Mici modificari C1
Moderator: Echipa Tehnica
cel mai bine e pe usa, pe o suprafata orizontala, te orientezi mai bine in timp ce reglezi. ai grija cum pui firele ca sa corespunda cu sensul miscarii
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Sâm 22-Ian-2011 21:51
- Localitate: Bucuresti
am o nelamurire cu consumul . La inceput cand am luat masina avea la bord 43.000KM si am zis sa vad ce consum am . Am bagat 35L si am mers 550km cu un plin adik 35%550X100=6.3L\100KM (schimbam in 2000rpm) . Bun cu trecerea timpului mi-am montat un kit de admisie KN si acuma cand fac plinul cu 35L abia ajung la 450km (35%450x100=7.7l\100km) calculand ultima liniuta 50Km . Se poate sa afecteze consumul acest kit de admisie sau doar o fii vreo problema .. mentionez ca am avut si un accident in spate si mie sa nu imi fi lovit ceva pe la rezervor dar nu vad nicio scurgere pe jos oricum daca era ceva de la rezervor cei de la ATS vedeau . . Astept un raspuns multumesc .
Am revenit cu pozele de la oglinzile modificate si facute electrice,daca aveau si incalzie era parfum..
In poza asta este mecanismul original,care si asa drept cum arata in poza tot nu functioneaza.Am stat si am studiat si am ajuns la concluzia ca joysticku de reglast este subdimensionat,fata de Logan la care este mai masiv si merge regluju la mm.
In imaginea de mai jos sant motorasele montate in carcasa de la C1:
Si aici butonul montat pe usa:
Montajul nu a durat foarte mult ,a trebuit doar sa lungesc firele pt oglinda din dreapta ca nu ajungeau,instalatia de logan avand butonul montat pe mijloc intre scaune.Daca vrea cineva sa se convinga ca,chiar am transformat oglinzile manuale in electrice,pot demontra in Militari,daca are drum pe aici.Acum am oglinzi electrice si merg impecabil.
In poza asta este mecanismul original,care si asa drept cum arata in poza tot nu functioneaza.Am stat si am studiat si am ajuns la concluzia ca joysticku de reglast este subdimensionat,fata de Logan la care este mai masiv si merge regluju la mm.
In imaginea de mai jos sant motorasele montate in carcasa de la C1:
Si aici butonul montat pe usa:
Montajul nu a durat foarte mult ,a trebuit doar sa lungesc firele pt oglinda din dreapta ca nu ajungeau,instalatia de logan avand butonul montat pe mijloc intre scaune.Daca vrea cineva sa se convinga ca,chiar am transformat oglinzile manuale in electrice,pot demontra in Militari,daca are drum pe aici.Acum am oglinzi electrice si merg impecabil.
Te costa in functie de cum negociezi piesele,pe mine ma costat 165 lei instalatia electrica,butonul si motorasele.Parca gasisem pe un site sticlele de c1 cu incalzire,dar nu mai stiu ce pret aveauDaca au un pret bun ma bag,ca instalatia pt incalzire e trasa odata cu motorasele,doar trebuie sa le leg la butonul de dezaburire.Deocamdata e bine si asa,e un pas in confort.
UngureanuAndrei scrie:am o nelamurire cu consumul . La inceput cand am luat masina avea la bord 43.000KM si am zis sa vad ce consum am . Am bagat 35L si am mers 550km cu un plin adik 35%550X100=6.3L\100KM (schimbam in 2000rpm) . Bun cu trecerea timpului mi-am montat un kit de admisie KN si acuma cand fac plinul cu 35L abia ajung la 450km (35%450x100=7.7l\100km) calculand ultima liniuta 50Km . Se poate sa afecteze consumul acest kit de admisie sau doar o fii vreo problema .. mentionez ca am avut si un accident in spate si mie sa nu imi fi lovit ceva pe la rezervor dar nu vad nicio scurgere pe jos oricum daca era ceva de la rezervor cei de la ATS vedeau . . Astept un raspuns multumesc .
Este posibil sa afecteze consumul cu 1-1.5l, dar e tot legat stilul de mers. Pune admisia stock la loc si vezi cum e consumul...
-
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Sâm 22-Ian-2011 21:51
- Localitate: Bucuresti
Hai sa rup eu tacerea, ca oricum nu am mai scris pe forum de un car de ani.
Dupa parerea mea (si nu numai), una dintre cele mai enervante lipsuri pe care le are masinuta asta sunt manerele de sustinere pentru pasageri. Unde mai pui ca tinuta de drum inclina sa fie usor sportiva, este jenant uneori sa vezi cum la curbe pasagerii tai incearca sa se agate cu disperare de ceva. Am tot incercat sa gasesc pe net ceva legat de asta, o modificare/adaptare cumva, macar pt pasagerul din fata. Din pacate nu am gasit nimic. I-a trecut cuiva prin cap sa incerce sa mestereasca ceva de genul asta? Recunosc ca eu personal, in afara de a ma enerva si de a-mi zice mereu ca "tre' sa fac ceva", nu am dat jos nici macar plafonul sau invelisul stalpului sa vad ce e in spate si cum s-ar puitea adapta ceva... Daca dintr-un motiv sau altul ati vazut cam cum si unde ar fi tabla dubla si groasa pe acolo... ce ziceti?.. ar fi posibil un sistem de prindere ceve?.. eventual facut niste gauri,saibe filetate si cu niste holsuruburi .
La modelele noi (facelift) au pus asa ceva?
Hai noroc si sa auzim de bine !
Dupa parerea mea (si nu numai), una dintre cele mai enervante lipsuri pe care le are masinuta asta sunt manerele de sustinere pentru pasageri. Unde mai pui ca tinuta de drum inclina sa fie usor sportiva, este jenant uneori sa vezi cum la curbe pasagerii tai incearca sa se agate cu disperare de ceva. Am tot incercat sa gasesc pe net ceva legat de asta, o modificare/adaptare cumva, macar pt pasagerul din fata. Din pacate nu am gasit nimic. I-a trecut cuiva prin cap sa incerce sa mestereasca ceva de genul asta? Recunosc ca eu personal, in afara de a ma enerva si de a-mi zice mereu ca "tre' sa fac ceva", nu am dat jos nici macar plafonul sau invelisul stalpului sa vad ce e in spate si cum s-ar puitea adapta ceva... Daca dintr-un motiv sau altul ati vazut cam cum si unde ar fi tabla dubla si groasa pe acolo... ce ziceti?.. ar fi posibil un sistem de prindere ceve?.. eventual facut niste gauri,saibe filetate si cu niste holsuruburi .
La modelele noi (facelift) au pus asa ceva?
Hai noroc si sa auzim de bine !
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187760
Total subiecte 18621
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos