mici probleme cu saxo
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
mici probleme cu saxo
salutare. am de vanzare saxo 1.1i dar vreau sa rezolv cateva chestii inainte sa il dau. una ar fi ca martorul de airbag de pe bord sta mereu aprins. tind sa cred ca e o problema de conectica, o mufa aiurea sau un cablu desprins pt ca la inceput s-a aprins apoi s-a stins apoi iar s-a aprins si tot asa pana cand a ramas aprins mereu. stiti pe unde sunt senzorii, firele...etc? o alta problema este intrerupatorul de la aeroterma. butonul de selectare a vitezei ventilatorului. nu mai face contact cum trebuie. banuiesc ca de la praf. cum il demontez? eventual as incerca sa cumpar altul de la dezmembrari...sau daca aveti alta sugestie...cam atat momentan. multumesc anticipat pt rasunsuri.
In legatura cu senzorul de la airbag nu pot spune nimic, dar iti pot explica cum sa repari comutatorul treptelor de la ventilator.
Eu am avut aceleasi simptome cu el.
Cel mai bine ar fi sa demontezi panoul central cu comenzi si pentru asta trebuie scos intai casetofonul/ CD-playerul. Apoi se desfac 5 holtzsuruburi. Unul e jos in centru, doua stanga/dreapta mai sus si inca doua sunt mascate de butoanele false laterale (in linia butoanelor dezaburire, avarie, AC, etc) care se scot prin tragere. Suruburile se vad usor daca te apleci un pic. In partea de sus masca nu are suruburi ci un fel de clipsuri. Urmeaza scoaterea butonului prin tragere (eventual poti folosi o surubelnita cu grija sa nu zgarii). Dupa aceea comutatorul se scoate din panou apasand cele trei clipsuri din jurul axului. Se scoate conectorul din spate apasand un mic buton pentru deblocare. Comutatorul trebuie desfacut cu grija si rabdare pentru ca este in intregime din plastic. se curata contactele de pe cablajul din interior si contactele alunecatoare din alama si se mai arcuiesc un pic acestea din urma. Eu am folosit si un pic de spray pt contacte electrice. Se monteaza la loc si... gata. Acum merge perfect!
PS: Cu putin noroc se poate scoate comutatorul prin spatele mastii fara demontarea acesteia, dar eu am mai inlocuit si becul de la bricheta, am fost si un pic curios, am mai curatat una, alta si oricum e mai sigur chiar daca dureaza mai mult.
Succes!
Eu am avut aceleasi simptome cu el.
Cel mai bine ar fi sa demontezi panoul central cu comenzi si pentru asta trebuie scos intai casetofonul/ CD-playerul. Apoi se desfac 5 holtzsuruburi. Unul e jos in centru, doua stanga/dreapta mai sus si inca doua sunt mascate de butoanele false laterale (in linia butoanelor dezaburire, avarie, AC, etc) care se scot prin tragere. Suruburile se vad usor daca te apleci un pic. In partea de sus masca nu are suruburi ci un fel de clipsuri. Urmeaza scoaterea butonului prin tragere (eventual poti folosi o surubelnita cu grija sa nu zgarii). Dupa aceea comutatorul se scoate din panou apasand cele trei clipsuri din jurul axului. Se scoate conectorul din spate apasand un mic buton pentru deblocare. Comutatorul trebuie desfacut cu grija si rabdare pentru ca este in intregime din plastic. se curata contactele de pe cablajul din interior si contactele alunecatoare din alama si se mai arcuiesc un pic acestea din urma. Eu am folosit si un pic de spray pt contacte electrice. Se monteaza la loc si... gata. Acum merge perfect!
PS: Cu putin noroc se poate scoate comutatorul prin spatele mastii fara demontarea acesteia, dar eu am mai inlocuit si becul de la bricheta, am fost si un pic curios, am mai curatat una, alta si oricum e mai sigur chiar daca dureaza mai mult.
Succes!
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
Pentru becul de airbag trebuie sa desfaci mufele de sub scaune, sa elimini mufele si sa lipesti firele direct, eu asa am facut si nu mai am probleme acum. Mi-am dat seama ca asta e problema pt ca numai cand se schimba pozitia scaunului se aprindea. Daca mergea neavasta-mea se aprindea, ca ea e mica si trage scaunul in fata, pe pozitia mea nu mai facea. La copilot la fel.
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
Aici e si o poza cu mufa respectiva.
Are niste contacte firave ce se prafuiesc in timp si nu mai fac contact. IMPORTANT! in timpul operatiei, trebuie scoase bornele de pe baterie. Mare atentie si la fire! de exemplu la mine firele sunt albastru si maro. In mufa se schimba pozitia firelor si cand am lipit a trebuit sa pun firul maro la cel albastru si invers. Daca gresesti pozitia, ai sanse mari sa primesti un airbag in figura la prima pornire a motorului. Eu m-am uitat de trei ori la mufa si la fire inainte sa tai, dar a functionat si totul e ok.
Are niste contacte firave ce se prafuiesc in timp si nu mai fac contact. IMPORTANT! in timpul operatiei, trebuie scoase bornele de pe baterie. Mare atentie si la fire! de exemplu la mine firele sunt albastru si maro. In mufa se schimba pozitia firelor si cand am lipit a trebuit sa pun firul maro la cel albastru si invers. Daca gresesti pozitia, ai sanse mari sa primesti un airbag in figura la prima pornire a motorului. Eu m-am uitat de trei ori la mufa si la fire inainte sa tai, dar a functionat si totul e ok.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib