Nou posesor de Saxo 1.1i

Forum de discutii generale despre Citroen Saxo. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Vlad Descultu
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Lun 08-Mai-2006 15:36
Localitate: Bucuresti

Saxo 1.1i

Mesajde Vlad Descultu » Joi 01-Iun-2006 12:03

Sincer din cate stiu si eu, pe langa a nu depasi 3000 rot/min mai conteaza si cat de repede ajungi la 3000 rot/min. Ca daca ajungi in 5 sec si daca ajungi in 10 sec difera... asa ca stilul de condus chiar daca nu depasesti 3000 rot/min inca poate fi considerat stil sportiv. Si eu tot benzina 95 mol folosesc. Am mai incercat si de la OMV tot 95, parca mergea mai bine masina dar difera si costul... si asa niciodata nu stii despre benzina ca parerile sunt foarte impartite. Important e cum ti se pare tie ca merge masina.

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Joi 01-Iun-2006 12:07

banuiam eu ca de la cat de tare se calca pedala e treaba :D hai ca o sa fac si eu un experiment asa pe vreo 200 km sa vad cat pot sa scot ca m-ati facut curios :) eu bag benzna de 98 tot de la mol ca e fix langa mine si imi e f in drum. sper sa n-am probleme. problemele pe care le am cu masina sunt minore dar poate ma ajutati/sfatuiti: mi se aprind stopurile de frana relativ tarziu. adica tre' sa apas destul de mult pedala pana sa se aprinda. si imi e putin teama ca la un moment dat sa nu ma loveasca vreunul din spate din cauza asta...aveti idee cum pot corecta problema? sau tre' sa ma duc la service? cealalta problema e cu scutul de la motor. e desprins de undeva cred sau ceva se atinge de el si face urat. in special cand dau cu spatele si bineinteles cand nimeresc (nu stiu cum naiba, ca sunt atat de putine!!!??) cate o groapa mai maricica. in rest numai de bine. km cat mai multi tuturor!

Vlad Descultu
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Lun 08-Mai-2006 15:36
Localitate: Bucuresti

Saxo 1.1i

Mesajde Vlad Descultu » Joi 01-Iun-2006 12:12

In legatura cu stopurile eu nu am aceasta problema. Cred ca la un service/mecanic e cal mai usor de aflat. Cat despre zgomotul ala de la scut, nu cred ca e de la scut :D Eu nici macar nu am scut si face exact cum spui tu... cel mai tare se aude cand dau cu spatele dar vibratii se aud si la relanti. Si eu as vrea un sfat in aceasta problema de la cineva care cunoaste problema...

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Lun 12-Iun-2006 12:37

ciudata treaba. am facut plinul, am mers in regim linistit 200 km ca sa vad ce consum pot sa scot, am facut din nou plinul.....20l...ceea ce ar insemna 10% consum ceea ce este imposibil! unde e buba? e pompa masluita?? ca sincer parca mi se pare de ceva vreme treaba asta....si pana la urma...cat de exacta poate sa fie treaba cu facutul plinului? chiar de fiecare data popma aia se opreste singura la acelasi nivel?....voi cum faceti?

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Lun 12-Iun-2006 17:28

Cum naigba ti-ai dat seama ca stopurile se aprind mai tarziu decat momentul in care franezi? :roll:

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Lun 12-Iun-2006 17:48

daca mai esti cu cinva si verificati stopurile pe loc se poate vedea.unul in masina si unul in spate

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Lun 12-Iun-2006 21:19

m-am prins singur. noaptea e cel mai bine. al treilea stop lumineaza putin pana pe polita de la portbagaj. si atunci se vede clar ca de cand apas eu frana si pana se aprind becurile dureaza. cu alte cuvinte tre' sa apas frana destul de tare ca sa se aprinda becurile. lamurit-am problema?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 12-Iun-2006 21:28

pai daca pompa are senzor de presiune pentru a aprinde stopurile, probabil ca ala e cam defect. dar daca ai contact la pedala, ala e reglabil, probabil ca sta in alta pozitie decit ar trebui
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Lun 12-Iun-2006 21:51

pai la asa ceva ma gandeam si eu, ca ar fi intrerupatorul ala de la pedala pozitionat prost. dar nu as vrea sa ma bag eu aiurea de capul meu...

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Lun 12-Iun-2006 23:49

ulei motor pt clima noastra 10W40 3,5 litri cu filtru sau 15W40; pt cutie 75W80

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Sâm 15-Iul-2006 23:04

eu am facut plinul cu benzina 98 fara plumb de la mol, am umblat numai in oras si am schimbat vitezele numai la 2000 de ture nu mai mult. dupa 100 de km am facut din nou plinul si surpriza! consum 5,2 litrii. cu vitezele schimbate la 3000 consumul creste considerabil 6,5. e clar ca se consuma in functie de talpa... :)
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 16-Iul-2006 11:39

mai bine mai consumi un pic de benzina in plus decit sa pui motorul sa se forteze inutil schimbind la 2000. pai cind achimbi din a doua in a 3-a la 2000, turatia scade cam pe la 1000 cind ajunge in a 3-a, iti dai seama ce se chinuie sa urce din nou? pe linga asta ungerea e f proasta mai ales in partea superioara a motorului, combinat cu efortul sporit, inchipuie-ti ce se intimpla acolo!!! si iarta-ma, considerabil spui tu la 1 l de benzina crestere? era considerabil daca crestea un litru peste doi, dar nu peste 5 si. si in plus de asta, nu e obligatoriu sa schimbi toate vitezele la o turatie, poti schimba la turatii diferite, de ex a-ntiia si a doua pe la 2000, pentru ca efortul motorului e mai mic in treptele inferioare, si apoi la 3000, pentru ca efortul motorului creste si schimbarea vitezelor il aduce la o turatie f mica, asa cum am descris mai sus
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

lyon
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Lun 17-Iul-2006 20:51
Localitate: Bucuresti

Saxo

Mesajde lyon » Mie 19-Iul-2006 21:36

Salutare la toata lumea, sunt nou in club si proprietar de saxo de aproximativ un an de zile. Am vazut ca a mai ridicat cineva problema pieselor pentru saxo (fie si secon hand), dar nu a primit raspuns, de aceea rog pe cine are cunostiinta sa ma ajute si pe mine. Am nevoie (in prima faza) de furtunul de la aerul conditionat (citroen saxo, benzina, motor 1,1, 2001). La firma la Citroen nu au asa ceva (de fapt nu cred ca mai comercializeaza piese pentru saxo), asa ca singura mea sansa este la dezmembrari sau un binevoitor de ocazie.
Felicitari celor care au facut acest club! Multumesc!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 20-Iul-2006 08:28

Nu cred ca la Citroen nu mai aduc piese pt Saxo, pentru ca inca mai aduc pentru BX. Poate e vorba de repere facute de terti (cum ar fi in cazul meu carburatorul), si care intr-adevar nu sint aduse de Citroen pentru ca nu sint manufacurate de ei.
Poti incerca la Augsburg.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Joi 20-Iul-2006 09:42

Sau poate faci o confuzie intre "nu este pe stoc" si "nu mai aduc piese". Sunt multe repere, care din diverse motive nu sunt pe stoc, dar se aduc fara nici o problema pe comanda, in 2-3 saptamani.
Fun Citroen


Înapoi la “Citroen Saxo”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187758
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos