Povesti de pe sosele :D
Moderator: Echipa Tehnica
- redandrei
- pasionat
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
- Localitate: Craiova
- Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
- 2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
- 3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km
[/quote]
Deci sa inteleg ca pe "Gargaritele" astea le folositi si la plecari in tara,sincer credeam ca sunt masinute facute ptr oras.
Nici nu vreau sa-mi imaginez in ce zgomot ai mers,daca spui ca a-ti blanit-o[/quote]
Daca lumea foloseste loganul la plecari prin tara, noi de ce sa nu folosim "gargaritele"? E excelenta de plecat cu ea inntr-un sejur, maxim 3 persoane, consum mic, e o masina nervoasa la nevoie. Am fost de la Craiova la Bucuresti, si inapoi , am facut in bucuresti 3 km in 2 ore si s-a golit doar jumate de rezervor. Pe autostrada am tinut-o 130-140, plus cateva escapade in care am sarit un pic de ce tsine de "legal"
Lumea se grabeste,parerea mea, cand spune ca este "exclusiv" pentru oras..
Deci sa inteleg ca pe "Gargaritele" astea le folositi si la plecari in tara,sincer credeam ca sunt masinute facute ptr oras.
Nici nu vreau sa-mi imaginez in ce zgomot ai mers,daca spui ca a-ti blanit-o[/quote]
Daca lumea foloseste loganul la plecari prin tara, noi de ce sa nu folosim "gargaritele"? E excelenta de plecat cu ea inntr-un sejur, maxim 3 persoane, consum mic, e o masina nervoasa la nevoie. Am fost de la Craiova la Bucuresti, si inapoi , am facut in bucuresti 3 km in 2 ore si s-a golit doar jumate de rezervor. Pe autostrada am tinut-o 130-140, plus cateva escapade in care am sarit un pic de ce tsine de "legal"
Lumea se grabeste,parerea mea, cand spune ca este "exclusiv" pentru oras..
---
Pana in grecia si inapoi, autostrada constant 150, consum mediu pe ~ 2000 km = 6%. 4 oameni, bagaje, A/C pornit cam 70% din timp. La viteza mare, buburuzele se lipesc de asfalt, peste 120 incepe distractia. Dar, DOAR UNDE SE POATE MERGE.
Cred ca am mai postat, dar mai zic inca o data turatiile, dupa ce spune in manual: 1-a la 51 la ora fix 6000 rpm, a doua la 95 la ora fix 6000 rpm, a 3-a la 139 la ora fix 6000 rpm. Vb de viteze REALE, nu de ce apare pe bord. Puteti avea incredere in turometru, in vitezometru nu prea. Peste 6300 rpm intra in limitare.
Pot sa zic ca de cand am schimbat masina merg mult mai calm / incet. Probabil si din cauza consumului, care daca bag piciorul in acceleratie cum bagam in aygo... te face sa plangi.
Cu c1/107/aygo poti sa mergi la 4-5000 rpm cu un consum de 8-9%...imi lipseste asta )
Cred ca am mai postat, dar mai zic inca o data turatiile, dupa ce spune in manual: 1-a la 51 la ora fix 6000 rpm, a doua la 95 la ora fix 6000 rpm, a 3-a la 139 la ora fix 6000 rpm. Vb de viteze REALE, nu de ce apare pe bord. Puteti avea incredere in turometru, in vitezometru nu prea. Peste 6300 rpm intra in limitare.
Pot sa zic ca de cand am schimbat masina merg mult mai calm / incet. Probabil si din cauza consumului, care daca bag piciorul in acceleratie cum bagam in aygo... te face sa plangi.
