Pagina 1 din 1
Tinichigerie spate
Scris: Lun 18-Iun-2012 23:46
de claus27
Salutare tuturor
Cand am cumparat saxo-ul am observat ca masina a fost lovita in partea din spate dar era reparata binisor, asta fiind acum vreo 3 ani. In momentul cand am schimbat anul trecut puntea spate mecanicul mi-a aratat ca a aparut coptura pe langa prinderile puntii spate. Nu am prea luat seama la cele spuse iar acum cateva zile la transportul unor persoane mai bine hranite m-am trezit ca masina sta foarte mult lasata si bate ceva pe spate. Fuga cu masina la mecanic si mare surpriza.
Podeaua portbagajului coapta puntea infundandu-se 1-2 cm,poate chiar mai mult, tabla efectiv taiata pe marginile portbagajului, puntea parca ar vrea sa paraseasca masina. La tinichigiu imi spune ca este mult de lucru si parca nu ma prea incanta pretul cerut, cam mare.
ce imi recomandati sa fac? cum sa fac?unde sa repar? se merita sa mai fie reparata? daca se ocupa cineva cu asa ceva in zona Sibiu sa-mi lase un mesaj si-l voi contacta
Scris: Mar 19-Iun-2012 07:07
de florin trifan
salut.nu prea mai ai ce face parerea mea,ca daca bagi flacara pe masina nu prea mai este masina aia.eu daca as fi in locul tau as cumpara o alta masina neimmatriculata si as schimba caroserie(cu actele ulterioare la RAR si toate celelalte).
Numai bine!
Scris: Mar 19-Iun-2012 13:34
de claus27
salut Florine
ai ramas de baza pe forum ;), promt ca-ntotdeauna
as vrea sa vad si ceva pareri de la adevaratii meseriasi poate, poate exista o portita
Scris: Mar 19-Iun-2012 13:41
de Rica
nu mai merita
nu cred ca o sa o faca sa mai calce roata pe roata
alta noua

Scris: Mie 20-Iun-2012 14:19
de claus27
Din toata umblatura am ajuns la concluzia ca mai bine ti se strica motorul sau alte cele decat sa ai probleme de tinichigerie. Meseriasii care mai sunt pe piata refuza lucrariile mai ample rezumandu-se la 2-3 petece care se pare ca sunt mult mai profitabile. Vrem munca putina pe bani multi - as spune mai multe dar mie frica ca si eu ma incadrez in categoria asta :lol:
Scris: Joi 21-Iun-2012 15:03
de florin trifan
De carpit se carpeste foarte usor si nu este chiar asa de greu, dar problema este cat timp te tine si cum o sa iasa.De obicei nu este prea indicat sudezi cu autogen ca se deformeaza toate cele de pe masina si nici nu o sa tina prea mult ca rugineste.
Daca iti place masina incearca sa gasesti o caroserie de la o masina neimmatriculata si schimbi motorul si toate celelalte de pe ea si apoi cand o sa ai timp te duci si la RAR si iti schimbi seria de caroserie.
Numai bine!
Scris: Joi 21-Iun-2012 16:46
de toro
Nu este dificila lucrarea de tinichigerie. Mai greu e cu datul puntii si punerea la loc. Se fac masuratorii inainte de a se incepe taierea si inlocuirea acelui segment al masinii. Sudurile se fac cu CO2 sau Ar(argon).Nu produc deformarii. Daca erai cu domiciliul mai aproape de Brasov se putea schimba partea cu pricina.
Scris: Joi 21-Iun-2012 16:49
de toro
Sudurile vor fii acoperite cu grund zinc dupa care se asterne 2-3 straturii de pulbere de zinc. Deci fara grije in privinta oxidarii pe sudura.
Scris: Joi 21-Iun-2012 16:59
de Rica
in jurul sudurilor tabla se subtiaza si se foarfeca in timp
la noi cine iti da cu zinc?
hai ma omule...iti da peste ochi,un pic de antifon si gata lucrarea
EDIT si sudarea suprtilor pentru puntea spate nu se face...ochiometric,trebuie pe stand,sudat in anume ordine sa previi deformarea
am lucrat in domeniu si nu vorbesc din filme
Scris: Joi 21-Iun-2012 17:09
de toro
Rica ! toate cele se fac in atelier de spec. cu dotarea necesara(service ). Eu am specificat !!! dupa grunduire Zn , se aplica pulbere de zinc si nu zincuire in baie. Si de unde ai scos-o cu subtiatul tablelor ? Da argumente nu presupunerii frate !
Scris: Joi 21-Iun-2012 17:12
de Rica
avem noi asa ceva?
in ce tara esti?
pai daca omuli ii fac toate operatiile zise de tine si il factureaza conform normelor il costa mai mult decat o coaja goala,sau una funtionala
argumente?
studiaza o sudura si o sa intelegi
EDIT:acu' imi veni un esemplu daca insisti
tobele de dacie,toata lumea le carpea acu' ceva vreme
de unde se retezau iar?
de la sudura exact

Scris: Joi 21-Iun-2012 17:59
de DanT
@Rica si @Toro:
va rog sa nu mai intrati in dispute profesionale sau personale, fie ele si tehnice despre ce cunostinte are fiecare dintre voi, pe un subiect pe forum.
Daca vreti sa faceti asta, purtati discutia pe un mesaj privat.
Nu imi place sa citesc un subiect pe forum si apoi sa observ ca va"ciondaniti" intre voi! Va rog sa trati acesta ca pe o observatie asupra situatiei.
Scris: Lun 25-Iun-2012 09:20
de claus27
Mersi d-lor pentru parerile voastre
Am gasit pe cineva care imi face lucrarea cu 12mil. si spune ca o garanteaza min 2 ani. Cu cine am mai vorbit de meserie mi-a spus ca ma poate duce linistit chiar si 4 ani ceea ce mi se pare super de-ajuns
Scris: Lun 25-Iun-2012 09:45
de dj01fad
eu nu as mai face asa ceva. am demolat mai demult o masina care avea probleme exact cum are a ta, la prinderea puntii spate.
daca vrei totusi sa o faci, se poate face. cea mai mare problema nu este cu reparatia propriu zisa, ci cu protejarea zonei dupa reparatie. daca ti-o face bine, apoi o mai si protejaza bine, va tine mult timp. dupa suduri sa curatati bine zona, sa dati cu zinc, cu grund bun, apoi cu antifon insonorizant de pistol. nu folosi dinala negru de pensula pentru ca e o porcarie si ti-l spala apa destul de repede.
Scris: Lun 25-Iun-2012 18:02
de claus27
Bine ca mi-ai spus toate acestea.
maine ma voi duce la meserias sa vad daca asa va face, iar pe la sfarsitul saptamanii cand urmeaza antifonarea merg pe capul lui ;)
mersi mersi mersi