saxo vts 1.6 16v. ce pot modifica?

Forum de discutii generale despre Citroen Saxo. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

saxo vts 1.6 16v. ce pot modifica?

Mesajde alinneagoe » Dum 30-Mar-2008 02:13

salutare tuturor. mi-am cumparat de curand un vts. masina este foaaaarte misto. imi place tare mult. daar evident ca ma mananca undeva sa o modific. lucurile la care m-am gandit eu sunt urmatoarele: chip, evacuare/admisie, frane-normal, distantiere la roti ca sa maresc ecartamentul, si ceva gen diferential autoblocant. masina e cam greu de tinut pe drum cand o calc tare. sper sa nu fi spus vreo tampenie :) as vrea sa-mi spuneti niste costuri estimative si daca merita toata nebunia. probabil in prima faza ma voi limita la un chip si la niste gume mai "destepte" si de restul ma voi apuca dupa o documentare mai temeinica. de asemenea m-ar interesa daca se poate face geva gen roll bar dar fara roll bar :) in sensul ca nu vreau sa renunt la scaune, mochete si toate cele, pt ca e masina mea de zi cu zi dar as vrea sa o fac ceva mai rigida si mai sigura pt situatia aia in care nu ne dorim sa ne aflam niciodata...multumescu anticipat pt raspunsuri

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 30-Mar-2008 02:21

chipul la un motor aspirat inseamna numai dereglarea parametrilor motorului, ca dovada ca NICIO firma IMPORTANTA de tuning din afara nu face modificari decat la TURBO. cred ca un kit de admisie, niste bujii
"racing" gen Denso Iridium Power si o evacuare completa facuta la o firma specializata (de exemplu Pilot Tuning) ar fi o treaba mai eficienta. :wink:

Apropo, sa o stapanesti sanatos si fara incidente. :D

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Dum 30-Mar-2008 19:57

multam si sper si eu sa n-am evenimente. cat despre chip, ma gandeam la unul facut cu cap si bun simt, nu care sa stoarca tot ce se poate din motor si in 3 luni sa crape...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 31-Mar-2008 16:12

Ce intelegi prin "cap si bun simt"? E un motor aspirat, deci daca vrei sa scoata mai mult trebuie sa incepi sa modifici FIZIC ceva in el: axa cu came mai agresiva, pistoane/ambielaj usurate, etc.
Masina e foarte usoara, deci combinatia cu un motor puternic = cale sigura catre cimitir. Am avut la un fost job un Saxo 1.1i, care in oras cel putin mi s-a parut super tare.
Eu zic sa lasi masina asa cum e ea.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 31-Mar-2008 19:09

nicule, macar kit de admisie si evacuare lasa omul sa-si puna... :P, sa sune si ea cum trebuie.

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Mar 01-Apr-2008 00:38

cap si bun simt inseamna sa nu storc tot din motor. adica sa nu depasesc cu mult limitele stabilite de producator. si imi dorec ca reteta cu masina usoara si motor puternic sa nu fie cum ai descris-o tu totusi... :) totusi nu pot sa o las chiar asa cum e ea. ceva, ceva tot trebuie sa ii fac...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 01-Apr-2008 08:14

XENON scrie:nicule, macar kit de admisie si evacuare lasa omul sa-si puna... :P, sa sune si ea cum trebuie.


Sa isi puna, dar parerea mea e ca nu merita la citi bani costa, iar diferentele vor fi minime, deci parerea mea e ca nu merita. Am mers in spate intr-o masina cu toba sport si dupa juma' de ora, deja ma obosise rau.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 01-Apr-2008 11:52

iti dai seama cum o sa fie la mine in C1 cu toba Sebring :lol: ? C1 e aproape 0 (ZERO) antifonat. si deja cu toba standard ma intreaba lumea daca am toba sport. cu cealalta cred ca o sa fie haos total. :P

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Mar 01-Apr-2008 12:00

problema cu zgomotul n-ar fi pt cei din spate ca nu e mare loc acolo si nu mi-am luat vts ca sa plimb lumea cu el :) ...problema ar fi daca a e enervant pt mine zgomotul...am mai auzit pe cineva care si-a cumparat o masina cu evacuare sport, care mai costase si o caruta de bani, si dupa cateva zile a montat evacuarea originala a masinii... :?

patrick
pasionat
Mesaje: 115
Membru din: Dum 11-Feb-2007 10:13
Localitate: cluj

Mesajde patrick » Mar 01-Apr-2008 13:34

daca vrei sunet mai elegant, pune un filtru de aer sport si tureaz-o . si nu aude tot cartieru.eu ma minunez la a mea de cate ori ii schimb filtru(box) cum suna pt o scurta vreme.dupa care se murdareste si gata.si la 120 cp si masina de 1000kg zic ca e bine cu agresivitatea. daca nu o stapanesti pune niste suspensie sport, cauciucuri si un picior fin pe frane. in rest felicitari si arde benzina fericit

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Mar 01-Apr-2008 15:09

problema cu stapanitul e cand accelerez tare. mi se pare ca are "torque steer". sper ca asa se zice. in romana nu stiu termenul. si se simte nasol mai ales cand schimb vitezele. exact in momentul cand e "libera". pt asta ziceam eu de diferential...???...niste gume mai seioase oricum vreau sa iau, cu franele nu-s probleme cel putin momentan iar suspensia oricum e tare. benzina arde destula, nu-i problema :) tu simti si ceva putere de la filtrul sport sau doar sunet?

patrick
pasionat
Mesaje: 115
Membru din: Dum 11-Feb-2007 10:13
Localitate: cluj

Mesajde patrick » Mar 01-Apr-2008 15:17

nu am filtru sport. e cel stock, dar cand il schim si e curat suna mai sport. eu sunt de parere ca nici cel "sport" nu modifica puterea. sunetul si arderea putin dar cam atat.

patrick
pasionat
Mesaje: 115
Membru din: Dum 11-Feb-2007 10:13
Localitate: cluj

Mesajde patrick » Mar 01-Apr-2008 15:22

si stapanitul e doar din picior la o masina ca asta. din pacate diferentiale blocante gasesti la masini serioase cu puteri serioase.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 01-Apr-2008 19:01

sa fim seriosi, ti se pare f. agresiva, pt. ca ai consus 1.1 pana acum :wink: . Saxo VTS, ca si C2 VTS, Lupo GTI, Swift Sport, sunt considerate "warm hatch", nu chiar hot hatch, daca era vorba de un Golf GTI, Clio Sport, Astra GSI (veche) sau OPC atunci da, se punea problema supravirarii sau a altor probleme. totusi o putere in jurul a 120cp nu e chiar asa de monstruoasa. :lol:

GYM
simpatizant
Mesaje: 52
Membru din: Dum 23-Sep-2007 11:39
Localitate: Hunedoara

Mesajde GYM » Mar 01-Apr-2008 21:53

XENON scrie:sa fim seriosi, ti se pare f. agresiva, pt. ca ai consus 1.1 pana acum :wink: . Saxo VTS, ca si C2 VTS, Lupo GTI, Swift Sport, sunt considerate "warm hatch", nu chiar hot hatch, daca era vorba de un Golf GTI, Clio Sport, Astra GSI (veche) sau OPC atunci da, se punea problema supravirarii sau a altor probleme. totusi o putere in jurul a 120cp nu e chiar asa de monstruoasa. :lol:


Si oare te-ar surprinde daca ti-as spune ca am scos 7.2s 0-100kmh si 15.2 pe 400m ? In aceiasi seara, aceleasi conditii si acelasi GTech a scos un GTI (200CP) stock 7s, respectiv 14.96s ? Aveam cauciucurile de iarna, care sunt putin mai mari si mi-au "lungit" vizibil cutia, si opun o rezistenta simtitoare . O sa va tin la curent cu viitoarele rezultate


Înapoi la “Citroen Saxo”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11708
    Cel mai nou membru Ibr_subaib