Pagina 1 din 1

need help !!!!

Scris: Vin 25-Sep-2009 19:19
de Drog13
Salutare tuturor
Am gasit sa achizitionez un saxo 1.6 16 valve din 2000,masina nu este inscrisa in Romania are numere rosii si trebuie inscrisa.Problema mea este ca nu stiu ce euro este 2 sau 3?Diferenta de la 2 la 3 este undeva la 1000 de euro si in cazul ca ar fi euro 2 as renunta la achizitie.Propietarul nu stie nici el sau stie si tine pt el 8) .Daca stie careva ce euro este va rog postati cat mai urgent.Va multumesc!

Scris: Sâm 26-Sep-2009 18:48
de khan
ar trebui sa fie Euro 3 , dar necunoscute sint caile RAR-ului. mia bine intri pe site-ul lor si verifici tipul de motor sa vezi in ce categorie e incadrat, dar pentru asta trebuie sa stii tipul de motor. in mod normal e TU5JP4, dar verifica inainte

Scris: Dum 27-Sep-2009 13:26
de GYM
Facelift-ul e euro 3 sigur, am avut 2 dupa 2000, respectiv 2003. Modelul precedent e euro2 ,avand doar o singura mufa la ECU. Cel mai sigur e sa verifici ecu, daca are 3 mufe e euro 3, daca are 1 mare e euro 2 :)

Scris: Dum 27-Sep-2009 16:58
de Drog13
GYM scrie:Facelift-ul e euro 3 sigur, am avut 2 dupa 2000, respectiv 2003. Modelul precedent e euro2 ,avand doar o singura mufa la ECU. Cel mai sigur e sa verifici ecu, daca are 3 mufe e euro 3, daca are 1 mare e euro 2 :)


asta este masina cred ca este face lift
Imagine

Scris: Lun 28-Sep-2009 10:18
de GYM
Da, e facelift. Ridici capota si in partea stanga langa motor (distributie) este un plastic negru care il dai jos si sub care este ecu. Daca are 3 mufe mai mici e euro 3 :)

Scris: Lun 28-Sep-2009 11:35
de Drog13
GYM scrie:Da, e facelift. Ridici capota si in partea stanga langa motor (distributie) este un plastic negru care il dai jos si sub care este ecu. Daca are 3 mufe mai mici e euro 3 :)



Mersi frumos de raspuns.Din pacate are doar o mufa mare,deci e euro2.

Scris: Lun 28-Sep-2009 15:54
de GYM
Nasol, bine macar ca nu ai luat-o :)

Scris: Lun 28-Sep-2009 17:11
de Drog13
GYM scrie:Nasol, bine macar ca nu ai luat-o :)

era 2800 euro taxa..... :shock: