saxo vts 1.6 16v. ce pot modifica?
Moderator: Echipa Tehnica
-
alinneagoe
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
saxo vts 1.6 16v. ce pot modifica?
salutare tuturor. mi-am cumparat de curand un vts. masina este foaaaarte misto. imi place tare mult. daar evident ca ma mananca undeva sa o modific. lucurile la care m-am gandit eu sunt urmatoarele: chip, evacuare/admisie, frane-normal, distantiere la roti ca sa maresc ecartamentul, si ceva gen diferential autoblocant. masina e cam greu de tinut pe drum cand o calc tare. sper sa nu fi spus vreo tampenie
as vrea sa-mi spuneti niste costuri estimative si daca merita toata nebunia. probabil in prima faza ma voi limita la un chip si la niste gume mai "destepte" si de restul ma voi apuca dupa o documentare mai temeinica. de asemenea m-ar interesa daca se poate face geva gen roll bar dar fara roll bar
in sensul ca nu vreau sa renunt la scaune, mochete si toate cele, pt ca e masina mea de zi cu zi dar as vrea sa o fac ceva mai rigida si mai sigura pt situatia aia in care nu ne dorim sa ne aflam niciodata...multumescu anticipat pt raspunsuri
chipul la un motor aspirat inseamna numai dereglarea parametrilor motorului, ca dovada ca NICIO firma IMPORTANTA de tuning din afara nu face modificari decat la TURBO. cred ca un kit de admisie, niste bujii
"racing" gen Denso Iridium Power si o evacuare completa facuta la o firma specializata (de exemplu Pilot Tuning) ar fi o treaba mai eficienta.
Apropo, sa o stapanesti sanatos si fara incidente.
"racing" gen Denso Iridium Power si o evacuare completa facuta la o firma specializata (de exemplu Pilot Tuning) ar fi o treaba mai eficienta.
Apropo, sa o stapanesti sanatos si fara incidente.
-
alinneagoe
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Ce intelegi prin "cap si bun simt"? E un motor aspirat, deci daca vrei sa scoata mai mult trebuie sa incepi sa modifici FIZIC ceva in el: axa cu came mai agresiva, pistoane/ambielaj usurate, etc.
Masina e foarte usoara, deci combinatia cu un motor puternic = cale sigura catre cimitir. Am avut la un fost job un Saxo 1.1i, care in oras cel putin mi s-a parut super tare.
Eu zic sa lasi masina asa cum e ea.
Masina e foarte usoara, deci combinatia cu un motor puternic = cale sigura catre cimitir. Am avut la un fost job un Saxo 1.1i, care in oras cel putin mi s-a parut super tare.
Eu zic sa lasi masina asa cum e ea.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
alinneagoe
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
XENON scrie:nicule, macar kit de admisie si evacuare lasa omul sa-si puna... :P, sa sune si ea cum trebuie.
Sa isi puna, dar parerea mea e ca nu merita la citi bani costa, iar diferentele vor fi minime, deci parerea mea e ca nu merita. Am mers in spate intr-o masina cu toba sport si dupa juma' de ora, deja ma obosise rau.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
alinneagoe
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
problema cu zgomotul n-ar fi pt cei din spate ca nu e mare loc acolo si nu mi-am luat vts ca sa plimb lumea cu el
...problema ar fi daca a e enervant pt mine zgomotul...am mai auzit pe cineva care si-a cumparat o masina cu evacuare sport, care mai costase si o caruta de bani, si dupa cateva zile a montat evacuarea originala a masinii... 
daca vrei sunet mai elegant, pune un filtru de aer sport si tureaz-o . si nu aude tot cartieru.eu ma minunez la a mea de cate ori ii schimb filtru(box) cum suna pt o scurta vreme.dupa care se murdareste si gata.si la 120 cp si masina de 1000kg zic ca e bine cu agresivitatea. daca nu o stapanesti pune niste suspensie sport, cauciucuri si un picior fin pe frane. in rest felicitari si arde benzina fericit
-
alinneagoe
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
problema cu stapanitul e cand accelerez tare. mi se pare ca are "torque steer". sper ca asa se zice. in romana nu stiu termenul. si se simte nasol mai ales cand schimb vitezele. exact in momentul cand e "libera". pt asta ziceam eu de diferential...???...niste gume mai seioase oricum vreau sa iau, cu franele nu-s probleme cel putin momentan iar suspensia oricum e tare. benzina arde destula, nu-i problema
tu simti si ceva putere de la filtrul sport sau doar sunet?
sa fim seriosi, ti se pare f. agresiva, pt. ca ai consus 1.1 pana acum
. Saxo VTS, ca si C2 VTS, Lupo GTI, Swift Sport, sunt considerate "warm hatch", nu chiar hot hatch, daca era vorba de un Golf GTI, Clio Sport, Astra GSI (veche) sau OPC atunci da, se punea problema supravirarii sau a altor probleme. totusi o putere in jurul a 120cp nu e chiar asa de monstruoasa. 
XENON scrie:sa fim seriosi, ti se pare f. agresiva, pt. ca ai consus 1.1 pana acum. Saxo VTS, ca si C2 VTS, Lupo GTI, Swift Sport, sunt considerate "warm hatch", nu chiar hot hatch, daca era vorba de un Golf GTI, Clio Sport, Astra GSI (veche) sau OPC atunci da, se punea problema supravirarii sau a altor probleme. totusi o putere in jurul a 120cp nu e chiar asa de monstruoasa.
Si oare te-ar surprinde daca ti-as spune ca am scos 7.2s 0-100kmh si 15.2 pe 400m ? In aceiasi seara, aceleasi conditii si acelasi GTech a scos un GTI (200CP) stock 7s, respectiv 14.96s ? Aveam cauciucurile de iarna, care sunt putin mai mari si mi-au "lungit" vizibil cutia, si opun o rezistenta simtitoare . O sa va tin la curent cu viitoarele rezultate
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11831
Cel mai nou membru 78SCU

