Kit admisie -K&N
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Sâm 22-Ian-2011 21:51
- Localitate: Bucuresti
intreaba si la Borla, nu cred ca ajunge la 20 de mil la ei, de aia ziceam
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Sâm 22-Ian-2011 21:51
- Localitate: Bucuresti
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Sâm 22-Ian-2011 21:51
- Localitate: Bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Sâm 22-Ian-2011 21:51
- Localitate: Bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Sâm 22-Ian-2011 21:51
- Localitate: Bucuresti
Am kitul K&N pentru C1, de vreo 2 ani, e in beciul casei, din pacate nu mai am filtrul efectiv, ciuperca, dar pe acela il poti pune de la alt producator, sau chiar pe cel original din kit, care se gaseste separat. Il am in cutia originala, stii si tu cat costa, ll dau cu 150 lei fara negocieri. Daca ai rabdare sa cauti pe forum o sa vezi povestea lui, mi-a fost trimis chiar de K&N Europe, de la sediul din Olanda, mult inainte ca ei sa il scoata la vanzare pe piata. A fost un fel de "recompensa" fiindca am descoperit un defect de proiectare al filtrului panel pt. C1 care nu se potriveste perfect in carcasa. Oricum in realitate i-a durut fix in C...R, filtrele panel arata si acum la fel ca pe vremea aia, probabil si cel pe care il ai tu acum pe masina are acelasi defect. Daca o sa ne intalnim vreodata, iti arat si defectul cu placere. O sa te convingi singur...
Da-mi P.M. daca te intereseaza kitul K&N.
Da-mi P.M. daca te intereseaza kitul K&N.
Ia-i niste jante de aliaj, pe 14 daca vrei sa pastrezi cauciucurile originale, sau 15" cu 6.5J, 4x100, ET 38, cu 195/45 R15 - dar o sa frece putin aripile pe spate la incarcare si denivelari. Nu arunca banii pe k&n, jantele o sa schimbe total aspectul masinii (mai ales cele pe 15")
LE: vorbeste si cu alex de k&n ;)
LE: vorbeste si cu alex de k&n ;)
Crisskro scrie:Ia-i niste jante de aliaj, pe 14 daca vrei sa pastrezi cauciucurile originale, sau 15" cu 6.5J, 4x100, ET 38, cu 195/45 R15 - dar o sa frece putin aripile pe spate la incarcare si denivelari. Nu arunca banii pe k&n, jantele o sa schimbe total aspectul masinii (mai ales cele pe 15")
LE: vorbeste si cu alex de k&n ;)
Am si eu o curiozitate.. fiind prima mea masina intrebarea poate parea stupida: pe langa aspectul masinii.. mai schimba ceva jantele? Sunt mai usoare astfel incat e afectata viteza/consum? Ceva? Orice? Stabilitatea pe roti?
Depinde de jante.
Daca greutatea noilor roti (jante aliaj) este egala cu greutatea vechilor roti, si latimea cauciucului identica, vei avea racire la frane mai buna decat stock iar in rest va fi la fel.
Daca greutatea noilor roti (jante aliaj) este egala cu greutatea vechilor roti, si latimea cauciucului este mai mare, vei avea racire la frane mai buna decat stock, stabilitatea se va imbunatati odata ce cauciucurile se incalzesc, acceleratia la plecare va fi foarte putin mai slaba, si consumul va creste putin.
Daca greutatea noilor roti (jante aliaj) este mai mica ca greutatea vechilor roti si latimea cauciucului identica, vei avea racire mai buna la frane decat stock, si consumul va scadea.
Eu am avut 15" aliaj, 6.5J cu 195/45 R15 (cu 4 cm mai late ca stock), si cu ~ 1 kg mai grele ca rotile stock per total. Nu pot zice ca a fost afectata acceleratia foarte mult (la 50 cand dadeam a doua inca mai scartaia), consumul a crescut nesemnificativ, dar stabilitatea s-a imbunatatit considerabil. Nu neaparat din cauza latimii, dar din cauza talonului mic care nu lasa cauciucul sa fie distorsionat prea mult in curbe.
Astea ar cam trebui mutate la modificari C1... ca am luat-o pe alte brazde. Sorry.
Daca greutatea noilor roti (jante aliaj) este egala cu greutatea vechilor roti, si latimea cauciucului identica, vei avea racire la frane mai buna decat stock iar in rest va fi la fel.
Daca greutatea noilor roti (jante aliaj) este egala cu greutatea vechilor roti, si latimea cauciucului este mai mare, vei avea racire la frane mai buna decat stock, stabilitatea se va imbunatati odata ce cauciucurile se incalzesc, acceleratia la plecare va fi foarte putin mai slaba, si consumul va creste putin.
Daca greutatea noilor roti (jante aliaj) este mai mica ca greutatea vechilor roti si latimea cauciucului identica, vei avea racire mai buna la frane decat stock, si consumul va scadea.
Eu am avut 15" aliaj, 6.5J cu 195/45 R15 (cu 4 cm mai late ca stock), si cu ~ 1 kg mai grele ca rotile stock per total. Nu pot zice ca a fost afectata acceleratia foarte mult (la 50 cand dadeam a doua inca mai scartaia), consumul a crescut nesemnificativ, dar stabilitatea s-a imbunatatit considerabil. Nu neaparat din cauza latimii, dar din cauza talonului mic care nu lasa cauciucul sa fie distorsionat prea mult in curbe.
Astea ar cam trebui mutate la modificari C1... ca am luat-o pe alte brazde. Sorry.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern