C1 1.4 HDi, mai are cineva?

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

CoolAir
pasionat
Mesaje: 105
Membru din: Mar 14-Noi-2006 13:02
Localitate: undeva in Romania

Mesajde CoolAir » Mie 29-Noi-2006 10:53

Olivia, am gasit pe internet un link ce arata cuplul si puterea la motorul tau diesel.
aici
Adica ajunge la cuplul maxim la 1750 rotatii pe minut!!!! Iar puterea maxima doar la 3000 rotatii pe minut.
Fratele meu are Seat Leon cu motor HDI. I s-a recomandat sa nu depaseasca 3000 rotatii pe minut!

Deci daca tii masina la 1800 rotatii pe minut ai putere buna si ai deja cuplul maxim de forta. :)

edited by khan: nu mai puneti link-uri atit de lungi!!!

Avatar utilizator
Olivia_Ioana
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde Olivia_Ioana » Mie 29-Noi-2006 13:47

Multumesc frumos :P tre sa ma mai documentez si eu asupra subiectului..ideea e ca eram nedumerita la inceput pt ca tipul de la ei mi'a spus sa o turez mai mult dar la ea nu este cazul...deja acum schimb mult mai repede pentru ca altfel mi se pare ca o chinui..

O sa mergem iar la munte in week'end'ul asta si acum va conduce prietenul meu deci voi putea observa si din perspectiva pasagerului cum este :lol:

Revin cu poze si concluzii :)

O zi excelenta!

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mie 29-Noi-2006 15:49

Asteptam poze .... :D

Avatar utilizator
Olivia_Ioana
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde Olivia_Ioana » Dum 03-Dec-2006 23:30

950 Km la bordul Buburuzului 8) Atasam si poze maine dimi ca acum vad ca nu'mi iese - daca va saturati de uitat la poze cu masina mea sa'mi spuneti..eu ii fac oricum tot timpul ca mi'e draga :oops:

Am fost la munte, am condus tot eu pentru ca prietenul s'a plictisit dupa primii 20 km in afara - recunosc ca m'am bucurat :D Deja nu mi'a mai fost frica pe serpentine si am venit pe o ceata astazi dupa amiaza ceva de speriat..Si am mai facut ceva deosebit - am reusit sa o tin din ambreiaj intr-un pasaj plin ochi :roll:

O seara frumoasa!

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Lun 04-Dec-2006 10:31

CoolAir scrie:Fratele meu are Seat Leon cu motor HDI. I s-a recomandat sa nu depaseasca 3000 rotatii pe minut!

Deci daca tii masina la 1800 rotatii pe minut ai putere buna si ai deja cuplul maxim de forta. :)


Sigur nu are Seat motor HDi, probabil te referi la motorul TDI de la VW. Iar recomandarea cu 3000 de ture nu e cea mai corecta (poate doar daca motorul este in perioada de rodaj).
Fun Citroen

CoolAir
pasionat
Mesaje: 105
Membru din: Mar 14-Noi-2006 13:02
Localitate: undeva in Romania

Mesajde CoolAir » Lun 04-Dec-2006 11:57

Posibil ca m-am inselat. Este motorul de 1,9 litri de 105 cp de pe Seat. Cand fratele meu a primit recomandarea era intr-adevar in "rodaj" dar oricum la 3000 de ture/min. motorul face un zgomot foarte "urat". E evident ca se chinuie putin. Vad din fisa tehnica de pe www.seat.ro ca acel motor atinge cuplul maxim la 1900 rotatii/min iar puterea maxima la doar 4000 rotatii pe minut.

Date despre motorul diesel de pe C1 se gasesc pe www.citroen.fr si apoi se aleg variantele care duc la link-ul pe care moderatorul mi l-a sters pentru ca iesea prea lung in scris. :)

Avatar utilizator
Olivia_Ioana
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde Olivia_Ioana » Lun 04-Dec-2006 18:56

Pozele :)

http://new.photos.yahoo.com/oly_mai80/a ... 2359252953

Eu schimb destul de repede vitezele, mi'am reluat obisnuintele de pe dacie - pentru ca mi se pare ca o chinui dak le schimb asa sus cum mi s'a spus cand am luat'o, asa ca la 30-40 sunt intr'a treia dupa care pe la 70 intr'a patra..90-100 a cincea si aia e :P

O seara frumoasa!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 04-Dec-2006 19:01

@coolair: nu l-a sters, ci l-a micsorat; daca apersi pe "aici" in mesaj merge linkul.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

mirceab
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Joi 11-Ian-2007 17:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde mirceab » Joi 11-Ian-2007 19:03

Recomand chiptuning Creste puterea del a 54 CP la 70 CP adica exact cat avea motorul 1,4 HDI de la Peugeot Costa 230-320 Euro Altfel, cam greu la depasiri Nici HDI-ul de 70 CP nu trage prea bine
Mult mai buna solutia 1,0i Toyota

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Joi 11-Ian-2007 19:10

mirceab scrie:Recomand chiptuning Creste puterea del a 54 CP la 70 CP adica exact cat avea motorul 1,4 HDI de la Peugeot Costa 230-320 Euro Altfel, cam greu la depasiri Nici HDI-ul de 70 CP nu trage prea bine
Mult mai buna solutia 1,0i Toyota


Iti zic eu ca diesel-ul trage. Poate in treptele 1 si 2 e mai puturos (cel putin la 1.4 HDi-ul de pe C3, probabil si din cauza etajarii cutiei), dar o sa vezi reprize bune de la treapta 3 in sus. Diesel-ul trage super intre 1800 si 2500 de ture. Dupa 2500-3000 de ture se plafoneaza. Asta e situatia la C3, cineva cu C1 1.4 HDi (Olivia), te-ar putea ajuta cu mai multe detalii despre diesel-ul de pe C1. Nu trebuie uitat si faptul ca datorita turbinei, prin re-mapare HDi-urile pot castiga mai multi caluti putere si cuplu decat motoarele aspirate (asta pentru amatorii de chip-tuning).

mirceab
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Joi 11-Ian-2007 17:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde mirceab » Joi 11-Ian-2007 21:48

De unde pretul asta? Dieselul e peste 10000
La 9550 e OK dar nu cred Spune-mi si mie dealerul ca acum cumpar inca unul

mirceab
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Joi 11-Ian-2007 17:52
Localitate: Bucuresti

Crash test C1

Mesajde mirceab » Sâm 13-Ian-2007 19:31

Are 4 stele NCAP- repectiv 26 pct din 35 dar cu airbaguri laterale si cortina (vreo 350 Euro CIP dar nu aduce importatorul )

Avatar utilizator
Olivia_Ioana
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde Olivia_Ioana » Lun 15-Ian-2007 22:14

Salut,

atat a costat - pentru ca mi'au facut discount de 10%..nu de alta dar era cool air la reducere atunci - doar cel pe benzina - si din moment ce eu luam diesel mi'au facut reducere..habar nu stiu de ce ca eu n'am cerut asta :P dotarile sunt de pe SX cu aer, inchidere si geamuri centralizate, pachet look si toate cele: ABS, EBD, CBC..

la ATS de pe Titulescu am fost..este o domnisoara foarte draguta acolo - Beatrice care are un C4 negru foarte misto :P

Apropos de depasiri sa stii ca nu mi se pare lenesa deloc..Dar nici nu sunt vitezomanul Gica..Mai mult de 130 nu i'am dat - mi'e si frica si are doar 1700 km..In rest depaseste foarte bine camioane, carute si alte masini atunci cand ele merg mai incet ca noi :D Din moment ce am ceva care merge cu 90 si eu ii dau 110 am toate sansele sa trec pe langa si trec destul de repede..acum normal ca daca as avea alta masina si i'as da 150 probabil as trece muult mai repede dar nu este cazul pt ca ea oricum nu este o masina de viteza :roll:

armand_
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Dum 01-Dec-2013 18:26
Localitate: Constanta

Mesajde armand_ » Dum 01-Dec-2013 18:57

am si eu una 1.4 hdi , luata cu 77.000km la 2500 euro e impecabila masina , chiar daca are 55 cp are cuplul foarte jos si merge mult mult mai bine decat varianta 1.0 benzina.

urmeaza sa merg in bucuresti pentru chiptuning pentru ca si eu cred ca se merita si mari probleme nu au de unde sa apara ....

consuma extraordinar de putin .

in rest eu chiar nu vad puncte slabe la c1 cum tot striga lumea pe forum....

szaszhuni91
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Mie 20-Mai-2015 14:08
Localitate: Tg-Mures

Mesajde szaszhuni91 » Dum 07-Iun-2015 10:47

eu am 107 hdi, din 2006, are acum 105000 km, iar zilele trecute am schimbat filtrul de motorina (mecanicul zicea ca era inca ok-am alimentat numai de la petrom, omv, mol), insa mi-a zis baiatu din atelier, ca imi era fisurata furtunul de la turbo. Ei bine, din pacate nu stiu cat am umblat asa, dar sper ca nu o sa am probleme. Furtunul m-a costat 60 de lei, iar filtrul 150 lei(Mann). Va sfatuiesc sa le controlati si voi ca dupa cum am inteles e un punct slab de sub capota, si poate cauza probleme destul de mari. Salutare.
szasz


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187677
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdrianS