Un nou membru al clubului

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

mdana
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Vin 09-Apr-2010 15:21
Localitate: ReÂşiĂža

Re: :)

Mesajde mdana » Lun 12-Apr-2010 22:33

redandrei scrie:Daca soferul are 1.91 (ca mine) pasagerul din spatele lui trebuia sa stea cracanat.. un picior intre scaun si usa si un picior intre scaune.. :) in rest e ok. Totusi.. am incaput si 6 in masina.. deci POATE :D



Si eu am dus o data 6 in masina :)) (am 1.90) Am dat scaunul in fata, am ridicat violanul la maxim si a stat ok si cel din spatele meu. Conditia e sa nu aiba 1'90 si cel din spate :)) Asa, cu ajutorul volanului reglabil poti face loc destul si in spate, ca ea sub volan este destul de adanca. Nu merita sa iei aygo. Sunt una si aceeasi masina...[/quote]

************************

Acum m-am intors de la REMAT! Am asezat masina la "coada" pt. maine dimineata,fiindca astazi 12-04-2010 jud. Caras-Severin a ridicat tura a-2-a de tichete (vouchere) de la Bucuresti.Sotul sta peste noapte acolo sa o pazeasca.Dimineata trebuie sa ajung la ora 6:00;mai erau cateva persoane cu masinile-rable ...de la care am aflat anumite "neajunsuri despre C1" si anume:nu mai retin exact dar era vorba despre

-1- cutia de viteza ...care este la un loc cu motorul ,ceva ca un corp comun...ca uleiul si benzina circula impreuna ... :(

-2- ...suspensie pe perne de aer ...si daca se rupe o perna "acolo ai ramas" ca nu se mai poate misca masina din loc. :(

Poate ma lamuriti ce-i cu aceste "minusuri" la C1 ?!

P.S....din cauza bisnitei cu aceste vouchere am aflat ca acum la tura-a-2-a ,noile vouchere vor avea o valabilitate de numai 3 luni,spre deosebire de primele care sunt valabile pana la sf. programului rabla-2010,adica pana in 25-nov-2010,dar probabil ca numai ....pana in oct-2010.
ORA este cea veche ...in urma cu o ora :) !

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 12-Apr-2010 23:37

:) Cred ca respectivii se plictiseau la coada si faceau misto. Suspensie pe perna de aer au numai camioanele. iar uleiul din cutie si benzina nu s-au amestecat niciodata in istoria automobilului indiferent de marca si tip de motor.
Desi nu am mers cu C1 decat in dreapta, ca minusuri eu nu le vad decat pe cele specifice tuturor masinilor din clasa mica adica:
-spatiu putin, saracut in dotari, disconfort d.p.v al suspensiei la denivelari si un ușor minus la fiabilitate;
Ca plusuri:
-cost de cumparare scazut, consumuri mici, costuri de intretinere, taxe si asigurari scazute ușurinta in condus și manevrat inclusiv in parcare si stradute inguste, un design exterior reusit zic eu si in plus este o marca cunoscuta, apreciatĂŁ și care studiaza foarte mult timp un model pana sa il bage in productie ( lucru care la dacia nu s-a intamplat inca pana acum)
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
cos76
pasionat
Mesaje: 239
Membru din: Joi 30-Noi-2006 20:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde cos76 » Mar 13-Apr-2010 08:44

@bogdan78. Cred ca user-il "mdana" cand vorbea de suspensia pe "petrna de aer" se referea la cxea hidraulica a modelelor Citroen de clasa superioara. Asa ca ma simt dator sa precizez pentru userul citat mai sus ca suspensia hidraulica specifica Citroen se regaseste doar pt modele din clasa superioara. In cazul modelelor actuale este vorba de C5 sau C6 si in nici un caz de (C1) care are suspensie clasica ca la o masina obisnuita.
P.S. Eu as fi vrut sa am suspensie hidraulica pe C4 dar din pacate pentru mine asa ceva nu este posibil.
In concluizie succes la achizitionarea Citroen-ului C1.
PSA car forever/Passion pour Peugeot et Citroen

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Mar 13-Apr-2010 10:03

"minusurile" 1 si 2 : nu exista asa ceva pe Aygo/C1/107. Ori faceau misto cei de la service, ori habar n-au ce fac.

Eu am luat Aygo pt aspect, in rest sunt aceleasi masini. Tot un plus: daca mergi in oras si incet, nu iti trebuie decat 1-a si a doua.

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Mar 13-Apr-2010 11:02

Uleiul cu benzina se amesteca doar la trabant :P

ar fi fost interesant sa aiba suspensie pe perna de aer... :-" ar fi avut un confort de invidiat

asa suspensia este foarte solida, am doar 70 000 de km parcursi, fara nicio mica problema la nimic. Si nu a fost condusa "batraneste deloc" :D
---

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Mar 13-Apr-2010 11:17

si eu m-am uitat foarte bine cand am luat-o, si sincer, ca performante la banii astia nu am gasit nimic mai bun. Am cautat ceva sa consume putin, pt ca merg foarte mult cu ea, si am gasit ceva si mai agil decat un logan( de exemplu) si multe alte masini , si sa consume mai putin. Din clasa ei parerea mea ca este de departe cea mai reusita. Singurul minus, este ca se aude drumul cand mergi, zgomotul facut prin frecarea rotii de asfaltul cu criblura. Dar nu vreaus a spun vreo prostie, pentru ca nu am condus alta masina din clasa ei.... am condus decat decat oltcit, matiz, si spark (pe care nu le poti compara cu c1)....altele sunt asa bine antifonate? Apropo, m-am plimbat si cu loganul, si nu mi se pare nici ala asa bine izolat fonic...
---

mdana
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Vin 09-Apr-2010 15:21
Localitate: ReÂşiĂža

Mesajde mdana » Mie 14-Apr-2010 21:22

redandrei scrie:si eu m-am uitat foarte bine cand am luat-o, si sincer, ca performante la banii astia nu am gasit nimic mai bun. Am cautat ceva sa consume putin, pt ca merg foarte mult cu ea, si am gasit ceva si mai agil decat un logan( de exemplu) si multe alte masini , si sa consume mai putin. Din clasa ei parerea mea ca este de departe cea mai reusita. Singurul minus, este ca se aude drumul cand mergi, zgomotul facut prin frecarea rotii de asfaltul cu criblura. Dar nu vreaus a spun vreo prostie, pentru ca nu am condus alta masina din clasa ei.... am condus decat decat oltcit, matiz, si spark (pe care nu le poti compara cu c1)....altele sunt asa bine antifonate? Apropo, m-am plimbat si cu loganul, si nu mi se pare nici ala asa bine izolat fonic...


Am trecut de REMAT! Imi mai trebuie un singur voucher;oare merita sa dau 5757 euro + programul rabla pt o FABIA-euro-4 ?...sau 7244 euro cu program rabla pt. FABIA-euro-5 :(

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Mie 14-Apr-2010 21:29

Am trecut de REMAT! Imi mai trebuie un singur voucher;oare merita sa dau 5757 euro + programul rabla pt o FABIA-euro-4 ?...sau 7244 euro cu program rabla pt. FABIA-euro-5 :([/quote]


e slaba fabia :P ca performante...


Motor: 1.2 HTP 60 CP
- Capacitate cilindrica (cmc): 1198
- Cutie de viteze: 5M
- Putere maxima(CP@RPM): 60@5200
- Cuplu maxim (NM@RPM): 108@3000
- Viteza max (km/h): 155
- Acceleratie 0-100km/h (s): 16.5
- Carburant: benzinĂŁ
- Standard emisie noxe: Euro 4
- Consum intraurban/extraurban/mixt (l/100km): 7.8/4.8/5.9
- Suspensie fata/spate: Suspensie tip McPherson cu bratul inferior in forma de trapez si bara stabilizatoare / Bieleta directie
- Frane fata/spate: Discuri de frana ventilate si etriere cu cate un singur piston / Tamburi frana cu saboti autoreglabili sau frana cu discuri
- Capacitate rezervor (l): 45
- Volum portbagaj (l): 300-1163
-Emisii CO2 g/km: 140

Motor: 1.2 HTP 70 CP
- Capacitate cilindrica (cmc): 1198
- Cutie de viteze: 5M
- Putere maxima(CP@RPM): 70@5400
- Cuplu maxim (NM@RPM): 112@3000
- Viteza max (km/h): 163
- Acceleratie 0-100km/h (s): 14,9
- Carburant: benzinĂŁ
- Standard emisie noxe: Euro 4
- Consum intraurban/extraurban/mixt (l/100km): 7.7/4,9/5,9
- Suspensie fata/spate: Suspensie tip McPherson cu bratul inferior in forma de trapez si bara stabilizatoare / Bieleta directie
- Frane fata/spate: Discuri de frana ventilate si etriere cu cate un singur piston / Tamburi frana cu saboti autoreglabili sau frana cu discuri
- Capacitate rezervor (l): 45
- Volum portbagaj (l): 300-1163
- Emisii CO2 g/km: 140
---

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Mie 14-Apr-2010 21:35

si in plus e skoda, nu ai fiabilitate in comparatie cu motorul de toyota :P plus ca e o masina groaie,iar motorul mai mare de 86 cp consuma mult, cam 9 l in oras.... parerea mea ca, skoda era printre ultimele la care sa te gandesti :D Mai convenabil e splashul decat fabia..
---

Avatar utilizator
cos76
pasionat
Mesaje: 239
Membru din: Joi 30-Noi-2006 20:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde cos76 » Mie 14-Apr-2010 21:41

@mdana:
Cand achizitionati o masina noua din proprie experienta va spun ca in primii 3 ani sau poate mai mult pentru a va pastra garantia veti fi obligat sa faceti reviziile la un service autorizat, iar din ce stiu la Skoda nu sunt tocmai ieftine reviziile.
Avantajul ar fi ca la Citroen nu veti avea o revizie de schimb ulei si filtre mai mare cu un cost mai mare de 500 Ron.
Singurul dezavantaj al Citroen-ului este acela ca se vinde mai greu decat o Skoda, insa are un pret de achizitie mai mic. In general in Romania, masina germana se vinde cel mai bine la o eventuala revanzare.
Inainte de a opta pentru o masina interesati-va mai intai de costul reviziilor pe care asa cum am mai spus sunt obligatoriii a se face la un dealer autorizat pentru a putea pastra garantia.
Cat despre diferenta Euro 4 euro 5, dupa opinia mea este doar o diferenta de banii data in plus. Evident ca va venii si timpul cand impozitul poate si asigurarile sa tina cont de norma de poluare, insa momentan din ce stiu eu nu prea conteaza.
In concluzie, alegerea este a dvs, insa nu pot avea decat speranta ca veti alege Citroen.
PSA car forever/Passion pour Peugeot et Citroen

mdana
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Vin 09-Apr-2010 15:21
Localitate: ReÂşiĂža

Mesajde mdana » Joi 15-Apr-2010 08:24

cos76 scrie:@mdana:
Cand achizitionati o masina noua din proprie experienta va spun ca in primii 3 ani sau poate mai mult pentru a va pastra garantia veti fi obligat sa faceti reviziile la un service autorizat, iar din ce stiu la Skoda nu sunt tocmai ieftine reviziile.
Avantajul ar fi ca la Citroen nu veti avea o revizie de schimb ulei si filtre mai mare cu un cost mai mare de 500 Ron.
Singurul dezavantaj al Citroen-ului este acela ca se vinde mai greu decat o Skoda, insa are un pret de achizitie mai mic. In general in Romania, masina germana se vinde cel mai bine la o eventuala revanzare.
Inainte de a opta pentru o masina interesati-va mai intai de costul reviziilor pe care asa cum am mai spus sunt obligatoriii a se face la un dealer autorizat pentru a putea pastra garantia.
Cat despre diferenta Euro 4 euro 5, dupa opinia mea este doar o diferenta de banii data in plus. Evident ca va venii si timpul cand impozitul poate si asigurarile sa tina cont de norma de poluare, insa momentan din ce stiu eu nu prea conteaza.
In concluzie, alegerea este a dvs, insa nu pot avea decat speranta ca veti alege Citroen.


DA ,acum am timp sa ma gandesc pana mai fac rost de un voucher;acestea de acum sunt Seria 3/de vouchere si sunt valabile tot pana in 23-nov-2010.
In Resita exista magazine ale firmelor: Skoda,Hunday,Dacia,Ford si Peugeot.La Skoda tarif/ora-manopera =80 lei(ron) + TVA.La restul inca nu m-am informat,dar pt. C1 sau alta marca trebuie sa ma deplasez la Timisoara(117 km ).Aici este problema, fiindca daca si Citroen avea un magazin in Resita, tentatia era si mai mare.Eu tot la C1 ma gandesc cel mai mult :) !!!

Avatar utilizator
cos76
pasionat
Mesaje: 239
Membru din: Joi 30-Noi-2006 20:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde cos76 » Joi 15-Apr-2010 08:38

Daca aveti reprezentanta Peugeot la dvs. incercati sa vedeti ce va ofera si aceia. Pur informativ ca Peugeot 107 este identic din toate punctele de vedere. Ambele marci, impart platforme tehnice si motoare comune. Pentru mai multe info vizitati pagina: http://www.psa-peugeot-citroen.com/fr/hp1.php

Cele bune si spor in alegerea masinii.
PSA car forever/Passion pour Peugeot et Citroen

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 15-Apr-2010 11:06

Sa va spun ce masina NOUA si-a cumparat o prietena. Reducere oficiala de la 13 la 10.000eu.

Nissan Micra (conduce in topul fiabilitatii la clasa ei), la 9000eu (dupa un pic de negocieri), cu urmatoarele dotari:

Dotari disponibile pentru MICRA Tekna KFRDD 1.2L 80CP manuala 5 usi


Exterior

Manere usi argintii

Oglinzi actionate electric, incalzite, in culoarea caroseriei

Protectii laterale in culoarea caroseriei

Proiectoare de ceata

Lumini de insotire cu stingere automata

Jante aliaj 16"

Bare de protectie sport

Interior

Computer de bord

Indicator temperatura exterioara

Scaun sofer reglabil pe inaltime

Scaun sofer reglabil lombar

Bancheta culisanta

Bancheta fractionabila 60 /40

Buzunare pe spatarul scaunelor fata

Confort

Inchidere centralizata cu telecomanda

Geamuri electrice fata

Radio CD + Bluetooth + port auxiliar MP3, 6 boxe

Comenzi audio/Bluetooth/computer de bord pe volan

Aer conditionat cu reglare automata

Faruri cu senzor pentru autoaprindere

Avertizor sonor pentru depasirea limitei de viteza

Stergatoare parbriz cu senzor de ploaie

Volan reglabil pe inaltime

Volan imbracat in piele

Senzori de parcare spate

Siguranta

Airbag-uri sofer + pasager

Airbaguri laterale

Tetiere active fata

3 tetiere spate

ABS + EBD+ brake assist

Sistem imobilizare NATS

ACUM ASTEPT PARERI DACA LA MOMENTUL DE FATA MAI MERITA CUMPARATA O BROSCUTZA CA A NOASTRA :wink: .

mdana
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Vin 09-Apr-2010 15:21
Localitate: ReÂşiĂža

Mesajde mdana » Joi 15-Apr-2010 11:19

XENON scrie:Sa va spun ce masina NOUA si-a cumparat o prietena. Reducere oficiala de la 13 la 10.000eu.

Nissan Micra (conduce in topul fiabilitatii la clasa ei), la 9000eu (dupa un pic de negocieri), cu urmatoarele dotari:

Dotari disponibile pentru MICRA Tekna KFRDD 1.2L 80CP manuala 5 usi


Exterior

Manere usi argintii

Oglinzi actionate electric, incalzite, in culoarea caroseriei

Protectii laterale in culoarea caroseriei

Proiectoare de ceata

Lumini de insotire cu stingere automata

Jante aliaj 16"

Bare de protectie sport

Interior

Computer de bord

Indicator temperatura exterioara

Scaun sofer reglabil pe inaltime

Scaun sofer reglabil lombar

Bancheta culisanta

Bancheta fractionabila 60 /40

Buzunare pe spatarul scaunelor fata

Confort

Inchidere centralizata cu telecomanda

Geamuri electrice fata

Radio CD + Bluetooth + port auxiliar MP3, 6 boxe

Comenzi audio/Bluetooth/computer de bord pe volan

Aer conditionat cu reglare automata

Faruri cu senzor pentru autoaprindere

Avertizor sonor pentru depasirea limitei de viteza

Stergatoare parbriz cu senzor de ploaie

Volan reglabil pe inaltime

Volan imbracat in piele

Senzori de parcare spate

Siguranta

Airbag-uri sofer + pasager

Airbaguri laterale

Tetiere active fata

3 tetiere spate

ABS + EBD+ brake assist

Sistem imobilizare NATS

ACUM ASTEPT PARERI DACA LA MOMENTUL DE FATA MAI MERITA CUMPARATA O BROSCUTZA CA A NOASTRA :wink: .

*******************************
Broscuta este 4000 euro si masina prezentata mai sus este 9000 -10 000 euro !!! Eu prefer o masina cat mai simpla,usor de condus...adica sa nu fiu obligata sa urmaresc prea multe indicatoare-ceasuri -etc...etc...;daca este incarcata de "electronice" si "electrice" oare nu se strica si acestea ca si oricare alta componenta de baza a masinii? ...daca se stica orice fleac ...ceva micut ,un arc ,o siguranta ...etc...tot pe loc ai ramas,nu?

Avatar utilizator
cos76
pasionat
Mesaje: 239
Membru din: Joi 30-Noi-2006 20:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde cos76 » Joi 15-Apr-2010 11:41

Discutia este lunga. Coordonatele in cauza sunt simple. Dupa cum am inteles din discutiile de mai sus user-ul "mdana" nu poate da 9000 Euro pe masina. Si intr-adevar diferenta este semnificativa. Pana la urma se pune problema banilor. Normal daca dispui de o suma mai mare te orientezi catre ceva mai scump. Insa se pare ca in cazul de fata bugetul este limitat la cateva mii de euro (4000-6000 Euro) daca inteleg bine.
Si eu as fi vrut C5 in loc de C4 dar nu am avut diferenta de 4000 Euro pe care trebuia sa o pun la vremea respectiva. Asa ca primul lucru care dicteaza, dupa parerea mea in alegerea masinii este bugetul.
PSA car forever/Passion pour Peugeot et Citroen


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos