sa ne referim la modelele de virf, lasam la o parte octavia RS pentru ca are un portbagaj numai bun pentru a se ck tot cartierul in el, uite, sa ne referim la "calitatea" modelelor mai de virf:
http://youtube.com/watch?v=c1MsrZVjGkU (merci Stevey pentru ca ai gasit link-ul si ni l-ai trimis)
GTI-ul este o masina destul de buna in linie dreapta, insa cind vine vorba de c4 1.6i sau 1.6hdi, masini de pensionari pe linga GTI, care au viteze de intrare in viraj cu 1Kmph mai mici decit gti suprt turbo super sport super NOS (si muuult mai bune decit focus, astra h, etc) ce sa mai zicem?! VTS-ul face praf la stabilitate, si cind zic "praf" te invit sa te uiti la diferente.
Aaa... are greieri, troncane pe spate desi nu e o problema care sa-i afecteze functionalitatea, sau la unii mai tremura ambreajul, nu intra ca lumea in marsarier, sau unii au "norocul" sa le fie livrate masinile cu motorul montat invers (vezi dimabogdan care dupa ce a suferit a ajuns sa fie multumit - impresionant de-a dreptul!) e altfeva, si recunosc ca e tipic rablelor facute de betivanii aia de francezi si e mult mai putin probabil sa te trezesti la "germane" cu asa ceva (dar nu imposibil). Dar daca ai prins una buna... (si majoritatea sint) poti sa te mai uiti doar la japoneze, si-ti spun asta dupa 54k de c4.