Cu c1/107/aygo poti sa mergi la 4-5000 rpm cu un consum de 8-9%...imi lipseste asta )
- redandrei
- pasionat
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
- Localitate: Craiova
- Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
- 2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
- 3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km
E aiurea faptul ca vitezometrul "te cam pacaleste". Eu i-am dat si 110 cu a 2-a , atat imi arata in bord, dar daca la 6000 rpm avem 95 km/h rezulta o eroare de 15 km/h. De ce cand avem 50 km/h nu avem de fapt 35 km/h ? de ce cand am in oras 65 de km /h ma prinde radarul cu aceeasi viteza?si nu cu 50 km/h ? (pe asta chiar am patit-o)
---
redandrei scrie: A reusit cineva pana acum sa o mai antifoneze? macar sa mai reduca din zgomotul rotii in contact cu asfaltul? Sincer sunt curios... am auzit ca s-ar da cu nu stiu ce solutie in usi, pe sub ea, sub portbagaj :-??
Eu o sa incerc in vara sa dau cu antifon cauciucat si eventual sa pun mocheta in "carenele" rotilor din spate (asa am la focus). Deocamdata ma mai gandesc dc merita efortul, pt ca eu merg f putin cu masina si doar prin oras. Ma deranjeaza zgomotul doar atunci cand sunt rotile pline de noroi (destul de des, din cauza locului de parcare).
Legat de eroarea de vitezometru, difera de la un producator la altul, indica intotdeauna o viteza peste cea reala (cu rotile stock) si eroarea creste proportional cu viteza.
As dori sa ma lamuriti si pe mine cu o treaba. Atata timp cat viteza maxima constructiva pentru C1 cu motor de un litru si cutie de viteze in 5 trepte este 156Km/h, cum atingeti voi 150 in treapta a 3-a?
Permiteti-mi sa ma indoiesc de lucrul asta.
http://www.citroen.co.uk/assets/pdf/new ... lspecs.pdf
Permiteti-mi sa ma indoiesc de lucrul asta.
http://www.citroen.co.uk/assets/pdf/new ... lspecs.pdf
Neah. La mine nu merg chestiile astea cu pur si simplu.
Viteza maxima constructiva este calculata asa:
Turatia motorului x coeficientul de demultiplicare al treptei de viteza x circumferinta rotii = viteza maxima constructiva. Peste aceasta viteza nu poti sa sari pentru ca ai limitare electronica a turatiei, iar transmisia nu este elastica, prin calcul iti da o valoare fixa.
Ce se vede in filmuletul ala este irelevant. Poate sa fie eroare de vitezometru, masina poate meargea la vale sau cu vantul din spate, proprietarul o fi scos limitarea electronica de turatie si eventual o fi cipuit si masina sau poate i-a pus vreo turbina.
Viteza maxima constructiva este calculata asa:
Turatia motorului x coeficientul de demultiplicare al treptei de viteza x circumferinta rotii = viteza maxima constructiva. Peste aceasta viteza nu poti sa sari pentru ca ai limitare electronica a turatiei, iar transmisia nu este elastica, prin calcul iti da o valoare fixa.
Ce se vede in filmuletul ala este irelevant. Poate sa fie eroare de vitezometru, masina poate meargea la vale sau cu vantul din spate, proprietarul o fi scos limitarea electronica de turatie si eventual o fi cipuit si masina sau poate i-a pus vreo turbina.
SPF scrie:As dori sa ma lamuriti si pe mine cu o treaba. Atata timp cat viteza maxima constructiva pentru C1 cu motor de un litru si cutie de viteze in 5 trepte este 156Km/h, cum atingeti voi 150 in treapta a 3-a?
Permiteti-mi sa ma indoiesc de lucrul asta.
http://www.citroen.co.uk/assets/pdf/new ... lspecs.pdf
Pentru ca:
1: nu se atinge 150 real in treapta a 3-a, la 139 sunt 6000 rpm, maxim sa zicem ca ar fi un 145 in treapta a 3-a dupa care intra in limitare.
2: se uita la viteza de pe vitezometru, care are eroare.
3: viteza maxima e 157 in treapta a 5-a. In treapta a 4-a se duce mai mult. Viteza maxima reala reala sa zic medie, e undeva la 165 la ora in treapta a 4-a. Treapta a 5-a e pt consum.
4: poate la teste s-a folosit benzina de 95. Majoritatea care folosesc 95 sunt in grafic, cei care folosesc de 100, sar putin peste.
Eu personal am avut 165 in treapta a 4-a, apoi i-am dat a 5-a si am mers pana la ~ 175 pe vitezometru. Cu benzina de 100, filtru si finala sport. Si mai stiu pe cineva care a fost prins de radar cu 172, s-a scos aratand viteza maxima pe acte. Dar, avea peste 170 pe bord.
- redandrei
- pasionat
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
- Localitate: Craiova
- Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
- 2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
- 3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km
limtarea intra la 6300 de ture... Sa faci un test cu un c1 si du-l la mite, sa vezi ca iti arata pe bord cu viteza a 2-a 110 km/h , a 3-a ajungi la 150 si ceva pe bord si maxima fara panta fara vant in spate ajungi cu acul pana in benzina ;) Este experimentata de mine, tu poti sa nu crezi. Dar poti sa incerci daca te tine.. :P
---
Eu nu am curiozitatea sa imi testez masinile in felul asta. Ma multumesc asa cum merg ele, nu imi trebuie mai mult.
Si nu, nu ma tine sa ma dau cu 150 intr-o ascutitoare. No offence, pur si simplu mi se pare mult prea periculos. Masa masinii este mai mica decat 99% dintre masinile cu care ai putea sa intri in coliziune pe sosea. Se traduce prin moarte sigura daca se intampla ceva. Sau cum zic americanii: sudden death ;)
Masina mea are viteza maxima constructiva vreo 190Kmph. Te asigur ca nu am sa aflu vreodata daca merge cu viteza asta. Si m-am dat cu ea prin Germania si tot nu am fost curios.
1700 de kilograme sunt extrem de greu de oprit la 200kmph. Si extrem de greu de virat.
Aoleu, stai putin ca acuma vad. Tu ai 19 ani. Eu am aproape 32. E normal sa vrei sa ii dai in gura cat mai tare, insa complet nerecomandabil. Nu degeaba asigurarile pentru pustani sunt uriase.
Si nu, nu ma tine sa ma dau cu 150 intr-o ascutitoare. No offence, pur si simplu mi se pare mult prea periculos. Masa masinii este mai mica decat 99% dintre masinile cu care ai putea sa intri in coliziune pe sosea. Se traduce prin moarte sigura daca se intampla ceva. Sau cum zic americanii: sudden death ;)
Masina mea are viteza maxima constructiva vreo 190Kmph. Te asigur ca nu am sa aflu vreodata daca merge cu viteza asta. Si m-am dat cu ea prin Germania si tot nu am fost curios.
1700 de kilograme sunt extrem de greu de oprit la 200kmph. Si extrem de greu de virat.
Aoleu, stai putin ca acuma vad. Tu ai 19 ani. Eu am aproape 32. E normal sa vrei sa ii dai in gura cat mai tare, insa complet nerecomandabil. Nu degeaba asigurarile pentru pustani sunt uriase.
xsara88vts scrie:Haideti totusi sa ne povestim intamplarile de prin drumetiile pe care le-am facut,ca deja am ajuns la Antifonat masinile ca fac galagie prea mare
Corect. In cazul asta eu ma retrag din discutie, pt ca singurele mele drumetii cu masina asta sunt la cumparaturi . Cand am cumparat-o (din BUC) am venit 130-150km/h pe autostrada si am fortat-o un pic pe Dealul Negru. S-a comportat bine (noroc cu instalatia de sunet buna), dar de atunci eu n-am mai condus-o in afara. A mai mers nevasta-mea de vreo 2 ori la BV si s-a declarat multumita, dar simti limitele masinii dupa 1-2 ore de condus.
redandrei scrie:Si e ami periculos sa ai o masina mai grea intr-o coliziune decat sa ai o masina mai usoara si bine ranforsata... parerea mea
La impact tot ce conteaza e timpul in care te opresti de la o viteza la 0. Daca C5 are botul lung si tot se deformeaza la impact insemna un timp mai mare de incetinire. La C1 nu este asa ceva pt ca nu are unde sa se deformeze si toata energia ti-o transmite tie. Deci masina intacta ca e bine ranforsata, dar organele interne proiectate pe parbriz pt ca tocmai ti-au iesit pe gura (e o exagerare bineinteles).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187757
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos