saxo vts 1.6 16v. ce pot modifica?

Forum de discutii generale despre Citroen Saxo. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Mie 02-Apr-2008 22:46

vin si eu, unde va intalniti? :)

GYM
simpatizant
Mesaje: 52
Membru din: Dum 23-Sep-2007 11:39
Localitate: Hunedoara

Mesajde GYM » Joi 03-Apr-2008 09:44

Pai sa vedem unde ..dar daca nu mai este renault-ul :) Sunt nerabdator sa primesc a patra janta, sa pot monta rotile de vara pe masina sa vad cum stau cu GTI. Pana acum m-am dat cu CTR din 2002 cand masina era stock is mi-a dat o aprox. masina jumate, cu audi de 180 cp quattro si i-am dat bine, nici macar pana la 200 kmh nu m-a ajuns, am facut golf 3 vr6 2.8, crx de 900kg si 125cp pe care l-am batut rau de tot, a3 de 1.8t cu soft si evacuare la care i-am dat o capota/o juma' de masina :) Si multe altele la legale la Oradea anul trecut cand masian era stock si am luat locul 2 dupa BNZ (renault 5 1.7T care bate masini de 300CP), scotand un timp de 15.7s pe fotocelula :)

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Dum 06-Apr-2008 11:48

mda. este clar. de la roti era treaba. alea de tabla sunt mai usoare si probabil si cauciucurile au ceva de spus la faza asta. de cand le-am pus pe astea de vara cu aliaj e altfel treaba. e mai stabila. sta mai bine si in curbe, pe asfalt ud cel putin m-a impresionat foarte placut. am fost ieri pana la bv pe cheia si m-am dat :D genial. parca i-ar mai trebuit putina putere la deal. in rest nu prea am ce comenta :) me + saxo = love :)

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Dum 06-Apr-2008 14:41

...cele de tabla sunt mai grele...

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 06-Apr-2008 15:23

teoretic cele de tabla sunt mai grele, ca doar de-aia celelalte se numesc "jante de aliaj usor", dar practic nu mai cred ca este asa. imediat dupa ce am scos jantele de aliaj din cutii la vulcanizare, le-am pus inapoi in cutii pe cele vechi de tabla si sunt aproape sigur ca erau mai usoare
si asta s-ar explica prin faptul ca cele de tabla sunt f. subtiri, in timp ce rotile de aliaj sunt de (zic eu) 7-8 ori mai groase.

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Dum 06-Apr-2008 15:28

XENON scrie:teoretic cele de tabla sunt mai grele, ca doar de-aia celelalte se numesc "jante de aliaj usor", dar practic nu mai cred ca este asa. imediat dupa ce am scos jantele de aliaj din cutii la vulcanizare, le-am pus inapoi in cutii pe cele vechi de tabla si sunt aproape sigur ca erau mai usoare
si asta s-ar explica prin faptul ca cele de tabla sunt f. subtiri, in timp ce rotile de aliaj sunt de (zic eu) 7-8 ori mai groase.


La mine a fost invers...janta de tabla era mai grea ca cea de aliaj(eu am pastrat cei 4.5J, la tine a crescut latimea la 5.5J si poate de aceea :wink: )
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Dum 06-Apr-2008 16:47

alexd scrie:...cele de tabla sunt mai grele...


si eu aveam aceeasi convingere. dar zilele astea am schimbat roti la 3 masini. cele de tabla sunt mai usoare...

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Dum 06-Apr-2008 16:49

ram84 scrie:
XENON scrie:teoretic cele de tabla sunt mai grele, ca doar de-aia celelalte se numesc "jante de aliaj usor", dar practic nu mai cred ca este asa. imediat dupa ce am scos jantele de aliaj din cutii la vulcanizare, le-am pus inapoi in cutii pe cele vechi de tabla si sunt aproape sigur ca erau mai usoare
si asta s-ar explica prin faptul ca cele de tabla sunt f. subtiri, in timp ce rotile de aliaj sunt de (zic eu) 7-8 ori mai groase.


La mine a fost invers...janta de tabla era mai grea ca cea de aliaj(eu am pastrat cei 4.5J, la tine a crescut latimea la 5.5J si poate de aceea :wink: )



intr-adevar, dimensiunile difera. la aliaj gumele sunt mai late dar au balonul mai mic si sunt pe 15 in loc de 14 la tabla. nu stiu cum ar fi daca ar avea aceeasi dimensiune dar cert e ca rotile care sunt acum pe masina sunt mai grele si e mai bine asa :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 06-Apr-2008 17:01

eu cred ca mai bine sa sa fie mai usoare. ma gandesc ca probabil cele de tabla pe care le aveai tu sunt f. indoite sau dezechilibrate si de acolo veneau si problemele. in plus talonul mai mic rigidizeaza suspensia, devenind mai sportiva.

patrick
pasionat
Mesaje: 115
Membru din: Dum 11-Feb-2007 10:13
Localitate: cluj

Mesajde patrick » Dum 06-Apr-2008 17:20

si la drumurile ce le aveti in bucuresti, trebuie mai rigide, doar sunt ca in palma :lol: kidding.

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Dum 06-Apr-2008 17:32

nu stiu daca e mai bine sa fie mai usoare...asa credeam si eu pana ieri :) dar se pare ca in cazul meu e mai bine asa. e posibil si ca cele de tabla sa aiba ceva probleme...dar la cele care erau pe fata nu se simteau vibratii sau semne ca ar fi dezechilibrate...stiu ca talonul mai mic rigidizeaza suspensia...de cand am vtsul am inceput sa ocolesc zonele cu piatra cubica :) scuipi sange dupa ce mergi prin zone din astea :)

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Dum 06-Apr-2008 17:52

De cand am pus jantele de aliaj in locul celor de tabla(gumele ramanand aceleasi), masina nu a mai topait asa de mult la denivelari si parca a devenit si o idee mai stabila la curbe...Stiu, cele doua afirmatii ar trebui sa se anuleze reciproc(suspensia mai moale dar masina mai stabila), dar asta a fost senzatia resimtita. Poate din cauza jantelor mai usoare... :roll:
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 06-Apr-2008 18:01

la mine s-a simtit clar o rigidizare fiindca am pastrat gumele inguste pe jante mai late si asa a scazut talonul. acum pe gropi imi trebuie o gutiera cum poarta boxerii la meciuri sa nu-si ciobeasca dintii. :lol:

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Dum 06-Apr-2008 18:07

XENON scrie:la mine s-a simtit clar o rigidizare fiindca am pastrat gumele inguste pe jante mai late si asa a scazut talonul. acum pe gropi imi trebuie o gutiera cum poarta boxerii la meciuri sa nu-si ciobeasca dintii. :lol:


Nasol avand in vedere ca si asa era rigida. Trebuie sa-ti pui cauciucuri mai late, dar tb modificat si in talon, modificari care tb facute iara cand termini leasing-ul ca-ti da alt talon :? . Daca a scazut talonul inseamna ca iti arata o viteza mai mare decat cea reala. De-asta sustin eu ideea achizitionarii masinilor in varianta full :D
Sorry de offtopic :)
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 06-Apr-2008 18:18

scaderea talonului e totusi minora, iar abaterea vitezometrului la fel de mica. maxim 2%. (aproximand dupa softul miata)


Înapoi la “Citroen Saxo”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11708
    Cel mai nou membru Ibr_subaib