C1 1.4 HDi, mai are cineva?
Moderator: Echipa Tehnica
Olivia, am gasit pe internet un link ce arata cuplul si puterea la motorul tau diesel.
aici
Adica ajunge la cuplul maxim la 1750 rotatii pe minut!!!! Iar puterea maxima doar la 3000 rotatii pe minut.
Fratele meu are Seat Leon cu motor HDI. I s-a recomandat sa nu depaseasca 3000 rotatii pe minut!
Deci daca tii masina la 1800 rotatii pe minut ai putere buna si ai deja cuplul maxim de forta.
edited by khan: nu mai puneti link-uri atit de lungi!!!
aici
Adica ajunge la cuplul maxim la 1750 rotatii pe minut!!!! Iar puterea maxima doar la 3000 rotatii pe minut.
Fratele meu are Seat Leon cu motor HDI. I s-a recomandat sa nu depaseasca 3000 rotatii pe minut!
Deci daca tii masina la 1800 rotatii pe minut ai putere buna si ai deja cuplul maxim de forta.
edited by khan: nu mai puneti link-uri atit de lungi!!!
- Olivia_Ioana
- simpatizant
- Mesaje: 66
- Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
- Localitate: Bucuresti
Multumesc frumos :P tre sa ma mai documentez si eu asupra subiectului..ideea e ca eram nedumerita la inceput pt ca tipul de la ei mi'a spus sa o turez mai mult dar la ea nu este cazul...deja acum schimb mult mai repede pentru ca altfel mi se pare ca o chinui..
O sa mergem iar la munte in week'end'ul asta si acum va conduce prietenul meu deci voi putea observa si din perspectiva pasagerului cum este
Revin cu poze si concluzii
O zi excelenta!
O sa mergem iar la munte in week'end'ul asta si acum va conduce prietenul meu deci voi putea observa si din perspectiva pasagerului cum este
Revin cu poze si concluzii
O zi excelenta!
- Olivia_Ioana
- simpatizant
- Mesaje: 66
- Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
- Localitate: Bucuresti
950 Km la bordul Buburuzului Atasam si poze maine dimi ca acum vad ca nu'mi iese - daca va saturati de uitat la poze cu masina mea sa'mi spuneti..eu ii fac oricum tot timpul ca mi'e draga
Am fost la munte, am condus tot eu pentru ca prietenul s'a plictisit dupa primii 20 km in afara - recunosc ca m'am bucurat Deja nu mi'a mai fost frica pe serpentine si am venit pe o ceata astazi dupa amiaza ceva de speriat..Si am mai facut ceva deosebit - am reusit sa o tin din ambreiaj intr-un pasaj plin ochi
O seara frumoasa!
Am fost la munte, am condus tot eu pentru ca prietenul s'a plictisit dupa primii 20 km in afara - recunosc ca m'am bucurat Deja nu mi'a mai fost frica pe serpentine si am venit pe o ceata astazi dupa amiaza ceva de speriat..Si am mai facut ceva deosebit - am reusit sa o tin din ambreiaj intr-un pasaj plin ochi
O seara frumoasa!
CoolAir scrie:Fratele meu are Seat Leon cu motor HDI. I s-a recomandat sa nu depaseasca 3000 rotatii pe minut!
Deci daca tii masina la 1800 rotatii pe minut ai putere buna si ai deja cuplul maxim de forta.
Sigur nu are Seat motor HDi, probabil te referi la motorul TDI de la VW. Iar recomandarea cu 3000 de ture nu e cea mai corecta (poate doar daca motorul este in perioada de rodaj).
Fun Citroen
Posibil ca m-am inselat. Este motorul de 1,9 litri de 105 cp de pe Seat. Cand fratele meu a primit recomandarea era intr-adevar in "rodaj" dar oricum la 3000 de ture/min. motorul face un zgomot foarte "urat". E evident ca se chinuie putin. Vad din fisa tehnica de pe www.seat.ro ca acel motor atinge cuplul maxim la 1900 rotatii/min iar puterea maxima la doar 4000 rotatii pe minut.
Date despre motorul diesel de pe C1 se gasesc pe www.citroen.fr si apoi se aleg variantele care duc la link-ul pe care moderatorul mi l-a sters pentru ca iesea prea lung in scris.
Date despre motorul diesel de pe C1 se gasesc pe www.citroen.fr si apoi se aleg variantele care duc la link-ul pe care moderatorul mi l-a sters pentru ca iesea prea lung in scris.
- Olivia_Ioana
- simpatizant
- Mesaje: 66
- Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
- Localitate: Bucuresti
Pozele
http://new.photos.yahoo.com/oly_mai80/a ... 2359252953
Eu schimb destul de repede vitezele, mi'am reluat obisnuintele de pe dacie - pentru ca mi se pare ca o chinui dak le schimb asa sus cum mi s'a spus cand am luat'o, asa ca la 30-40 sunt intr'a treia dupa care pe la 70 intr'a patra..90-100 a cincea si aia e :P
O seara frumoasa!
http://new.photos.yahoo.com/oly_mai80/a ... 2359252953
Eu schimb destul de repede vitezele, mi'am reluat obisnuintele de pe dacie - pentru ca mi se pare ca o chinui dak le schimb asa sus cum mi s'a spus cand am luat'o, asa ca la 30-40 sunt intr'a treia dupa care pe la 70 intr'a patra..90-100 a cincea si aia e :P
O seara frumoasa!
mirceab scrie:Recomand chiptuning Creste puterea del a 54 CP la 70 CP adica exact cat avea motorul 1,4 HDI de la Peugeot Costa 230-320 Euro Altfel, cam greu la depasiri Nici HDI-ul de 70 CP nu trage prea bine
Mult mai buna solutia 1,0i Toyota
Iti zic eu ca diesel-ul trage. Poate in treptele 1 si 2 e mai puturos (cel putin la 1.4 HDi-ul de pe C3, probabil si din cauza etajarii cutiei), dar o sa vezi reprize bune de la treapta 3 in sus. Diesel-ul trage super intre 1800 si 2500 de ture. Dupa 2500-3000 de ture se plafoneaza. Asta e situatia la C3, cineva cu C1 1.4 HDi (Olivia), te-ar putea ajuta cu mai multe detalii despre diesel-ul de pe C1. Nu trebuie uitat si faptul ca datorita turbinei, prin re-mapare HDi-urile pot castiga mai multi caluti putere si cuplu decat motoarele aspirate (asta pentru amatorii de chip-tuning).
Crash test C1
Are 4 stele NCAP- repectiv 26 pct din 35 dar cu airbaguri laterale si cortina (vreo 350 Euro CIP dar nu aduce importatorul )
- Olivia_Ioana
- simpatizant
- Mesaje: 66
- Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
- Localitate: Bucuresti
Salut,
atat a costat - pentru ca mi'au facut discount de 10%..nu de alta dar era cool air la reducere atunci - doar cel pe benzina - si din moment ce eu luam diesel mi'au facut reducere..habar nu stiu de ce ca eu n'am cerut asta :P dotarile sunt de pe SX cu aer, inchidere si geamuri centralizate, pachet look si toate cele: ABS, EBD, CBC..
la ATS de pe Titulescu am fost..este o domnisoara foarte draguta acolo - Beatrice care are un C4 negru foarte misto :P
Apropos de depasiri sa stii ca nu mi se pare lenesa deloc..Dar nici nu sunt vitezomanul Gica..Mai mult de 130 nu i'am dat - mi'e si frica si are doar 1700 km..In rest depaseste foarte bine camioane, carute si alte masini atunci cand ele merg mai incet ca noi Din moment ce am ceva care merge cu 90 si eu ii dau 110 am toate sansele sa trec pe langa si trec destul de repede..acum normal ca daca as avea alta masina si i'as da 150 probabil as trece muult mai repede dar nu este cazul pt ca ea oricum nu este o masina de viteza
atat a costat - pentru ca mi'au facut discount de 10%..nu de alta dar era cool air la reducere atunci - doar cel pe benzina - si din moment ce eu luam diesel mi'au facut reducere..habar nu stiu de ce ca eu n'am cerut asta :P dotarile sunt de pe SX cu aer, inchidere si geamuri centralizate, pachet look si toate cele: ABS, EBD, CBC..
la ATS de pe Titulescu am fost..este o domnisoara foarte draguta acolo - Beatrice care are un C4 negru foarte misto :P
Apropos de depasiri sa stii ca nu mi se pare lenesa deloc..Dar nici nu sunt vitezomanul Gica..Mai mult de 130 nu i'am dat - mi'e si frica si are doar 1700 km..In rest depaseste foarte bine camioane, carute si alte masini atunci cand ele merg mai incet ca noi Din moment ce am ceva care merge cu 90 si eu ii dau 110 am toate sansele sa trec pe langa si trec destul de repede..acum normal ca daca as avea alta masina si i'as da 150 probabil as trece muult mai repede dar nu este cazul pt ca ea oricum nu este o masina de viteza
am si eu una 1.4 hdi , luata cu 77.000km la 2500 euro e impecabila masina , chiar daca are 55 cp are cuplul foarte jos si merge mult mult mai bine decat varianta 1.0 benzina.
urmeaza sa merg in bucuresti pentru chiptuning pentru ca si eu cred ca se merita si mari probleme nu au de unde sa apara ....
consuma extraordinar de putin .
in rest eu chiar nu vad puncte slabe la c1 cum tot striga lumea pe forum....
urmeaza sa merg in bucuresti pentru chiptuning pentru ca si eu cred ca se merita si mari probleme nu au de unde sa apara ....
consuma extraordinar de putin .
in rest eu chiar nu vad puncte slabe la c1 cum tot striga lumea pe forum....
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 2
- Membru din: Mie 20-Mai-2015 14:08
- Localitate: Tg-Mures
eu am 107 hdi, din 2006, are acum 105000 km, iar zilele trecute am schimbat filtrul de motorina (mecanicul zicea ca era inca ok-am alimentat numai de la petrom, omv, mol), insa mi-a zis baiatu din atelier, ca imi era fisurata furtunul de la turbo. Ei bine, din pacate nu stiu cat am umblat asa, dar sper ca nu o sa am probleme. Furtunul m-a costat 60 de lei, iar filtrul 150 lei(Mann). Va sfatuiesc sa le controlati si voi ca dupa cum am inteles e un punct slab de sub capota, si poate cauza probleme destul de mari. Salutare.
szasz
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187677
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru AdrianS