ma intereseaza un kit inductie aer pentru un Saxo VTS 1.6 8v din 2001. Din pacate nu mai am traseul original si filtru de aer e pus direct fara kit de inductie in spatele motorului, motiv pentru care cand da caldura si daca masina nu ruleaza se incalzeste destul de tare motorul. Ma gandeam la un kit de inductie care sa-mi aduca filtrul de aer mai in fata. Am vazut ceva pe la K&N insa mai sap, as vrea sa vad mai multe oferte.
Deci, daca stiti ceva magazine on-line care au in oferta ceva de genul pentru Saxo si de o calitate cat de cat ar fi binevenit.
Kit inductie aer
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 91
- Membru din: Lun 10-Dec-2007 10:17
- Localitate: bucuresti
sunt tot feluri de kituri. am inteles ca se potrivesc si de la peugeot 106 aceiasi motorizare.
filtrul de aer poate fi conic sau plat (ca cel de serie). eu am unul nemontat, conic cu tot cu o tulumba mai lata, decat cea de serie, care se prinde in spatele grilei fata.
fostul proprietar mi-a spus ca se aude diferit...
pentru mai multe informatii referitoare la saxo si 106 consulta gmc motorsport. gasesti acolo multe nebunii.
filtrul de aer poate fi conic sau plat (ca cel de serie). eu am unul nemontat, conic cu tot cu o tulumba mai lata, decat cea de serie, care se prinde in spatele grilei fata.
fostul proprietar mi-a spus ca se aude diferit...
pentru mai multe informatii referitoare la saxo si 106 consulta gmc motorsport. gasesti acolo multe nebunii.
Pai pe mine ma intereseaza tot kitul de inductie, nu doar filtrul sport. Filtru este, dar nu imi place si as vrea un kit intreg de inductie. Am gasit pe la diferiti producatori, insa din pacate pretul e cam piperat. Ma gandeam ca are habar careva de un magazin on-line cu piese decante si la preturi mai omenesti
Ceva de genul asta m-ar coafa
Ceva de genul asta m-ar coafa
A BAD DAY OF FISHING IS BETTER THAN A GREAT DAY AT WORK !!
-
- simpatizant
- Mesaje: 91
- Membru din: Lun 10-Dec-2007 10:17
- Localitate: bucuresti
Filtru sport este deja, numa' ca e montat direct in spatele motorului.
De exemplu, ceva asemanator cu cel de mai sus nici nu am gasit la vre-un magazin on-line de la Romanica
Am gasit alte modele care nu ma coafau atat. Pe asta probabil ca as da destul de mult.
Ma batea si gandul sa fac doar o galerie si sa mut filtrul care il am acum din spatele motorului in laterala, insa parca i-ar sta mai bine cu unul facut de altii care se pricep mai bine
De exemplu, ceva asemanator cu cel de mai sus nici nu am gasit la vre-un magazin on-line de la Romanica
Am gasit alte modele care nu ma coafau atat. Pe asta probabil ca as da destul de mult.
Ma batea si gandul sa fac doar o galerie si sa mut filtrul care il am acum din spatele motorului in laterala, insa parca i-ar sta mai bine cu unul facut de altii care se pricep mai bine
A BAD DAY OF FISHING IS BETTER THAN A GREAT DAY AT WORK !!
-
- simpatizant
- Mesaje: 91
- Membru din: Lun 10-Dec-2007 10:17
- Localitate: bucuresti
ideea cu priceputul este relativa
filtrul vine in cutie, cel putin ala pe care il am eu. la tulumba care se prinde pe grila din fata, singura diferenta este latinea si inca o prindere facuta artizanal. tevile au practic dimensiuni similare. nu vad rostul unor sume de bani cheltuite suplimentar, cu efecte indoielnice.
daca la tine filtrul vine direct in clapeta de aer, acest lucru dauneaza motorului care trage aer cald, ideea cu priza aplicata sub grila, tocmai asta este sa aspire aer rece din exteriorul motorului.
filtrul vine in cutie, cel putin ala pe care il am eu. la tulumba care se prinde pe grila din fata, singura diferenta este latinea si inca o prindere facuta artizanal. tevile au practic dimensiuni similare. nu vad rostul unor sume de bani cheltuite suplimentar, cu efecte indoielnice.
daca la tine filtrul vine direct in clapeta de aer, acest lucru dauneaza motorului care trage aer cald, ideea cu priza aplicata sub grila, tocmai asta este sa aspire aer rece din exteriorul motorului.
Pai tocmai aia era problema, ca trage aerul cald si de aceea as fi vrut un kit care sa-mi aduca ori filtrul in laterala motorului, sau mai bine sa traga de din fata pe la grila. Din pacate tubulatura originala nu o am, asa ca imi ramane ori sa iau un kit gata facut ori sa pun doar ceva conducte si sa mut filtrul actual in laterala motorului.
A BAD DAY OF FISHING IS BETTER THAN A GREAT DAY AT WORK !!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib