Superservice Champions

Pentru cei cu maşini ieşite din garantie

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Dum 16-Dec-2007 15:29

ce japkari nemernici...
Mai bine te duci la un Gogu in spatele blocului, sau ti le schimbi singur...
Si eu gasisem la Augsburg discuri de frana cu 230 RON si ATS a vrut 320 RON pe ele...si cu faze ca altfel nu am garantie la montaj si prost am fost...ca oricum chiar daca se bulesc discurile tot nu ai garantie...egal cu zero !!!
Asa ca sfatul meu e sa va luat produse aftermarket si nu neaparat de origine... uneori sunt mai bune.
Mai ales ca cele "de origine" sunt tot facute prin fabrici obscure de prin Italia, Spania, Polonia sau chiar Turcia...

on_of2008
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Mar 08-Iul-2008 07:59
Localitate: Bucuresti

Mesajde on_of2008 » Vin 25-Iul-2008 19:43

Eu sunt multumit in proportie de 80% de Champions. Mi-am reparat de multe ori Xantia la ei.
Poate conteaza si cum vorbesti cu oamenii.
Ultime reparatie (placa presiune, disc si rulment) m-a costat umitor de putin. I-am rugat inainte sa faca in asa fel incat sa nu ma coste mai mult decat masina.
In ceea ce priveste piesele: e normal sa nu le convina cand vii cu piesa de acasa pentru simplul motiv ca nu mai pot sa-si puna adoas.
Eu, daca as avea service si as fi si dealer de piese as face la fel.
In legatura cu mecanicii: au si ei zile bune si zile mai rele. E normal ca doar sunt oameni.
Cel mai bine de acolo il stiu pe Florin. Am fost multumit de el pana acum.
Si eu am clienti de treaba carora le rezolv problemele cu placere si clienti scarbosi si cu impresii carora le rezolv in scarba (profesia jurist).
Eu sunt de parere ca nu trebuie sa-ti inchizi usile pe unde treci.
Pe mine, cand am avut nevoie mai mare de ei m-au ajutat. Si prompt, nu dupa o programare de 10 zile.
George Tudose.

Avatar utilizator
mariuss
pasionat
Mesaje: 369
Membru din: Lun 19-Dec-2005 18:49
Localitate: Slatina,Olt

Mesajde mariuss » Sâm 26-Iul-2008 13:48

Cat zici ca te-a costat inlocuitul kitului de ambreiaj?

Corvin
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Lun 12-Noi-2007 19:05
Localitate: Buftea
Contact:

tot.. champions

Mesajde Corvin » Lun 02-Feb-2009 23:17

nu va mai chinui cu ditamai articolul, asa ca va pun doar un link. Ca l-am publicat deja, dar poate... gasiti ceva interesant in el...

http://masini.ro/stiri-auto-editorial-s ... 1-5482.htm
Cu stima, Corvin

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mar 03-Feb-2009 08:51

Oricat de pornit sunt si eu impotriva servicelor mari, sa stii ca aici nu ai dreptate. Ora de manopera nu este acelas lucru cu ora de munca prestata pentru o anumita reparatie. Ora de manopera tarifata reprezinta ..la serviceurile corecte o estimare a cheltuielilor..inclusiv lumina, apa, chirie, reclama, profit..etc
Dar cum nu au cum pe astea sa le factureze separat sunt inglobate in ra de manopera.
Singurul lucru care ar trebui facut si poate chiar este facut, ar fi ca o institutie de stat sa anverifice daca aceste analize de cost sunt corecte..cel mult poate serviceurile daca doresc sa adauge in plus...sa poata fi evidentiat acest lucru pe factura.
Astfel mi se pare normal ca pe factura sa apara 30minute manopera la un schimb de filtru de aer desi toti stim ca asta dureaza maxim 3minute. Ideea este ca pretul sa cuprinda toate cheltuielile firmei plus un profit de sa spunem maxim 20%. Si nu mai mult..daca cineva doreste profit mai mare, sa aiba dreptul dar guvernul sa il oblige sa puna un poster mar ela intrarea in service
NOI practicam adaos comercial de 300% *asta asa ca exemplu :)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 03-Feb-2009 12:03

gresesti undeva. tu vrei sa te duci la un service cu piesele tale si apoi vrei garantie la lucrare. asta e mai greu, daca tu iei un filtru ieftin si ala crapa mai devreme si ajunge mizerie in motor, vrei sa ai garantie de la cel care l-a montat? niciodata. apoi, eu vad lucrurile mai simplu: cit ai dat pe piese? cit e totalul? daca te duceai cu miinile in buzunar si puneai tot de la ei, nu cumva ieseai mai bine si cu nervi mai putini? si fara 3 ore de manopera? nu e evident ca omul face un calcul simplu anume ca daca iei tot de la el e un pret, daca tu vi cu piese, omului nu-i mai iese socoteala si atunci trebuie sa se scoata cumva? nu sint de acord cu metoda, clar, dar calculul asta e fara doar si poate

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: tot.. champions

Mesajde Matrixu » Mar 03-Feb-2009 12:21

Corvin scrie:nu va mai chinui cu ditamai articolul, asa ca va pun doar un link. Ca l-am publicat deja, dar poate... gasiti ceva interesant in el...

http://masini.ro/stiri-auto-editorial-s ... 1-5482.htm
Cu stima, Corvin


Tu de ore tehnologice ai auzit??

muhraka
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Lun 24-Oct-2005 21:28
Localitate: bucuresti
Contact:

Raspuns cam tarziu

Mesajde muhraka » Vin 12-Feb-2010 23:46

Buna ziua Domnilor. Ma numesc Andrei Dumitrescu si sunt seful de Service Champion.
Stiu ca acest raspuns vine cam tarziu (cu cam 3 ani) dar din pacate abia acum am intrat prima data pe forum dupa ce am discutat cu baietii de la Olcit Racing.
In primul rand, va rog sa il intrebati pe Dl. videosuzy unde isi repara in prezent masina? Si de cate ori a plecat cu masina stricata de la noi?
Va mai rog sa il intrebati daca se duce si la restaurant cu mancarea de acasa?
Nu ne convine sa montam piese aftermarket din mai multe motive:
1. Piesele originale au o calitate net superioara.
2. Nu sunt mult mai scumpe decat cele aftermarket. Uneori chiar mai ieftine (de ex.kit-uri de ambreiaj).
3. Unele piese aftermarket nu rezista nici macar o jumatate de ora (de ex. fulie Hdi).
4. Va pot acorda cu incredere garantie.
5. Piesele originale sunt tot timpul perfectionate de constructor, piesele aftermarket se vand cu defectele originare de fabricatie si conceptie. De ex. filtru de ulei la 1,6i, 1,6 Hdi si 2,0 Hdi, filtrul de ulei aftermarket uneori nu actioneaza supapa din interioarul carcasei de filtru si nu se creaza presiune de ulei in motor. Merita sa faci economie de 10 lei si sa strici motorul?

Sa trecem mai departe la Dl. Corvin.
Cum a zis cineva mai sus, orele facturate sunt ore TEHNOLOGICE, si nu stiu dece se vaita Dl. Corvin pentru ca in programul Citroen se factureaza 3 ore de manopera nu doua.
De atunci a mai trecut Dl. Corvin pe la noi, de mutlte ori multumit, de alte ori nemultumit. Pana la urma ne-a invitat si la emisiunea sa de la radiolynx.ro .

Cum a mai zis cineva mai sus, uni clienti sunt si "pricinosi", au avut experiente proaste in alta parte si vin deja porniti la mine.
Lui Dl. Corvin i-am zis intr-o zi cand pleca de la service ca o sa i-se rupa fulia de la motor si o sa il lase in drum. Cateva zile mai tarziu ma suna si imi spune ca m-a injurat in gand cand i-am zis de fulie, dar acum isi da seama ca am avut dreptate.
O alta clienta "pricinoasa" a venit cu un C3 la revizie. Dupa ce am ridicat masina, in timp ce se scurgea uleiul, am facut controalele normale, pivoti, bucsi, curele, amortizoare si frane. Placutele de frana fata mai aveu un milimetru de ferodou pe ele. Eu ca un om constiincios ii comunic clientei ca are nevoi de placute de frana, femeia foarte indignata imi spune ca ea are frane la masina si sa nu incerc sa o pacalesc!? Va dati seama ca am ramas prost. Faptul ca acum are frane nu inseamna ca o sa aibe si peste 5 km. Acesta este un ex. de client "pricinos".

Am mai vazut ca Dl.videosuzy am mai vorbit urat de noi si pe alt forum. Imi aduc perfect aminte. I-am schimbat Dl.videosuzy un retur de la un cilindru de fata. Ori din cauza unui defect de fabricatie ori l-a lovit proprietarul din gresala, s-a rupt colierul. Bine inteles ca Dl.videosuzy a facut scandal (bine ca m-a gasit pe mine si nu pe tatal meu la service), iar eu l-am calmat, i-am inlocuit colierul defect si i-am completat nivelul de LDS.
Cat despre suruburile pe care le-am "uitat pe rampa", nu stiu de cati ani face el meseria asta dar familia mea o face de vreo 70 de ani. Toti mecanicii mei sunt instruiti la scoala Citroen din Franta, si repara numai Citroen din 2001. (Dl.videosuzy nu stie ca placutele de frana originale vin cu suruburi noi si cu culise).

Imi cer scuze daca am scris prea mult si v-am plictisit.

De acum inainte voi urmari mai des forumul, daca aveti intrebari, nelamuriri, reclamatii, voi raspunde la ele.

Va multrumesc
Andrei Dumitrescu
Champion Citroen

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Dum 14-Feb-2010 00:04

Tipic romanesc, managerii de service sa ironizeze clientii.
Cat despre mecanici instruiti in Franta, asa o fi, pacat ca Citroen Romania nu obliga serviceurile acreditate sa instruiasca si electricieni in Franta pentru Citroen, pentru ca la noi in Romania nu exista asa ceva.
Cat despre piese aftermarket exista un departament la RAR care se ocupa de acordarea aprobarii spre vanzare a tuturor pieselor. daca exista cazurile semnalate mai sus, frumos ar fi ca cei care cunosc situatiea sa prezinte aceste lucruri RAR pentru retragerea de pe piata a respectivelor produse...dar probabil mai bine sa moara capra vecinului.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

muhraka
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Lun 24-Oct-2005 21:28
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde muhraka » Lun 15-Feb-2010 14:02

bogdan78 scrie:Tipic romanesc, managerii de service sa ironizeze clientii.
Cat despre mecanici instruiti in Franta, asa o fi, pacat ca Citroen Romania nu obliga serviceurile acreditate sa instruiasca si electricieni in Franta pentru Citroen, pentru ca la noi in Romania nu exista asa ceva.
Cat despre piese aftermarket exista un departament la RAR care se ocupa de acordarea aprobarii spre vanzare a tuturor pieselor. daca exista cazurile semnalate mai sus, frumos ar fi ca cei care cunosc situatiea sa prezinte aceste lucruri RAR pentru retragerea de pe piata a respectivelor produse...dar probabil mai bine sa moara capra vecinului.


Sa stii ca Citroen Romania chiar obliga ca mecanicii si electricenii sa fie instruiti la o scoala Citroen. In 2004 inca nu exista un centru de instruire in Romania. Atunci am trimis un electrician si un mecanic la Paris la scoala Citroen. Mai tarziu au infiintat si in Romania (la sediul din Pipera al ATS, fost VW) unde au participat la cursuri cate doua saptamani pe an.

Cat despre autorizarea RAR al pieselor aftermarket, nu stie nimeni cum se obtine autorizare? cine plateste cotizatia primeste certificat de calitate.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 15-Feb-2010 16:02

domnule muhraka,

din pacate, eu am avut doua experiente cu champion si tot din pacate, champion s-a uitat ca porcu' la portocale la problemele mele, mai mult chiar, dl dumitrescu daca am retinut bine(tatal), a gresit fundamental...
si sa ma explic:
prima problema a fost ca la temp ext mari, nu mai functiona aerul conditionat, adica decupla compresorul si atat. am venit in service-ul dvs, am incercat fara succes sa explic simptomatologia, observatiile mele, etc, in ideea ca asta ar putea ajuta mecanicii la o diagnosticare cat mai apropiata, insa m-am lovit de ingamfarea si aerul de ultra pricepere in toate, si nu m-a ascultat nimeni...

dimpotriva, baietii erau ocupati sa faca misto de mezinul echipei, in conditiile in care un client astepta.
buuun, au refacut cantitatea de freon, desi nu era cazut pt ca la un alt service facusem asta(nu au vrut sa asculte), mi-au schimbat blocul de rezistente pt ventilator, degeaba, era nou, si iarasi nu au vrut sa asculte si atat...
lexia nu spunea nimic, electricianul ala nu asculta nimic, rezultatul a fost ca aerul a mers pt ca masina era la umbra si s-a racit, insa l-a colt, a aparut in mod logic acelasi comportament...
rezultatul? nervi si bani tocati...
poate daca-mi dati banii inapoi, va spun rezolvarea, in ideea ca v-ar fi folositoare informatia pt cazuri similare...(glumesc, evident...)

a doua problema, a constat in faptul ca imi afisa pe ecran mesajul antipolution fault si dl dumitrescu senior s-a si oferit sa-mi comande pompa de inalta si regulatorul de presiune, explicandu-mi ca din cauza lor apare problema asta...
va mentionez ca atunci aveam in jur de 120 000km si acum am 300 000km si nu le-am schimbat pt ca nu au nimic, masina merge f bine si in felul asta am mutat vreo 25 mil dintr-un buzunar in celalalt si m-am felicitat ca n-am pus botu' la vrajeala simpla a mecanicului sef (imi permit sa o calific asa, pt ca s-a dovedit in timp ca asta era, o simpla vrajeala, nici macar presupunere)

din pacate, pt ca nu am lexia, a trebuit sa ma intalnesc cu tot felul de electricieni si, din pacate, cred ca au fost scoliti la cooperativa nevazatorii, pt ca nu au habar...
eu sunt electronist de cand ma stiu si stiu ca nu asta e modul de lucru cu un sistem complex asa cum este sistemul electronic de pe un c5, ca sa nu mai vorbim de modul ingamfat de lucru cu clientul...
am exemple nenumarate cu diferiti electricieni(pt ca nu-i pot numi electronisti), si consider ca daca ar mai asculta observatiile clientului, mai ales daca acel client are habar de tehnica, ar fi mai castigati prin faptul ca s-ar apropia mai mult de cauza defactiunii...

imi pare rau ca se intampla astfel de lucruri si consider ca neprofesionalismul este cauzat exclusiv de slaba pregatire a electricienilor in lucrul cu lexia, respectiv sistemul electronic al masinilor...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 15-Feb-2010 16:09

am uitat sa va fac o recomandare, daca-mi permiteti: stati mai mult pe forumul nostru si incercati sa invatati din greselile altor operatori service, pe modelul mihai stan din ploiesti sau pe modelul colegului khan...colegi care stau pe forum, discuta, vb direct cu clientul eliminand nenorocitele alea de receptii cu receptioneri cu pregatire umana, nicidecum una tehnica...
tot daca veti sta mai mult pe forum, veti mai afla si unele rezolvari la unele probleme mai complexe, ajutandu-va la o intelegere mai indeaproape a unor fenomene pe care, noi muritorii, nu am putea sa le intelegem ca si dvs, profesionistii, insa suntem in stare ca macar sa povestim pataniile noastre...si din care sa extrageti partea care va intereseaza...

va multumesc si sper sa nu va supere ce am scris...iar daca va supara, poate supararea va va determina sa va puneti mecanicii si mai ales electricianul sa fac niste cursuri de lucru cu publicul si de lucru cu lexia aia, care le-a mancat sufletele, fiind portocala din povestea mea...

muhraka
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Lun 24-Oct-2005 21:28
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde muhraka » Mar 16-Feb-2010 12:20

