Salut.
Am o mare problema, pe care am intampinat-o ocazional in ultimii 3 ani, si anume din cand in cand gaseam balta in masina dar nu la toate ploile.
Vineri am descoperit cauza:
daca parchez masina inclinata (pe o bordura)
adica asa:
imi intra apa pe la usa care se afla in partea mai inalta a masinii
adica aici:
Daca urc masina invers pe bordura, imi intra apa pe la usa cealalta.
Sa recapitulam:
- intra apa doar daca masina nu este parcata pe drum drept si doar la ploile care tin mult timp (practic se prelinge incet)
-chedere schimbate acum 2 luni (am crezut ca asa se rezolva)
- intra apa pe la ambele usi (deci nu cred ca sunt amandoua strambe)
- am instalate cam de acum 4 ani, chedere suplimentare de la reprezentata (imi intra apa la spalatorie)
adica astea:
Am fost la SDPrestige, mi-au zis ca la ei nu a intrat apa in masina, iar la insistentele mele au spus ca "asa face toate" (macar au fost corecti si nu mi-au luat bani)
Ce puii mei sa fac? am presurile ude si mi-e ca pe langa mucegai ma mai aleg si cu rugina.
Ploua ....
Moderator: Echipa Tehnica
Aceasi problema o am si eu, se prelinge apa pe usa si trece pe langa cheder. M-am gandit sa schimb chederele dar sau dau 100 ron pe unul nou si sa nu am garantia ca va fi eficient, nu m-am riscat. Am lipit cheder universal de usi (usi de apartament, casa, ferestri, nu auto), l-am lipit pe muchia de jos a portierei, dar degeaba, fara nici un rezultat pozitiv.
Imi intra apa in masina atunci cand este parcata intr-o pozitie inclinata si ploua persistent sau torential afara, sau chiar si cand o spal cu furtunul cu apa.
Imi intra apa in masina atunci cand este parcata intr-o pozitie inclinata si ploua persistent sau torential afara, sau chiar si cand o spal cu furtunul cu apa.
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
pai rezolvati simplu
parcati pe plan drept si nu mai ploua
o cauza ar fi ca se torsioneaza si se departeaza usa de cheder
o alta solutie ar fi de pus cauciuc autideziv sa pastreze etanseitatea
din acela de pus la usi,geamuri,nu burete,este ca un furtun taiat pe jumatate
parcati pe plan drept si nu mai ploua
o cauza ar fi ca se torsioneaza si se departeaza usa de cheder
o alta solutie ar fi de pus cauciuc autideziv sa pastreze etanseitatea
din acela de pus la usi,geamuri,nu burete,este ca un furtun taiat pe jumatate
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Daca masina se torsioneaza, e jale, asta nu-i masina si eu nu cred ca se poate intampla asa ceva.
Eu as face altfel: as folosi faina, miere de albine sau orice va trece prin cap care sa persiste ceva vremesi care sa se si curete usor, si as murdari intens chederele in partea care vine in contact cu usa.
As inchide usa si as vedea astfel unde anume nu se lipesc chederele de usi.
Daca luftul e mic, si inclin sa cred ca e extrem de mic(de ordinul mililmetrilor), as baga ceva pe sub chedere. De ex, puteti baga ecva textile ca sa indepartati putin chederul de tabla.
Daca distanta dintre usa si cheder e mare, va trebui gasita o alta solutie, in functie de acel luft.
Prima data verificati marimea acelui luft.
Eu as face altfel: as folosi faina, miere de albine sau orice va trece prin cap care sa persiste ceva vremesi care sa se si curete usor, si as murdari intens chederele in partea care vine in contact cu usa.
As inchide usa si as vedea astfel unde anume nu se lipesc chederele de usi.
Daca luftul e mic, si inclin sa cred ca e extrem de mic(de ordinul mililmetrilor), as baga ceva pe sub chedere. De ex, puteti baga ecva textile ca sa indepartati putin chederul de tabla.
Daca distanta dintre usa si cheder e mare, va trebui gasita o alta solutie, in functie de acel luft.
Prima data verificati marimea acelui luft.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7665
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
intra prin usa, nu se prelinge pe la cheder. mai exact, intra pe la chederul de jos de la geam, si masina fiind inclinata, picura inspre partea interioara a usii, si iese printre tabla si capitonaj in masina. nu e nimic defect sau indoit, tot ce trebuie facut este sa desfaceti usile, si sa incercati cumva sa izolati cu o folie partea interioara a usii ca sa nu mai poata patrunde apa in partea interioara a usii. am avut si eu problema asta, si m-am chinuit luni de zile pana sa imi dau seama, si am gasit doar cand am facut urmatorul test: masina parcata inclinat, capitonajele de la usi date jos, eu in masina si cineva imi turna pe ea apa cu furtunul...
[URL=https://matchnow.life]Real-life Females[/URL]
Dj10fad multumesc mult, am fost deja de doua ori cu masina la reprezentanta, dar nimic, mi-au spus ca nu isi dau seama pe unde intra apa.
Dupa sarbatori o sa caut un mester care are 1 ora diponibila pentru mine, si sa dam capitonajul jos de la usa sa vedem pe unde intra apa.
Ps: strada proaspat asfaltata, borduri proaspat puse ... Nu am cum sa mai parchez drept!
Dupa sarbatori o sa caut un mester care are 1 ora diponibila pentru mine, si sa dam capitonajul jos de la usa sa vedem pe unde intra apa.
Ps: strada proaspat asfaltata, borduri proaspat puse ... Nu am cum sa mai parchez drept!
Ma bucur ca exita oameni ca dj01fad pe forum, multumita lui am rezolvat problema.
Versiunea pe scurt:
Daca va curge apa in masina doar atunci cand parcati inclinat cu masina ridicata pe o parte, sunt mari sansele sa va lipseasca capacele care izoleaza fata usii de interior!!!
In cazul meu:
- am desfacut fetele de usi ... si surpriza
la usa stanga
lipsea capacul (cel mic) de etansare (puteti sa-i intrebati pe cei de la ATS Baneasa unde e)
erau urme evidente de apa pe izolatie
si aveam si ceva apa inghetata in interiorul usii
la usa dreapta
lipsea capacul de etansare si in locul lui o punga lipita cu banda adeziva (tot la ATS baneasa se poate intreba ce cauta punga acolo)
care a cedat...aparand urme evidente de apa
Pentru ca am invatat de la cei mai buni (traiasca ATS) am luat si eu o punga de supermarket si un tub de silicon rosu, si am improvizat un capac
iar la usa din dreapta am dat cu silicon peste punga pusa de ATS
Ps: sunt si mai usor cu 350 RON cat m-a costat schimbarea degeaba a chederelor de la ambele usi.
Versiunea pe scurt:
Daca va curge apa in masina doar atunci cand parcati inclinat cu masina ridicata pe o parte, sunt mari sansele sa va lipseasca capacele care izoleaza fata usii de interior!!!
In cazul meu:
- am desfacut fetele de usi ... si surpriza
la usa stanga
lipsea capacul (cel mic) de etansare (puteti sa-i intrebati pe cei de la ATS Baneasa unde e)
erau urme evidente de apa pe izolatie
si aveam si ceva apa inghetata in interiorul usii
la usa dreapta
lipsea capacul de etansare si in locul lui o punga lipita cu banda adeziva (tot la ATS baneasa se poate intreba ce cauta punga acolo)
care a cedat...aparand urme evidente de apa
Pentru ca am invatat de la cei mai buni (traiasca ATS) am luat si eu o punga de supermarket si un tub de silicon rosu, si am improvizat un capac
iar la usa din dreapta am dat cu silicon peste punga pusa de ATS
Ps: sunt si mai usor cu 350 RON cat m-a costat schimbarea degeaba a chederelor de la ambele usi.
Multumim dj01fad ! Intr-adevar pe acolo intra apa. Am captusit si eu gaurile decupate de pe interiorul portierelor dupa modelul aplicat de dionescux. Am folosit un tub de mastic (negru) luat cu 10 lei de la magazin de piese auto si punga de protectie (din aceea cu pernite de aer).
Din pacate nu am facut poze in timpul lucrarii ca sa va arat. Dar important este rezultatul. Am spalat masina cu jet de apa (curatator cu presiune Karcher/Black&Decker), masina fiind parcata pe loc inclinat. Dupa mai multe spalari, din luna decembrie de cand am efectutat etansarea pana in luna martie, nici macar o picatura de apa in masina. Mentionez ca de fiecare data masina a fost parcata in diferite pozitii inclinate, terenul fiind in panta (inainte imi intra apa).
Din pacate nu am facut poze in timpul lucrarii ca sa va arat. Dar important este rezultatul. Am spalat masina cu jet de apa (curatator cu presiune Karcher/Black&Decker), masina fiind parcata pe loc inclinat. Dupa mai multe spalari, din luna decembrie de cand am efectutat etansarea pana in luna martie, nici macar o picatura de apa in masina. Mentionez ca de fiecare data masina a fost parcata in diferite pozitii inclinate, terenul fiind in panta (inainte imi intra apa).
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
MosBabacu scrie:Same here...intra apa cand pe-o parte cand pe alta, pana mucegaise mocheta anul trecut. Pana sa incerc cu chedere suplimentare, am gasit un loc de parcare unde nu imi mai intra apa. Plus de asta a fost seceta si nu spal masina f des, asa ca problema n-a mai fost atat de stringenta
Cred ca in sfarsit am rezolvat si eu problema asta cu apa.
Identificare "sursa de apa" : in vara am stat in masina si cineva a pus furtunul pe ea. Initial nu se vedea nimic, dar cand pasla de sub mocheta a baut destul, s-a umezit si mocheta (in spate la picioare, in ambele parti). Cu masina inclinata spre spate, o parte din apa se scurgea in portbagaj, deci balta si acolo. Apa intra INTRE CHEDER SI MUCHIA DE TABLA.
Solutie temporara: strans mai tare chederul pe toata lungimea lui - n-a rezistat foarte mult.
Solutie finala: silicon bison rezistent la umezeala si inghet pus intre cheder si muchia de tabla.
Concluzie: dupa ploile din ultimele zile este uscat in spate si-n portbagaj, indiferent de cum e parcata masina.
Posibil dezavantaj: dc vreau vreodata sa desfac chederul s-ar putea sa fiu nevoit sa cumpar altul - deocamdata nu vreau sa incerc
In alta ordine de idei, in urma testului masina a stat peste 24 de ore cu usile deschise si mocheta partial desfacuta si pasla to nu era complet uscata! A intrat atata apa ca mirosul de mucegai a persistat 1 saptamana.
Sper sa tina rezolvarea asta si sa confirme si Adistefan rezultatul pozitiv, mai ales ca el a lucrat in ploaie si si-a sacrificat si o geaca in procesul de etansare
Da, confirm si eu rezolvarea definitiva a aceleiasi probleme mentionata mai sus de MosBabacu, prin exact aceiasi metoda.
Rezultat: placut curat-uscat, senzatie de prospetime... daca vreau, acum pot sa urc si canapeaua :-)
Rezultat: placut curat-uscat, senzatie de prospetime... daca vreau, acum pot sa urc si canapeaua :-)
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187664
Total subiecte 18615
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11702
Cel mai nou membru Rodinel