VAR ROG FRUMOS UN SFAT..INTRE C5 SI 307 ( PEGEOUT )

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mie 17-Dec-2008 23:00

Multa lume fuge de suspensia hidraulica pentru ca romanii sunt ca oile... Daca unul, din necunostinta de cauza, a fugit si a nascocit ca sunt proaste, atunci toti ceilalti s-au luat dupa el de frica! Daca si tu crezi asa, atunci poti sa-ti iei peugeot 307, ca poti sa-l vinzi mai repede apoi! Daca ar fi asa proasta supensia, n-ar mai fi pus-o si pe Mercedes S Klasse, ultimul model, si pe Rolls Royce! Poate ca falimenta Citroenul cu ea si nu apucau sa mai vanda patentul!
Passion pour C5

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

suspensie

Mesajde videosuzy » Mie 17-Dec-2008 23:31

Regret ca nu exista posibilitatea unui "istoric medical" ca al omului. L-as fi pus la dispozitie ca sa vada toti cei care-si dau cu parerea (si care, spre ghinionul lor nu poseda o astfel de masina, cel putin deducand din semnatura fiecaruia) ca, in cei 5 ani de la achizitie si pana in 17.12.2008, nu am avut nici o problema la suspensie...Dimpotriva, am avut numai si numai de castigat, fapte mentionate de-a lungul perioadei de cand m-am inscris, cateva exemple fiind:

- "operatiunea bordura" nu m-a impiedicat niciodata sa urc pe "defunctul trotuar, loc inaccesibil niciunei masini din zona (nici macar S600-ele, cu suspensie "imprumutata" pe bani grei de la PSA, nu a urcat pentru ca la armarea acestuia garda coboara automat...basca ca are o singura treapta, nu trei cum are C5-ul);
- podurile de ghiata, mormanele de zapada sau zapada adunata intre cele doua rigole produse de cauciucurile masinilor, care intr-un final suspenda aproape toate masinile joase, nu m-au impiedicat sa-mi continui drumul, ridicat fiind C5-ul la ultima treapta (ajutat evident si de lanturi si cauciucuri de iarna care, din pacate, nu pot face fata daca masina ramane cu burta suspendata pe vreun pod de ghiata sau gramada de zapada);
- sleaurile de pe potecile maloase ale drumurilor ce duc catre Platoul Bucegi, pe care, tot gratie suspensiei, le-am trecut fara griji, spre ciuda amicului din spate care s-a luat dupa mine, spre ghinionul lui si caruia, i-a ramas toba de esapament in spate, proptita intr-o gramada de pamant peste care el nu a putut sa treaca din cauza garzii normale pe care o are orice autoturism "muritor de rand";
- limitatoarele de viteza montate pe asfalt pe care le trec fara probleme (conditia fiind sa nu fie doua la interval mai mic de 50m pentru ca senzorii din capetele de bara, simt denivelarea si comanda ridicarea masinii, eu avand suspensia Hydractive 3+, ridicare ce da o mica rigiditate suspensiei, fireasca de altfel si discutata in topicurile specifice).

si exemplele pot continua insa nu cred ca are rost sa mai fac atat de mult lobby pentru ca, cine are C5 cu o astfel de suspensie, stie la ce ma refer, iar cine nu stie, se comporta precum "vulpea si strugurii:...

Cu stima,

Cata

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 18-Dec-2008 06:37

Poate ca daca ai mai tine masina 15 ani n-ai mai fi asa incantat de suspensia hidraulica 8)

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Joi 18-Dec-2008 13:55

paco scrie:Poate ca daca ai mai tine masina 15 ani n-ai mai fi asa incantat de suspensia hidraulica 8)

Daca mai circula CX-ul, de ce n-ar mai circula si C5-ul peste 15 ani?! Deja se fac aproape 9 ani de cand "s-a inventat" C5-ul, si nu are probleme majore la suspensie! La multi ani!!!
Passion pour C5

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Joi 18-Dec-2008 14:30

sper sa implineasca c5 , 25de anisori cat implineste Bx-ul meu :D

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 18-Dec-2008 14:31

probabil nu o sa mai tina un c5 ...15 ani , in cazul in care cade pe mana unui cacanar care nu va avea grija de ea :wink: cum s`a intamplat si cu modelele mai vechi .. au cazut pentru ca nimeni nu a avut grija de ele !
paco, parerea mea este sa o lasi mai moale cu vorbele despre hidraulica ;) lasa omu sa se bucure de ea.. mai ales ca el are grija de masina :wink:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 18-Dec-2008 17:42

sint la a 7-a masina cu suspensie hidraulica. pe deasupra fac zilnic testari la C5 cu suspensia hidraulica si mai si repar pe deasupra tot felul de defecte ale acesteia. credeti ca as putea vorbi in necunostiinta de cauza in situatia asta? sau ca daca as face o recomandare ar fi pentru ca ma iau dupa unul si altul? ramine sa judecati voi

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 19-Dec-2008 05:13

mihaistan: nu am nimic cu hidraulica, doar ca pe o raza de 150 de km gasesti vreo doua ateliere unde sa o repari, unul pe Cutitul de argint, altul la Ploiesti. Oare nu am dreptate?
Din punctul de vedere al detinatorului de masina, nu e prea comod sa stie ca alti meseriasi "nu se baga" la sfere. Asta e tot.