Salut Dl. mesersmith

In primul rand vreau sa iti multumesc pentru parerile tale, nu ma supara deloc recomandarile tale. Exact din cauza asta am inceput sa urmaresc forumul.
Din cate zici ai fost la mai multi oameni cu tester. Deci ai inteles probabil ca lexia, de obicei, nu zice mare lucru, decat daca ex. un defect clar. Si dupa cum stii 99,9% dintre clienti nu au habar cu ce sa mananca o masina, deci daca nu am bagat de seama cele spuse de tine, nu trebuie sa te superi, pt. ca nu avem de unde sa stim ca te pricepi mai mult ca omul de rand, care isi da cu parerea.
De problema ta cu A/C-ul nu imi aduc foarte bine aminte. De regula, rezolvarea este cea pe care am facut-o la masina ta. C5-ul are mai multi senzori care opresc compressorul (nici unul nu apre pe lexia). Senzor de presiune pe instalatie, senzor de temperatura in aeroterma, senzor de temperatura in bord si senzor de temperatura exterioara. Toti acesti senzori comanda compressorul (banuiesc ca ai climatronic). De regula, presiunea in instalatie este prea mica (scurgeri) sau prea mare (a fost supraincarcata instalatia). La C5 intra de regula intre 550-650 Gr. freon si 100 Gr. ulei. Nu aveam de unde sa stim cat freon a bagat celalat service. De aceea am facut si noi operatia aceasta. Imi pare rau ca nu am gasit rezolvarea, dar din cand in cand apar si unele probleme atipice, care nu apar la toata gama de C5 sau de PSA. Probabil ca daca ne mai lasai un pic, gaseam rezolvarea.
Ai vazut ca nu suntem o firma "corporate" cum este ATS-ul si altele, suntem o firma de familie, nu avem receptioneri si secretare, directori de service si de marketing, etc. Vorbim cu clientul ca cu un egal, il primim in service langa masina (ca totusi este masina lui), nu ca la alte service-uri unde te uiti la ea pe monitor si dupa aceea vine un receptioner si te vrajeste.

Despre "antipolution fault" nu stiu ce sa zic. La unele masini e din pompa sa regulator, altele se rezolva cu o "regenerare filtru particule" (adica scoti masina pe autostrada si ii "dai"), altele trag aer fals pe la vacum, sau pur si simplu motorina (sau benzina) proasta.
Cat despre cursuri de lexia, nu exista asa ceva. Nici fracezii nu cunosc rezolvarea la multe probleme. La centrul de instruire din Franta, te invata pe masini cu defectiuni provocate, nu care apar singure. Totul se se invata din experienta.

Va multumesc pt. Atentie
Andrei Dumitrescu
Champion Citroen

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mar 16-Feb-2010 22:26

Eu unul pana in acest moment nu am gasit un electrician bun pt Citroen. Ar fi interesant de aflat parerea de la mai multe persoane cu probleme la partea electrica care au apelat la service Champion.
Referitor la probleme atipice, desi exista si exceptii parerea mea este ca in general la fiecare model auto apar predominant cam aceleasi probleme si din aceleasi cauze.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

muhraka
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Lun 24-Oct-2005 21:28
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde muhraka » Mie 17-Feb-2010 13:30

bogdan78 scrie:Eu unul pana in acest moment nu am gasit un electrician bun pt Citroen. Ar fi interesant de aflat parerea de la mai multe persoane cu probleme la partea electrica care au apelat la service Champion.
Referitor la probleme atipice, desi exista si exceptii parerea mea este ca in general la fiecare model auto apar predominant cam aceleasi probleme si din aceleasi cauze.


Este foarte adevarat ce spui tu. La Xsara de exemplu se strica des mudul-ul de aeroterma si merge tot timpul la turatie maxima. Dar mai apar si alte probleme atipice. Azi de exemplu am avut un C5 I, la care nu s-a ars mudul-ul de aeroterma, s-a ars motorul.


Înapoi la “Service-uri independente”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187752
    Total subiecte 18613
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdnanS2024