Pe lang pompa de injectie (motor 1,5 Diesel) se scurge motorina, asta doar cand motorul e pornit. Am fost in service cu masina si m-au sunat cei de acolo sa-mi spuna ca e sparta pompa(nu curge pe la nici un furtun, oring sau garnitura). E posibil? Eu am mers cu masina asa,pana sa-mi dau seama deci pompa e functionala.
Daca va fi cazul sa schimb pompa stie cineva ce model de pompa e , si cam la cat sa ma astept sa coste.
Pompa de injectie
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu trebuie sa schimbi nici o pompa. mergi la un pompagiu si spune-i sa iti schimbe garnitura aia sau simeringul pe unde curge. MARE atentie, ii specifici deosebit de clar pompagiului sa NU iti umble la reglaje. pompa de injectie nuse poate sparge, sau daca se sparge nu mai porneste sub nici o forma. ala de ti-a spus asta cred ca era cretin, ca daca era sparta nu mai urneai masina din loc. taji e pompagiu, multa lume il lauda, dar ai grija cu el, pt ca am auzit si contrareclama la el. eu trebuia sa vin la bucuresti sa imi regleze masina, dar am renuntat. bafta.
Am avut si eu scurgeri la pompa de injectie.
Le-am reparat singur, cu O-ringuri, semeringuri si garnituri ce se gasesc la magazinele de tractoare si utilaje.
De exemplu un O-ring costa 30-50 de bani....deci mai nimic!
Manopera in schimb poate sa coste ceva banuti...
Intradevar la mine e vorba de masini de generatie veche, dar in multe cazuri problemele "grave" raportate de diversi "specialisti" au o rezolvare usoara si poate si ieftina.
Le-am reparat singur, cu O-ringuri, semeringuri si garnituri ce se gasesc la magazinele de tractoare si utilaje.
De exemplu un O-ring costa 30-50 de bani....deci mai nimic!
Manopera in schimb poate sa coste ceva banuti...
Intradevar la mine e vorba de masini de generatie veche, dar in multe cazuri problemele "grave" raportate de diversi "specialisti" au o rezolvare usoara si poate si ieftina.
Am fost sa iau masina de la service, si in continuare ala imi spunea ca iese motorina prin carcasa de aluminiu, eu o tot dadeam cu simeringu si cu oring-u, el zicea ca nu are, si tot asa...
Nu ma bag, nu ma pricep, am reparat si eu la dacii, dar aici chiar ma depaseste.
dj01fad - spui ca aia avut si tu aceeasi problema, sper sa se finalizeze bine pentru ca am mari emotii, sper sa nu raman cu masina nefunctionala o vesnicie.
Multumesc pentru raspunsuri tuturor
Nu ma bag, nu ma pricep, am reparat si eu la dacii, dar aici chiar ma depaseste.
dj01fad - spui ca aia avut si tu aceeasi problema, sper sa se finalizeze bine pentru ca am mari emotii, sper sa nu raman cu masina nefunctionala o vesnicie.
Multumesc pentru raspunsuri tuturor
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
daca era sparta, va dati seama cat aer intra acolo????si nu ar fi mai pornit..
asa daca e pe la vreun simering de la retur..etc...sau chiar si de la alimentare pe acolo...pompa are puterea sa traga aerul ala si sa mearga masina...
@dj01fad- 800 lei a cerut ala pt o cosmetizare a pompei? inseamna ca ca e tampit (scuzati limbajul)...vrea sa cam fraiereasca lumea...deci atentie. Pompa de injectie nu pica si nu se strica asa de usor cum cred unii....sa fim seriosi.
Si la mine da un pic motorina...in capatul capului hidraulic...ffff putin..e mereu umed acolo..dar nimic mai mult. Oricum, nici nu m-as duce sa o fac pt atata lucru din moment ce merge si stiu sigur ca in pompa mea de injectie nu a fost umblata vreodata...asa ca nu ma apuc eu acum de umblat in ea aiurea.
asa daca e pe la vreun simering de la retur..etc...sau chiar si de la alimentare pe acolo...pompa are puterea sa traga aerul ala si sa mearga masina...
@dj01fad- 800 lei a cerut ala pt o cosmetizare a pompei? inseamna ca ca e tampit (scuzati limbajul)...vrea sa cam fraiereasca lumea...deci atentie. Pompa de injectie nu pica si nu se strica asa de usor cum cred unii....sa fim seriosi.
Si la mine da un pic motorina...in capatul capului hidraulic...ffff putin..e mereu umed acolo..dar nimic mai mult. Oricum, nici nu m-as duce sa o fac pt atata lucru din moment ce merge si stiu sigur ca in pompa mea de injectie nu a fost umblata vreodata...asa ca nu ma apuc eu acum de umblat in ea aiurea.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
mi-am demontat-o singur si are in ea cam asa:
la capac, la cele 2 clapete, cate 2 oringuri pe fiecare ax; capacul este etansat cu o garnitura dreptunghiulara; la ax, unde este fulia, mai are unsimering; la capul hidraulic, intre el si carcasa pompei inca un oring mare; mai are unele pe la dopuri, dar alea nu prea se strica.
mie imi curgea pe la simering, si pe la garnitura de la capac. setul cu absolut toate oringurile, simering si garnituri costa cam 50 de euro. o manopera mai mare de 150 de lei mi se pare aberanta. nu iti recomanda sa ti-o faci singur, dar, poti face macar atat: spala bine locul, si sterge sa fie uscat, si incearca sa observi pe unde iese motorina.
@abarth_mcm: mi-a cerut 800 cu toate piesele de la el, si ma imbrobodea la telefon ca sunt multe ore de munca, ca etc. era cat pe ce sa ma si duc la bucuresti sa o fac, dar am patit o trasnaie la masina si nu am mai putut pleca sa o fac. se pare ca a fost spre norocul meu treaba asta
la capac, la cele 2 clapete, cate 2 oringuri pe fiecare ax; capacul este etansat cu o garnitura dreptunghiulara; la ax, unde este fulia, mai are unsimering; la capul hidraulic, intre el si carcasa pompei inca un oring mare; mai are unele pe la dopuri, dar alea nu prea se strica.
mie imi curgea pe la simering, si pe la garnitura de la capac. setul cu absolut toate oringurile, simering si garnituri costa cam 50 de euro. o manopera mai mare de 150 de lei mi se pare aberanta. nu iti recomanda sa ti-o faci singur, dar, poti face macar atat: spala bine locul, si sterge sa fie uscat, si incearca sa observi pe unde iese motorina.
@abarth_mcm: mi-a cerut 800 cu toate piesele de la el, si ma imbrobodea la telefon ca sunt multe ore de munca, ca etc. era cat pe ce sa ma si duc la bucuresti sa o fac, dar am patit o trasnaie la masina si nu am mai putut pleca sa o fac. se pare ca a fost spre norocul meu treaba asta

am reparat si eu la Taci (asa il cheama) si operatiunile sint cam asa: demontare pompa si injectoare de pe masina. demontare completa pompa, spalare completa, schimbare garnituri, simeringuri, o-ringuri, bucsi (inclusiv realezarea lor la cota), remontare, centicubare. injectoarele se verifica pe banc, se desfunda prin pompari repetate si dupa caz se regleaza sau se inlocuiesc duzele, sau nu se face nimic daca sint bune. dupa care totul se remonteaza se face proba si se ajusteaza si alti parametri dupa caz (ralanti, soc...) acuma intelegeti de ce in unele cazuri costa 8 mil?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes