Pagina 2 din 2

Scris: Mie 23-Dec-2009 03:18
de dj01fad
joe: ba poti sa o salvezi si pe gheata, dar asta tine de soferie mai mult, nu de abilitatile masinii sau de roti; conteaza destul de mult si ce cauciucuri ai, dar daca nu ai prezenta de spirit sa mai faci ceva cand simti ca o scapi, orice ai avea pe masina, esti afara in secunda 2... nu ma leg de calitatile nimanui de soferie, dar cum ai spus si tu mai sus, trecerea brusca de la uscat la zapada ii fura pe multi;

...

Scris: Mie 23-Dec-2009 11:06
de joeadrianblack
evident... conteaza enorm cat esti tu pe faza, si cata experienta ai, dc tii volanul cu doua maine si reusesti sa-l sucesti in directia care trebuie sau ti-a fugit volanul din mana deoarece tii cu 2 degete, daca reusesti sa accelerezi, franezi la fractiunea de secunde corecta... daca te panichezi sau daca ai sange rece in astfel de situatii... dar fara aceste minim de la tine, sistemele mai sus amintite pe gheata (parerea mea) nu prea te scapa.

Scris: Joi 24-Dec-2009 11:07
de Crisskro
Hmz.. am un deja-vu fata de anul trecut cand eram eu in situatia asta, dar alta masina. Toate cele bune, ai scapat usor, la mine a trebuit spitalizare + stat la pat.
Sanatate si noroc sa fie ca in rest vin toate...

In alta ordine de idei, oare se potriveste aripa fata de la c1 la aygo? M-ar interesa, asta in caz ce nu imi fac timp sa o fac pe casco (a mea e putin indoita din cauza unei incepatoare care nu a vazut-o parcata)

:)

Scris: Joi 24-Dec-2009 11:48
de xbrother
daca incepatoarea.. avea vreun jeep.. logic ca nu te vedea in spate.. nici pe luneta.. nici oglinda:P

Re: accident C1, Geam dreapt spate usa C1,urgent! 723506363

Scris: Mar 01-Iun-2010 10:33
de veruska
CoolAir scrie:Pe 15 decembrie 2009, pe un drum cu gheata, desi aveam cauciucuri noi Nokian de iarna si care si-au dovedit calitatile pe zapada, am derapat cu micutul C1 in afara carosabilului. Am lovit cu roata stanga un cap de pod jos, apoi am zburat peste un sant adanc de 4-5 metri si cam tot atat de lat. M-am rasturnat in aer, m-am lovit de pamant cu plafonul masinii si iar m-am rostogolit in aer ca in final sa aterizez,afara din carosabil, perpendicular pe sosea, pe roti (ma rog, pe 2 roti ca cele de pe stanga au fost distruse). S-au declansat airbagurile si capsulele pirotehnice ale centurilor. Nu am fost absolut deloc ranit, Glorie lui Dumnezeu pentru asta, dar masina a fost distrusa: 2 usi, o oglinda, o anvelopa, luneta, parbrizul, pilonii A si B, plafonul masinii, motorul sarit de pe suporti, 2 roti distruse cu toate angrenajele aferente. Masina a fost categorisita de catre BCR Asigurari drept dauna totala.

Daca cineva are nevoie de un far stanga, aripa stanga, bara fata, bara spate, stop stanga, capota motor, scaune, usi, geamuri usi, etc, poate sa ma contacteze. La motor mi-ar fi mai greu sa demontez ceva.

Cunoscutii se mira ce bine s-a comportat C1 la asa un impact si ce bine m-a protejat cusca de otel a masinii in urma impactului. Dupa accident am fost preventiv la spital si mi-am facut diverse investigatii medicale, inclusiv radiografie - totul este OK. Au fost niste dureri post -accident, dar mai multi doctori mi-au spus ca ar fi din cauza faptului ca in timpul tumbelor prin aer organele interne s-au lovit unele de altele, iar creierul s-a lovit de cutia craniana.

Re: :)

Scris: Mar 01-Iun-2010 13:38
de Crisskro
xbrother scrie:daca incepatoarea.. avea vreun jeep.. logic ca nu te vedea in spate.. nici pe luneta.. nici oglinda:P

Logan chel.