cip motor
Moderator: Echipa Tehnica
cip motor
As vrea sa ma apuc sa imi fac masina pe placul meu si vreau sa incep cu faruri, triple, cip motor, jante, interior si body kit! Intrebarea mea ar fi urmatoarea unde gasesc un cip de marire de putere si cat m-ar costa as vrea sa o duc in cat se poate de mult dar sa nu cheltui mai mult de 1000 de euro pentru cipul la motor! sugestii?
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
pai din ce vad eu, tu ai motor pe benzina, si stiu ca nu se prea face cip la motoarele pe benzina, ir acei care totusi fac, nu garanteaza mai mult de cateva procente crestere...
unui diesel ii poate creste puterea cu 30% in unele situatii, in timp ce unu benzinar nu cred sa-i creasca cu mai mult de 7-8%...asta cu indulgenta...
prin urmare, nu cred ca merita...
unui diesel ii poate creste puterea cu 30% in unele situatii, in timp ce unu benzinar nu cred sa-i creasca cu mai mult de 7-8%...asta cu indulgenta...
prin urmare, nu cred ca merita...
Pentru orice motor cu injectie se face chiptuning (adaugarea unui chip care poate fi deja programat pentru o anumita firma sau se poate programa custom de o firma specializata ce dispune si de dyno) sau flashtuning (rescrierea softului original). Pt chiptuning in romania nu exista decat master tuner care pune unichip si face totul custom cu teste pe dyno si pe strada. Firme de flashtuning exista multe insa pt psa recomand DOC, in rest mai exista superchips de incredere, revo ( specializati pe VAG), RBN. Puteti sa mai cautati si voi altii...
Majoritatea au preturi in juru a 400-500 de euro pt resoftare. Mai exista SKN care au scoruri f mari 800-1000 euro pt soft dar si ei fac totul custom pt masina tot pe dyno la fel ca si mastertuner insa la ei costa 450 euro cu tot cu chip-ul ce vine pe masina.
Cresterea de putere la un aspirat in general este de maxim 10% pe cand la un turbo atat benzina cat si diesel sunt cresteri semnificative , undeva la 30%.
Ca si un sfat, inainte sa o resoftezi sau sa ii pui chip, instaleaza o admisie calumea pentru ca aia de fabrica la c4 este o porcarie.
Si daca vrei sa castigi si mai multa putere scapa de catalizator si intermediara si pune o finala sport.
Cand faci chip la un aspirat nu trebuie neaparat sa te gandesti castig nu stiu cati cai...undeva sus...ci faptul ca in cazul in care ai un soft custom pt masina ta...vei avea mai mult cuplu jos , vei avea o curba de putere mai liniara si va mult mai placut de condus masina si doar la sfarsit faptul ca undeva acolo sus masina va castiga cativa cai in plus.
Majoritatea au preturi in juru a 400-500 de euro pt resoftare. Mai exista SKN care au scoruri f mari 800-1000 euro pt soft dar si ei fac totul custom pt masina tot pe dyno la fel ca si mastertuner insa la ei costa 450 euro cu tot cu chip-ul ce vine pe masina.
Cresterea de putere la un aspirat in general este de maxim 10% pe cand la un turbo atat benzina cat si diesel sunt cresteri semnificative , undeva la 30%.
Ca si un sfat, inainte sa o resoftezi sau sa ii pui chip, instaleaza o admisie calumea pentru ca aia de fabrica la c4 este o porcarie.
Si daca vrei sa castigi si mai multa putere scapa de catalizator si intermediara si pune o finala sport.
Cand faci chip la un aspirat nu trebuie neaparat sa te gandesti castig nu stiu cati cai...undeva sus...ci faptul ca in cazul in care ai un soft custom pt masina ta...vei avea mai mult cuplu jos , vei avea o curba de putere mai liniara si va mult mai placut de condus masina si doar la sfarsit faptul ca undeva acolo sus masina va castiga cativa cai in plus.
C4 By Loeb 2.0 180+ HP
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Si sunt convins ca ai si dovezi ca sa imputernicesti afirmatia!
Sa nu mai spun ca acolo totul se face custom si li se explica tuturor cum stau treburile.
Si cand unul vine si isi schimba turbina, intercooler, pompa, injectoare dar lasa internele stoc logic ca se mira de ce vine cu bielele indoite sau ii iese cate un piston prin bloc.
Nu mai vorbi in necunostinta de cauza!
Sa nu mai spun ca acolo totul se face custom si li se explica tuturor cum stau treburile.
Si cand unul vine si isi schimba turbina, intercooler, pompa, injectoare dar lasa internele stoc logic ca se mira de ce vine cu bielele indoite sau ii iese cate un piston prin bloc.
Nu mai vorbi in necunostinta de cauza!
C4 By Loeb 2.0 180+ HP
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
intotdeauna va exista progres ! masina este bine facuta din fabrica... dar majoritatea vor mai mult .. pentru asta exista remap si alte chestii ! din pacate acum se pune prea mult accent pe electrnica.. mecanica fiind lasata ultima ... de aceea si bielele iesite prin capota
Mesersmith - fiecare cu piticii lui ... cu fotbalu,cu pescuitu, cu masinile... daca nu exista tendinta de progres in unele domenii... poate si acum traiam cu lumanarea pe masa ,sau traiam cu blana de iepure pe noi
Mesersmith - fiecare cu piticii lui ... cu fotbalu,cu pescuitu, cu masinile... daca nu exista tendinta de progres in unele domenii... poate si acum traiam cu lumanarea pe masa ,sau traiam cu blana de iepure pe noi
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Eu as zice sa nu va mai uitati la vorbe aruncate la plezneala care nu sunt menite decat sa atace si care nu au o baza reala!
Eu am enumerat niste tuneri care sunt considerati de incredere de majoritatea clientilor. Ca unii sunt nemultumiti cu anumite firme de tuning asta e treaba lor, dar sa nu mai arunce vorbe in vant ci sa spuna care este problema cu date concrete!
Eu am enumerat niste tuneri care sunt considerati de incredere de majoritatea clientilor. Ca unii sunt nemultumiti cu anumite firme de tuning asta e treaba lor, dar sa nu mai arunce vorbe in vant ci sa spuna care este problema cu date concrete!
C4 By Loeb 2.0 180+ HP
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
RollerMAN scrie:Si sunt convins ca ai si dovezi ca sa imputernicesti afirmatia!
Sa nu mai spun ca acolo totul se face custom si li se explica tuturor cum stau treburile.
Si cand unul vine si isi schimba turbina, intercooler, pompa, injectoare dar lasa internele stoc logic ca se mira de ce vine cu bielele indoite sau ii iese cate un piston prin bloc.
Nu mai vorbi in necunostinta de cauza!
Vrei dovezi ? Intreba-i pe tovarasii tai de la Master, de A4-ul argintiu 2.0 Turbo, pe care l-au impachetat cu softul lor meserias, si la care au lucrat cum au lucrat, de era sa ramana cu el pe autostrada imediat cum a plecat dupa 100 de teste!!!
Tu vorbesti in necunostiinta de cauza, mai ales ca vorbesti la modul general de ei!
Ca le iese si lor un unichip, un softulet mic acolo e altceva, dar pt lucruri cu adevarat mari, sunt vai mama lor si se mai si bat cu pumnul in piept!
Oricum nu vreau sa fac circ aici, si daca altii nu stiu, eu stiu afinitatea ta si a tovarasilor tai fata de master tuner, deci nu mai ridica in slavi niste carpaci!
PS: Daca nici masina aia nu avea internele schimbate si totul facut ca la carte...deci las-o mai usor cu gura mare, inainte sa cunosti problema!
PS2: Nu ma face sa-ti aduc dovezi si sa se posteze pe toate forumurile posibile ce chixuri dau tovarasii tai, noroc ca nu suntem genul de oameni scandalagii si am vazut cu cine avem de a face!
Si daca ai atatea dovezi ca i-au distrus masina de ce nu le faci publice?
Hai sa vedem si noi cum sta treaba!
Totdeauna va fi un carcotas si vor fi guri rele oriunde!
Hai sa vedem si noi cum sta treaba!
Totdeauna va fi un carcotas si vor fi guri rele oriunde!
C4 By Loeb 2.0 180+ HP
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
Matrixu: te rog sa iti sustii afirmatiile 9sau ac uzele) cu ceva real .. o poza macr sau alte date .
pana una-alta nu stiu daca celi de la master tuner sunt super meseriasi insa beneficiaza si ei ca toti ceilalti de prezumtia de nevinovatie ..
asa ca .. te rog , mai usor cu flame-urile, daca nu le poti sustine.
pana una alta, de RBN (care face renault) am auzit si un foarte bun prietn de-al meu este super multumit de rezultat.
pana una-alta nu stiu daca celi de la master tuner sunt super meseriasi insa beneficiaza si ei ca toti ceilalti de prezumtia de nevinovatie ..
asa ca .. te rog , mai usor cu flame-urile, daca nu le poti sustine.
pana una alta, de RBN (care face renault) am auzit si un foarte bun prietn de-al meu este super multumit de rezultat.
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Ce interes am avea acum sa facem circ si tiganii cu unii care nu merita atata atentie!! Ce dovezi vrei, ca din cauza softului s-au dus garnituri, ca au trebuit duse piese la rectificat, ca n-au stiut sa seteze 10 parametri, in conditiile in care internele au fost upgradate la maxim? Cu un soft bun si facut cu cap, internele alea rezista pana la 450-500CP, exista masini cu acelasi setup si cu aceasta putere, dar au avut unde sa faca soft, nu au dat peste Master Tuner!
Intreaba-i asa pentru tine doar ce s-a intamplat cu masina aia atat! Sunt niste carpaci si neprofesionisti, asta e impresia lasata dupa ce au lucrat la masina de care vorbeam, si cu asta inchei!
Dar ca sa zici ca master tuner lucreaza numai custom si fac si treaba buna, asta e cea mai buna gluma posibila!! Nu contest ca nu le-o mai iesi si lor cateodata, insa in cazul nostru au facut varza masina..
@danT..RBN face Renault? O face si Renault, dar el e meserias pe VAG! Masina in cauza a fost si la RBN, si a mers mai bine decat ce au stricat cei de la Master Tuner!
Nu fac flame, ce poze vrei sa-ti aduc, crezi ca am stat sa se faca poze cu masina desfacuta?? Sa intrebe rollerman pe baietii de la master tuner si sa posteze aici daca e atat de sigur pe el in afirmatii!! Si cu asta inchei, pt ca nu e masina mea personala sa scriu mai multe decat trebuie!
Intreaba-i asa pentru tine doar ce s-a intamplat cu masina aia atat! Sunt niste carpaci si neprofesionisti, asta e impresia lasata dupa ce au lucrat la masina de care vorbeam, si cu asta inchei!
Dar ca sa zici ca master tuner lucreaza numai custom si fac si treaba buna, asta e cea mai buna gluma posibila!! Nu contest ca nu le-o mai iesi si lor cateodata, insa in cazul nostru au facut varza masina..
@danT..RBN face Renault? O face si Renault, dar el e meserias pe VAG! Masina in cauza a fost si la RBN, si a mers mai bine decat ce au stricat cei de la Master Tuner!
Nu fac flame, ce poze vrei sa-ti aduc, crezi ca am stat sa se faca poze cu masina desfacuta?? Sa intrebe rollerman pe baietii de la master tuner si sa posteze aici daca e atat de sigur pe el in afirmatii!! Si cu asta inchei, pt ca nu e masina mea personala sa scriu mai multe decat trebuie!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
si eu am auzit de multe rateuri ale unora care incercau marea cu degetul...
chiar nu cred ca e loc de experimente pe banii clientilor...
daca oamenii se pricep e ok, dar daca nu stiu de capul lor, cred ca e oportun sa fie facute publice aici pe forum eventualele probleme astfel incat, colegii nostri sa nu intampine probleme de tipul celor relatate de catre colegul matrixu...
si eu am cochetat cu ideea de a ridica motorul meu de la 110 la 138cp, asa cum spunea un ofertant de cho tuning...insa m-am potolit imediat avand in vedere cate probleme am auzit/citit ca au creat interventiile astea...
am un prieten in calarasi care, desi nu stia mai nimic despre masini, a cumparat de la nu stiu care distribuitor o interfata pt chip tuning si s-a apucat de chipuit...
nu va puteti inchipui cati au vrut sa-i ia gatu'...
chiar nu cred ca e loc de experimente pe banii clientilor...
daca oamenii se pricep e ok, dar daca nu stiu de capul lor, cred ca e oportun sa fie facute publice aici pe forum eventualele probleme astfel incat, colegii nostri sa nu intampine probleme de tipul celor relatate de catre colegul matrixu...
si eu am cochetat cu ideea de a ridica motorul meu de la 110 la 138cp, asa cum spunea un ofertant de cho tuning...insa m-am potolit imediat avand in vedere cate probleme am auzit/citit ca au creat interventiile astea...
am un prieten in calarasi care, desi nu stia mai nimic despre masini, a cumparat de la nu stiu care distribuitor o interfata pt chip tuning si s-a apucat de chipuit...
nu va puteti inchipui cati au vrut sa-i ia gatu'...
Eu nici nu as fi intervenit daca rollerman nu punea citatul asta maret, cu iz publicitar pozitiv :
" Pt chiptuning in romania nu exista decat master tuner care pune unichip si face totul custom cu teste pe dyno si pe strada "
@messersmith, pentru ce vrei tu, teoretic nu ar trebui sa ai probleme! Exista harti facute , testate de altii deci putin probabil sa ai belele mari! Cand vine insa vorba de lucruri cu adevarat custom, care necesita nu doar "copy paste", multi dau din umeri si intind mana sa le platesti interventia, chiar daca masina e praf!!
" Pt chiptuning in romania nu exista decat master tuner care pune unichip si face totul custom cu teste pe dyno si pe strada "
@messersmith, pentru ce vrei tu, teoretic nu ar trebui sa ai probleme! Exista harti facute , testate de altii deci putin probabil sa ai belele mari! Cand vine insa vorba de lucruri cu adevarat custom, care necesita nu doar "copy paste", multi dau din umeri si intind mana sa le platesti interventia, chiar daca masina e praf!!
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11709
Cel mai nou membru csty41