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Vin 19-Dec-2008 09:30

paco scrie:mihaistan: nu am nimic cu hidraulica, doar ca pe o raza de 150 de km gasesti vreo doua ateliere unde sa o repari, unul pe Cutitul de argint, altul la Ploiesti. Oare nu am dreptate?
Din punctul de vedere al detinatorului de masina, nu e prea comod sa stie ca alti meseriasi "nu se baga" la sfere. Asta e tot.


Pai cand sa invete daca se defecteaza asa de greu sau, procentul celor ghinionisti e sub nivelul care sa-i determine pe patronii acestor ateliere auto, sa-si trimita mecanicii la specializare? In 5 ani n-am fost o data cu masina pentru problema suspensiei...Nu conteaza ca nu tine nici 15 sau 25 de ani...conteaza ca daca am probelem si din 5 in 5 ani si tot nu-i "banos" pentru un service auto....
Dar pana la urma imi cer scuze ca fac atata lobby pentru aceasta suspensie (ma refer la Hydractive 3+, usor diferita de cea doar "3"), insa confortul oferit (nu numai de suspensie) m-a determinat ca sa merg in misiuni cu auto propriu, chiar daca decontul pe carburant nu e intotdeana avantajos (si alternativa nu e ARO sau Dacia 1300)...

Cu stima,

Cata

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Vin 19-Dec-2008 09:51

in momentul recomandarii , am facut comparatie intre cela 10 taxiuri 307 sw si cele 8 buc c5 taxi .....recomand in continuare 307

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Vin 19-Dec-2008 11:33

si spunene despre comparatia ta :wink:

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Vin 19-Dec-2008 22:52

Ce sa mai inteleaga Alin... S-a si retras din discutie si ne-a lasat sa ne contrazicem! Asa cum banuiam, nu exista argumente impotriva C5-ului, si nici impotriva motoarelor pana in 2003 fabricatie! Sunt numai afirmatii de genul "nu recomand C5", venite de la persoane care nu au C5! Este bine stiut faptul ca piesele pentru motor si alte accesorii sunt identice cu cele de la Peugeot. Bun! Totusi eu prefer sa fac 110 km pana la Craiova, la Citroen, decat sa merg la service Peugeot la mine in oras! De ce? Simplu: au preturi mult mai mici, uneori la jumatate, cei de la Citroen! Atunci cum poti sa afirmi ca intretinerea la Citroen e scumpa!? Eu compar mereu preturile si nu ma arunc cu capul inainte, ca nu ma scot banii afara din casa! Ei bine, la Citroen am iesit intotdeauna mai ieftin! Cumparati-va voi Peugeot si faceti revizia completa cu schimb de ulei, filtre, verificari, diagnoza, cu 550 ron, cat dau eu la C5! Poate doar daca iei filtrele si uleiul de la diversi distribuitori si le schimbi cu mana ta iesi mai bine cu vreo 50 ron, dar oare merita?
Passion pour C5

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Sâm 20-Dec-2008 11:14

Motor=excelent
Dotari=excelent
Manevrabilitate=excelent
Suspensie=complet dezamagit. (prea dura)
De ce? Zgomote care se transmit in interior si se simt la mers pe o sosea cu "ciupituri".
In afara de faptul ca se poate ridica ca sa treci de un obstacol nu vad nici un avantaj comparativ cu o suspensie clasica. Retineti masina a fost cumparata de noua deci vorbesc in cunostinta de cauza si nu contrazic pe nimeni din acest forum care sustine contrariul. Cred ca suspensia hidractive 3 este o cheltuiala in plus pe termen lung (lichid, sfere, senzori, pompa etc.).

Sarbatori fericite baieti.

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Dum 21-Dec-2008 09:43

bear, esti norocos, pe mine revizia xsara la ATS m-a costat peste 600RON.

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Dum 21-Dec-2008 16:01

E posibil sa fie preturi mai mari la Bucuresti... Eu atat am dat la Craiova!
Cat despre suspensie, intr-adevar, si mie mi se pare un pic cam rigida... Dar C5 I mi s-a parut mai confortabil, adica suspensia mai moale. E posibil ca la varianta a doua sa fie facuta asa intentionat, pentru a mai castiga putin la stabilitate, pentru ca imi pare un pic mai ferma pe viraje.
Passion pour C5


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187668
    Total subiecte 18616
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11704
    Cel mai nou membru wilson