Buna ziua

Pentru cei cu maşini ieşite din garantie

Moderator: Echipa Tehnica

Dankra
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Sâm 31-Mai-2014 20:01
Localitate: Mioveni

Buna ziua

Mesajde Dankra » Vin 11-Mar-2016 09:02

Buna ziua. Am si eu o problema. Detin un Citroen Saxo 2001 si anul trecut in toamna am schimbat antigelul. Cum a fost o toamna destul de calduroasa iar pe drumul spre serviciu au fost ceva lucrari, se intampla destul de des sa stau cam 20-25 min in coloana si am observat ca indicatorul temperaturii lichidului de racire trecea de jumate si chiar se aprindea si becul de avertizare. Cu antigelul vechi nu se intampla acest lucru avind in vedere ca masina am achizitionat-o la inceputul verii anului trecut. Chiar si acum daca stau 10-15 min pe loc cu motorul pornit, creste temperatura. Care pot fi cauzele si remediul lor? O diagnoza electronica poate stabilii problema? (ma gindesc ca poate fi un senzor devina). Va multumesc anticipat pt timpul acordat si astept cu interes un raspuns.

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Mesajde calorifer4 » Vin 11-Mar-2016 10:06

Fulia cu paletii a pompei de apa in cel mai rau caz posibil sa fie decapsata, racirea motorului fiind ingreunata, termostatul posibil sa fi ramas pe inchis sau in ultimul caz instalatia nu este aerisita corect (de principiu termostatul este vinovat)

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Vin 11-Mar-2016 22:44

hai să o luăm logic , că e cel mai simplu şi da şi rezultate.când becul de temperatura excesivă se aprinde , ventilatorul de răcire merge ? Bănuiesc că nu.în funcţie de tipul de comandă al acestuia se caută în continuare cauzele posibile :siguranta arsă , termostat -dacă comanda ventilatorului e pe radiator-, aerisire incorectă. Cam astea aş zice eu că sunt cauzele.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Vin 11-Mar-2016 22:46

sau chiar motorul ventilatorului defect.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Dankra
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Sâm 31-Mai-2014 20:01
Localitate: Mioveni

Am descoperit ceva

Mesajde Dankra » Mie 16-Mar-2016 17:32

Am descoperit faptul ca unul din ventilatoarele de la radiator nu porneste deloc iar celalalt porneste 3 sec. si se opreste. O sa incerc sa schimb cele 3 relee de la radiator si sa verific toate sigurantele de pe masina. Eventual sa ajung la un electrician sa vada daca mai functioneaza motorul ventilatorului?


Înapoi la “Service-uri independente”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv