Yuuuupi! Am scapat !

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Shadow
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Joi 02-Noi-2006 20:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Shadow » Mar 10-Apr-2007 12:58

aurelian scrie:hmm un prieten care a mers cu al meu c4 era incantat ca are vana fata de octavia ..deci e clar nu exista 2 pareri la fel..anyway O2 nu poate fi chiar o alegere rea din pacate s-a vandut bine si inca tin la pretz dealerii


Cu ce motorizare de la amandoua, pentru ca nu este o chestie de impresie, este vb de fapte.

Avatar utilizator
aurelian
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Lun 31-Iul-2006 20:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde aurelian » Mar 10-Apr-2007 13:50

pai pe motorina a zis, asadar banuiesc ca la cel de 1,9 , un lucru e clar tdi are reprize bune datorita exploziei puternice --nu ma pricep asa am citit pe alte forumuri, la altele sta prost : zgomot , consum ulei , tehnologia vechiuta etc

pt motorizare la c4 vezi semnatura

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 10-Apr-2007 15:33

Tehnologia e discutabila... Adica daca te gindesti oleaca astia de la VAG au nevoie de 1.9 litri ca sa scoata 90, 102 si 130CP. Cei de la PSA au nevoie de 1.6l sa scoata 110. Insa cind trecem la puteri mai mari... lucrurile se inverseaza, si anume VAG cu 2 litri scoate 140 respectiv 170CP iar PSA cu 2 litri scoate doar 138CP, ajungind la 170 doar cu biturbo-ul HDI de 2.2 litri.

Deci tehnologia o fi ea invechita, insa pentru SDI-uri si TDI-urile 1.9 de puteri mici (90 si 102CP), ca la alea mai marisoare deja incep sa stea bine.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 10-Apr-2007 20:57

Cineva pe care cunosc si-a luat cam de mai mult de jumatate de an octavia2 si pe langa bucuria de a fi aranjata de cineva cu o cheie am inteles ca s-a stricat nu-s ce la ea.Oricum nu e deloc multumit de ea.Am sa intreb mai concret ce avea.Si sa stiti ca am ajuns la concluzia ca modelele precedente precum octavia 1 megane 1 vw 4 ,culmea domle sunt mult superioare fata de ce se face acuma calitativ rezistenta etc.Sincer asta nu prea inteleg.

seridan
pasionat
Mesaje: 155
Membru din: Dum 07-Mai-2006 19:10
Localitate: Bucuresti

Re: Yuuuupi! Am scapat !

Mesajde seridan » Mar 10-Apr-2007 21:12

mrbadnews scrie:
seridan scrie:
mrbadnews scrie:In sfarsit am scapat de C4.
29.000 km mi-au ajuns. L-am dat.
Am scapat de suspensiile de 2 lei. De esp- ul de generatie '70. De service-ul de la ats. Am scapat de schimbat capete de bara, de consum exagerat de ulei........si multe altele pe care le stiti si voi.
Ce mi-a placut la ea? Motorul(HDI 110 cp) ,stabilitatea in curbe la viteze mari(foarte mari :D ) si designul. N-o sa continui enumerarea lucrurilor care m-au facut sa regret ca am cumparat aceasta masina.
Ce urmeaza?
Skoda Octavia 2(in 2 saptamani vine)
Am destule motive sa cred ca am facut o alegere buna de data asta.
Adiooooooooooooooooo C4.


Poate si ea (ma refer la C4) se bucura la fel de mult ca a scapat de tine, cu toate ca ai adus-o intr-o stare deplorabila.
Asteptam cu interes sa auzim cum se va simti si SKODA cu tine la volan.
Ce va urma dupa SKODA? O sa exclami din nou fericit - am scapat de ea?


Probabil esti genul de om care se identifica cu masina. Daca ai avea logan in loc de c4 sunt convins ca ai raspunde la fel de rautacios la orice remarca negativa adresata masinii. Cred ca n-ar strica sa fii mai obiectiv. Daca tu conduci numai in weekend e foarte posibil ca in 7-8 ani sa sesizezi si tu problemele pe care le-am avut eu in mai putin de 2 ani cu c4. Deci cred ca ea (c4) poate fi masina ideala pentru tine.


Scuzã-mã dar felul cum te-ai exprimat m-a deranjat ºi poate nu numai pe mine ci ºi pe alÞi participanÞi la forum. Conduc din 1980, iar pânã la C4 am condus Dacia, Honda Civic CRX, ºi Honda Civic ºi nu am avut probleme de genul celor descrise de tine, iar În cazul tãu probabil cã C4 este prima maºinã ceea ce explicã totul. Conduc zilnic de foarte mult timp, nu sunt un ºofer de duminecã, fac aproximativ 125 km zilnic. Deobicei problemele descrise de tine sunt produse În proporÞie de peste 15% de Începãtori ºi cred cã ºi tu faci parte dintre ei. Ucenicia Þi-ai fãcut-o pe C4 ºi asta explicã foarte multe din probleme. (Rog Începãtorii participanÞi la forum sã mã scuze pentru ceea ce am postat referitoritor la ei)
Am ÎnÞeles din ceea ce ai spus cã dupã 2 ani, tu eºti un ºofer perfect dar maºina este foarte proastã, dar probabil cã a fost o situaÞie nefericitã când v-aÞi Întâlnit -tu ºoferul perfect ºi maºina proastã-. Dacã faci o retrospectivã la ceea ce s-a Întâmplat cu C4, tu nu ai nici-o vinã cã a ajuns În starea pe care ai descris-o?. Existã un proverb care spune totul despre situaÞia ta. C4 nu este o maºinã idealã, dar la fel ca altele acceptabilã
Nu vreau sĂŁ polemizez, am spus tot ceea ce am avut de spus.
Îþi doresc ca la Skoda sã nu repeþi greºelile pe care le-ai fãcut cu C4, pentru cã acuma ai dobândit deja experienþa cum poþi paradi o maºinã în doi ani.
BaftĂŁ.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Re: Yuuuupi! Am scapat !

Mesajde nicum » Mie 11-Apr-2007 09:54

mrbadnews scrie:In sfarsit am scapat de C4.
29.000 km mi-au ajuns. L-am dat.
Am scapat de suspensiile de 2 lei. De esp- ul de generatie '70. De service-ul de la ats. Am scapat de schimbat capete de bara, de consum exagerat de ulei........si multe altele pe care le stiti si voi.
Ce mi-a placut la ea? Motorul(HDI 110 cp) ,stabilitatea in curbe la viteze mari(foarte mari :D ) si designul. N-o sa continui enumerarea lucrurilor care m-au facut sa regret ca am cumparat aceasta masina.
Ce urmeaza?
Skoda Octavia 2(in 2 saptamani vine)
Am destule motive sa cred ca am facut o alegere buna de data asta.
Adiooooooooooooooooo C4.


E o mica contradictie in ce spui tu acolo: prima data afirmi ca suspensiile sint de 2 lei, apoi ca masina sta bine in curbe la viteze foarte mari. Nu zice nimeni ca C4 e un model de fiabilitate, dar daca vrei sa te creada cineva, reformuleaza :wink:
O1 era o alegere mai buna dpv fiabilitate, au zis-o si altii.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

mrbadnews
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Mar 11-Apr-2006 15:06
Localitate: Bucuresti

Re: Yuuuupi! Am scapat !

Mesajde mrbadnews » Mie 11-Apr-2007 10:52

nicum scrie:
mrbadnews scrie:In sfarsit am scapat de C4.
29.000 km mi-au ajuns. L-am dat.
Am scapat de suspensiile de 2 lei. De esp- ul de generatie '70. De service-ul de la ats. Am scapat de schimbat capete de bara, de consum exagerat de ulei........si multe altele pe care le stiti si voi.
Ce mi-a placut la ea? Motorul(HDI 110 cp) ,stabilitatea in curbe la viteze mari(foarte mari :D ) si designul. N-o sa continui enumerarea lucrurilor care m-au facut sa regret ca am cumparat aceasta masina.
Ce urmeaza?
Skoda Octavia 2(in 2 saptamani vine)
Am destule motive sa cred ca am facut o alegere buna de data asta.
Adiooooooooooooooooo C4.


E o mica contradictie in ce spui tu acolo: prima data afirmi ca suspensiile sint de 2 lei, apoi ca masina sta bine in curbe la viteze foarte mari. Nu zice nimeni ca C4 e un model de fiabilitate, dar daca vrei sa te creada cineva, reformuleaza :wink:
O1 era o alegere mai buna dpv fiabilitate, au zis-o si altii.

Postul meu se adresa in primul rand posesorilor de c4. Si cred ca oricine a condus masina asta macar o data s-ar fi prins foarte usor ca e vorba de confortul suspensiilor, fara sa fie nevoie sa specific explicit asta. Dar pentru tine in mod special o sa reformulez :"Confortul suspensiilor este de 2 lei"

mrbadnews
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Mar 11-Apr-2006 15:06
Localitate: Bucuresti

Re: Yuuuupi! Am scapat !

Mesajde mrbadnews » Mie 11-Apr-2007 11:03

seridan scrie:
mrbadnews scrie:
seridan scrie:
mrbadnews scrie:In sfarsit am scapat de C4.
29.000 km mi-au ajuns. L-am dat.
Am scapat de suspensiile de 2 lei. De esp- ul de generatie '70. De service-ul de la ats. Am scapat de schimbat capete de bara, de consum exagerat de ulei........si multe altele pe care le stiti si voi.
Ce mi-a placut la ea? Motorul(HDI 110 cp) ,stabilitatea in curbe la viteze mari(foarte mari :D ) si designul. N-o sa continui enumerarea lucrurilor care m-au facut sa regret ca am cumparat aceasta masina.
Ce urmeaza?
Skoda Octavia 2(in 2 saptamani vine)
Am destule motive sa cred ca am facut o alegere buna de data asta.
Adiooooooooooooooooo C4.


Poate si ea (ma refer la C4) se bucura la fel de mult ca a scapat de tine, cu toate ca ai adus-o intr-o stare deplorabila.
Asteptam cu interes sa auzim cum se va simti si SKODA cu tine la volan.
Ce va urma dupa SKODA? O sa exclami din nou fericit - am scapat de ea?


Probabil esti genul de om care se identifica cu masina. Daca ai avea logan in loc de c4 sunt convins ca ai raspunde la fel de rautacios la orice remarca negativa adresata masinii. Cred ca n-ar strica sa fii mai obiectiv. Daca tu conduci numai in weekend e foarte posibil ca in 7-8 ani sa sesizezi si tu problemele pe care le-am avut eu in mai putin de 2 ani cu c4. Deci cred ca ea (c4) poate fi masina ideala pentru tine.


Scuzã-mã dar felul cum te-ai exprimat m-a deranjat ºi poate nu numai pe mine ci ºi pe alÞi participanÞi la forum. Conduc din 1980, iar pânã la C4 am condus Dacia, Honda Civic CRX, ºi Honda Civic ºi nu am avut probleme de genul celor descrise de tine, iar În cazul tãu probabil cã C4 este prima maºinã ceea ce explicã totul. Conduc zilnic de foarte mult timp, nu sunt un ºofer de duminecã, fac aproximativ 125 km zilnic. Deobicei problemele descrise de tine sunt produse În proporÞie de peste 15% de Începãtori ºi cred cã ºi tu faci parte dintre ei. Ucenicia Þi-ai fãcut-o pe C4 ºi asta explicã foarte multe din probleme. (Rog Începãtorii participanÞi la forum sã mã scuze pentru ceea ce am postat referitoritor la ei)
Am ÎnÞeles din ceea ce ai spus cã dupã 2 ani, tu eºti un ºofer perfect dar maºina este foarte proastã, dar probabil cã a fost o situaÞie nefericitã când v-aÞi Întâlnit -tu ºoferul perfect ºi maºina proastã-. Dacã faci o retrospectivã la ceea ce s-a Întâmplat cu C4, tu nu ai nici-o vinã cã a ajuns În starea pe care ai descris-o?. Existã un proverb care spune totul despre situaÞia ta. C4 nu este o maºinã idealã, dar la fel ca altele acceptabilã
Nu vreau sĂŁ polemizez, am spus tot ceea ce am avut de spus.
Îþi doresc ca la Skoda sã nu repeþi greºelile pe care le-ai fãcut cu C4, pentru cã acuma ai dobândit deja experienþa cum poþi paradi o maºinã în doi ani.
BaftĂŁ.

N-are rost sa continui disputa cu tine. Ma indoiesc de veridicitatea afirmatiilor tale. Mai ales partea cu
Deobicei problemele descrise de tine sunt produse ĂŽn proporĂžie de peste 15% de ĂŽncepĂŁtor
. Asta m-a amuzat cel mai tare. Faptul ca inventezi statistici si recurgi la presupuneri
n cazul tĂŁu probabil cĂŁ C4 este prima maÂşinĂŁ
pentru a-ti argumenta concluzii ma determina sa ma indoiesc de adevarul celor spuse de tine. Deci permite-mi sa nu le iau in considerare.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 11-Apr-2007 12:05

@mrbadnews: fac precizarea ca nu esti in disputa cu mine si nu avem nimic de impartit. Remarca mea se referea doar la o simpla interpretare a postului tau.
Referitor la suspensia la C4: intr-adevar puntea spate este zgomotoasa si este un mare pas inapoi raportat la Xsara (suspensie semi-independenta fata de independenta si auto-directoare). Probabil ca Citroen a preferat sa puna gadgeturi pe masina ca astea le vad toti, la suspensie nu se uita aproape nimeni.
Din punctul meu de vedere C4 are niste mari minusuri:
- suspensie spate zgomotoasa si in general suspensia nu e cea mai buna alegere in materie de comfort. As putea fi banuit de subiectivism, din moment ce vin de la o masina cu un comfort mai mare si suspensie spate independenta, dar asta e impresia mea
Totusi probabil ca se incadreaza la ceea ce ofera alte masini din clasa ei.
- masina e prea joasa chiar si pentru unele borduri din Bucuresti si scutul nu este oferit standard. Nu este deloc potrivita pentru drumurile pe care merg eu
Chestiunile de fiabilitate ma intereseaza doar pentru cultura mea generala, din moment ce masina nu intra in vederile mele.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Shadow
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Joi 02-Noi-2006 20:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Shadow » Mie 11-Apr-2007 12:39

Mda, voi le vreti pe toate, vreti stabilitate, dar nici nu vreti sa simtiti nimic; vreti ca masina sa arate bine, dar va deranjeaza ca este joasa; vreti multe dotari dar nu va convine sa da-ti bani pe ele.
VOI VISATI!!!

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 11-Apr-2007 13:01

Numai joasa nu e C4...cel putin a mea :lol:.. Aaa daca o urci pe borduri de d-abia urci si cu un SUV, sau daca o bagi la offroad da..e a naibii de joasa!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 11-Apr-2007 14:00

@Shadow: nu eu :wink:
Eu mi-am "inmuiat" suspensia pentru ca drumurile din RO sint de asa natura. Sint constient ca masina a pierdut la capitolul stabilitate, dar nu poti sa le ai pe toate.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mie 11-Apr-2007 16:47

Joasa c4???Poate vad eu prost dar mi-a spus un fost posesor de opel vectra "mama ce garda mare la sol are masina, eu la a mea mi-am spart baia de ulei..."

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mie 11-Apr-2007 18:37

hi hi c4 e pe catalige fata de vectra, i-am spart bumperele la vectra si pe fata si pe spate la borduri pe care le trec fara probleme cu xsara...
c4 este inalta, aproape ca loganul...
Cosmin
high energy music expression

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mie 11-Apr-2007 19:37

oameni buni, mai usor cu qouturile alea imense, o sa ajungeti intr-o buna zi sa citati tot forumul pt un smiley drept raspuns....


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo