Pagina 1 din 1
Kit inductie aer
Scris: Mar 20-Ian-2009 19:36
de esox
ma intereseaza un kit inductie aer pentru un Saxo VTS 1.6 8v din 2001. Din pacate nu mai am traseul original si filtru de aer e pus direct fara kit de inductie in spatele motorului, motiv pentru care cand da caldura si daca masina nu ruleaza se incalzeste destul de tare motorul. Ma gandeam la un kit de inductie care sa-mi aduca filtrul de aer mai in fata. Am vazut ceva pe la K&N insa mai sap, as vrea sa vad mai multe oferte.
Deci, daca stiti ceva magazine on-line care au in oferta ceva de genul pentru Saxo si de o calitate cat de cat ar fi binevenit.
Scris: Mie 04-Feb-2009 16:14
de motorsport_2005
sunt tot feluri de kituri. am inteles ca se potrivesc si de la peugeot 106 aceiasi motorizare.
filtrul de aer poate fi conic sau plat (ca cel de serie). eu am unul nemontat, conic cu tot cu o tulumba mai lata, decat cea de serie, care se prinde in spatele grilei fata.
fostul proprietar mi-a spus ca se aude diferit...
pentru mai multe informatii referitoare la saxo si 106 consulta gmc motorsport. gasesti acolo multe nebunii.
Scris: Joi 05-Feb-2009 15:54
de esox
Scris: Joi 05-Feb-2009 16:14
de motorsport_2005
daca nu iti convin preturile, ia un filtru sport si construieste tu un traseu de admisie aer din 2 tuburi, un cot si ceva fibra de sticla sau asemanator

Scris: Joi 05-Feb-2009 19:30
de esox
Filtru sport este deja, numa' ca e montat direct in spatele motorului.
De exemplu, ceva asemanator cu cel de mai sus nici nu am gasit la vre-un magazin on-line de la Romanica
Am gasit alte modele care nu ma coafau atat. Pe asta probabil ca as da destul de mult.
Ma batea si gandul sa fac doar o galerie si sa mut filtrul care il am acum din spatele motorului in laterala, insa parca i-ar sta mai bine cu unul facut de altii care se pricep mai bine

Scris: Vin 06-Feb-2009 10:18
de motorsport_2005
ideea cu priceputul este relativa
filtrul vine in cutie, cel putin ala pe care il am eu. la tulumba care se prinde pe grila din fata, singura diferenta este latinea si inca o prindere facuta artizanal. tevile au practic dimensiuni similare. nu vad rostul unor sume de bani cheltuite suplimentar, cu efecte indoielnice.
daca la tine filtrul vine direct in clapeta de aer, acest lucru dauneaza motorului care trage aer cald, ideea cu priza aplicata sub grila, tocmai asta este sa aspire aer rece din exteriorul motorului.
Scris: Vin 06-Feb-2009 19:43
de esox
Pai tocmai aia era problema, ca trage aerul cald si de aceea as fi vrut un kit care sa-mi aduca ori filtrul in laterala motorului, sau mai bine sa traga de din fata pe la grila. Din pacate tubulatura originala nu o am, asa ca imi ramane ori sa iau un kit gata facut ori sa pun doar ceva conducte si sa mut filtrul actual in laterala motorului.