Aer Conditionat

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Aer Conditionat

Mesajde redandrei » Dum 08-Aug-2010 12:43

Am fost plecat luna trecuta pentru examenul la academia de politie la Bucuresti si am intampinat faimoasa si renumita aglomeratie de la ora de varf. In legatura cu masina am inceput sa observ ca stand la semafor pe o caldura infernala compresorul cupleaza si decupleaza la o diferenta de cateva secunde iar pe aeroterma baga numai caldura.... si in treapta 1 apoi si in a 2-a abia dupa ce turam mai bine motorul incepea sa bage rece. Oare sa fie din cauza caldurii? Mentionez ca inainte nu facea asa... Cand am ajuns la Buc am schimbat si pompa de apa...
---

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Dum 08-Aug-2010 12:51

Am uitat sa spun ca pe la inceputul lui iulie am reincarcat si cu freon...
---

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 11-Aug-2010 13:36

are prea mult freon, de aia decupleaza asa des. apasa pe un ventil si lasa sa iasa un fis apoi verifica daca s-a schimbat ceva
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Sâm 21-Aug-2010 15:21

sau poate aceasi treaba ca a mea!! nu merge ventilatorul de la radiator pe treapta 1

Avatar utilizator
dionescux
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Dum 09-Iul-2006 09:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde dionescux » Mar 24-Aug-2010 19:29

Din pacate la C1 nu exista decat o treapta de viteza la ventilatorul de la motor :(

mr_flm
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Vin 02-Oct-2009 00:07
Localitate: Constanta

Mesajde mr_flm » Lun 30-Aug-2010 19:14

Lasa ca sunt masini mult mari de la care aveam pretentii si alea au cu o singura treapta la ventilatorul radiator.

Avatar utilizator
SPF
pasionat
Mesaje: 318
Membru din: Mie 16-Dec-2009 19:20
Localitate: Bucuresti

Mesajde SPF » Mar 31-Aug-2010 06:01

Nu e niciun mister. La masinile cu motoare mici compresorul nu lucreaza tot timpul cand creste temperatura exterioara foarte mult.

Am un GP de 1,3 litri care face la fel. Cand creste temperatura exterioara peste 40-41 de grade il apuca pandaliile. Cupleaza-decupleaza compresorul chiar si in timpul mersului. Am fost la reprezentanta, au umblat la freon, la presiuni, nimic. La fel face. Ma consolez ca macar la drum lung sta tot timpul cuplat compresorul si baga rece. In oras pe la semafoare e tragedie. Ma coc ca un cartof la cuptor.

Avatar utilizator
vlad c4
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Lun 20-Apr-2009 12:31
Localitate: Turda

Mesajde vlad c4 » Mie 01-Sep-2010 20:40

Ceva de genu pateam si eu la C4 imediat dupa reincarcare. Cupla si decupla de citeva ori (2-3) la plecarea de pe loc, mai ales daca aveam de urcat. Dupa ce acceleram nu mai aveam treaba.

Florin&David
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Lun 23-Noi-2009 16:20
Localitate: Constanta

Mesajde Florin&David » Sâm 04-Dec-2010 08:00

Pe mine ma omorat vara asta. Trebuia sa stau cu piciorul pe acceleratie, din cand in cand cam des in ultima vreme, la semafoare sa nu se opreasca motorul.
Facea ca toate visele rele, se zguduia/zdruncina din toate incheieturile. Sotia nici nu-l pornea ca ii era frica. Masina bantuita. :D
A mai patit cineva ceva asemanator?

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Sâm 11-Iun-2011 17:31

... arerul nu mai iese atat de rece precum obisnuia candva, mirosul acru de freon ce apare la oprirea (automata sau manuala) a compresorului e de asemenea mult mai pregnant, devenint uneori foarte deranjant, mai ales cand opresc AC-ul din buton si las ventilatorul mergand... verdict ?!>....

PS: mentionez ca masina are 4 ani, 65.000km, si nu am facut nici o reincarcare cu freon.
Merci.
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 11-Iun-2011 18:20

nu stiu la c1 care e treaba, avand in vedere ca masina e de fapt toyota, dar la altele presiunea de freon se poate citi cu lexia. Nu mai bine verificati prima data presiunea de freon si dupa aceea va uitati la alte posibile probleme?
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dionescux
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Dum 09-Iul-2006 09:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde dionescux » Vin 08-Iul-2011 21:12

Stie cineva pe aici un service bun in aere conditionate?

Dupa ce mi-am golit instalatia si am reumplut-o cu scula aia desteapta si automata de la reprezentanta citroen SdPrestige din Bucuresti, am constatat ca la ralanti imi baga aer cald. Ca sa intelegeti, cu masina oprita la ralanti sufla cald, accelerand motorul pana la 1500-2000 rpm baga rece de rupe.

Asa ca, unde gasesc pe cineva priceput la ac-uri?

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 09-Iul-2011 22:17

du-te la Khan (Andrei) pe cutitul de argint.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dionescux
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Dum 09-Iul-2006 09:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde dionescux » Dum 10-Iul-2011 12:32

Daca stiam ca e asa de aproape de mine, nu-l mai puneam sa-mi trimita filtrul de polen prin posta :D

O sa-i fac o vizita cu prima ocazie.

Avatar utilizator
dionescux
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Dum 09-Iul-2006 09:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde dionescux » Vin 15-Iul-2011 20:24

Nu prea ma pricep eu la multe, dar asta nu poate fi de bine:
Imagine
Dati click pe poza pentru a o vedea la dimensiune 1:1.

In imagine, vad cumva cum compresorul meu de AC isi da obstescul sfarsit? scapa ulei ?
O sa curat zona si o sa verific daca mai apare.
E vreun simering prin zona? ceva ce se poate repara ? ca daca e sa cumpar un compresor nou ma costa cat jumate din masina.

Ca o scurta recapitulare:
- initial nu racea bine la ralanti mers la service din ala cu scula automata si:
1) constatat 450 grame freon completat pana la 500 grame de freon (dar dupa se supraincalzea motorul cand era aerul pornit si tragea greu motorul)
2) doua luni mai tarziu scos 50 grame freon,adaugat 10g ulei (dupa iar nu mai raceste bine la ralanti)


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187677
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdrianS