Povesti de pe sosele :D

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Vin 19-Mar-2010 08:40

@SPF
Tu practic ce incerci sa faci?

- sa ne arati ca suntem fraieri ca am cumparat masini mici? (90% le-au luat pt consum mic / fiabilitate / spatii de parcare)
- sa ne faci constienti ca la viteze mari in caz de accident murim? (poti sa mori si in hummer, depinde doar cat de inconstient esti)
- sa ne convingi sa le vindem pt ca POATE face un accident cu ele si POATE murim? (in conditia in care 90% le folosim doar in oras si mergem cu max 80 la ora)

Chiar nu inteleg unde bati.

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Vin 19-Mar-2010 08:43

Ca tare bine ai mai punctat xbrother-e ! Divagatia este una din caracteristicile romanilor. :wink:
Esentele tari se tin in sticlute mici.

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Vin 19-Mar-2010 10:34

Crisskro scrie:@SPF
Tu practic ce incerci sa faci?

- sa ne arati ca suntem fraieri ca am cumparat masini mici? (90% le-au luat pt consum mic / fiabilitate / spatii de parcare)
- sa ne faci constienti ca la viteze mari in caz de accident murim? (poti sa mori si in hummer, depinde doar cat de inconstient esti)
- sa ne convingi sa le vindem pt ca POATE face un accident cu ele si POATE murim? (in conditia in care 90% le folosim doar in oras si mergem cu max 80 la ora)

Chiar nu inteleg unde bati.




S-a referit la cei care o mai alergam cu 170 km/h :D La viteza asta intr-un accident nu mai conteaza ce masina ai...

170 tu 100 cel cu care intrii in coliziune => viteza de impact 270 km/h ...:P
---

oxutz
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Sâm 22-Mar-2008 09:01
Localitate: galati

Mesajde oxutz » Mar 06-Apr-2010 20:56

vlad c4 scrie:
redandrei scrie:Si e ami periculos sa ai o masina mai grea intr-o coliziune decat sa ai o masina mai usoara si bine ranforsata... parerea mea

La impact tot ce conteaza e timpul in care te opresti de la o viteza la 0. Daca C5 are botul lung si tot se deformeaza la impact insemna un timp mai mare de incetinire. La C1 nu este asa ceva pt ca nu are unde sa se deformeze si toata energia ti-o transmite tie. Deci masina intacta ca e bine ranforsata, dar organele interne proiectate pe parbriz pt ca tocmai ti-au iesit pe gura (e o exagerare bineinteles).



da' de asta ce zici?: http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 06-Apr-2010 23:11

NU, ASTA E CLAR CEL MAI TARE!!!

Q7 vs. Fiat 500 :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7 ... re=related

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 06-Apr-2010 23:16

Si iata cum arata o masina mica, dar NEsigura, RAU! Fiat 500 din 2000.

http://www.youtube.com/watch?v=NlDS8SMW ... re=related

MOARTE PE ROTI!!! :shock:

Avatar utilizator
vlad c4
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Lun 20-Apr-2009 12:31
Localitate: Turda

Mesajde vlad c4 » Mie 07-Apr-2010 15:15

oxutz scrie:
vlad c4 scrie:
redandrei scrie:Si e ami periculos sa ai o masina mai grea intr-o coliziune decat sa ai o masina mai usoara si bine ranforsata... parerea mea

La impact tot ce conteaza e timpul in care te opresti de la o viteza la 0. Daca C5 are botul lung si tot se deformeaza la impact insemna un timp mai mare de incetinire. La C1 nu este asa ceva pt ca nu are unde sa se deformeze si toata energia ti-o transmite tie. Deci masina intacta ca e bine ranforsata, dar organele interne proiectate pe parbriz pt ca tocmai ti-au iesit pe gura (e o exagerare bineinteles).



da' de asta ce zici?: http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

Eu ma retrag din aceasta discutie. Ti se pare ca acel Volvo se deformeaza controlat ? Eu cred ca acea masina veche transmite tot socul catre ocupantii ei, chiar daca e cu botul lung. Nu e facut sa absoarba socurile.

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Joi 08-Apr-2010 20:49

XENON scrie:NU, ASTA E CLAR CEL MAI TARE!!!

Q7 vs. Fiat 500 :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7 ... re=related



nu am fost atent, dar probabil ca si viteza de impact a fost mare... in plus nu mi se pare sa fie asa rau pentru cei din fiat 500. Ce-i drept, Q7 "abia daca s-a zgariat" :))
---


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos