Ulei Total Quartz Ineo Ecs 5W30 - mai foloseste cineva ?

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Ulei Total Quartz Ineo Ecs 5W30 - mai foloseste cineva ?

Mesajde toro » Joi 12-Noi-2009 20:55

@paul72... eu sunt la al 2-lea schimb cu Petro-Canada-Duron 5w/40 si pot spune sincer ca fata de Mobil1 50w/40 este o diferenta semificativa. In Brasov ,temperaturile sunt ca la voi in Suceava si iarna la o pornire dimineata la -20*>25* se simte diferenta. Vara se comporta la fel de bine. Sunt ,,super,, multumit de acest ulei ( made USA ). Cu primul schimb am parcurs aprox.11.000km si inca mai putea duce. Il recomand si altora ! Pret 200ron/4litri
Peace on earth ... War under the blanket !

paul72
pasionat
Mesaje: 120
Membru din: Mie 05-Dec-2007 11:03
Localitate: Suceava

Mesajde paul72 » Dum 15-Noi-2009 19:39

@Toro iti dau perfecta dreptate ! al meu e made in canada si spre uimirea mea functioneaza aproape la fel atat la rece cat si la cald! cred ca m-am convertit si eu la un alt producator de ulei decat cel recomandat de Citroen ! :lol:

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 15-Noi-2009 20:07

eu am folosit cred, toate tipurile de ulei pe care le-am gasit...
singurul lucru pe care l-am respectat, a fost indicativul: mereu 5w40 si niciodata altceva...
mereu l-am schimbat la 20.000km, masina are aproape 300.000 si cand am schimbat agrnitura de chiulasa, mesterul meu, care a vazut ca nu se simte nicioun fel de uzura pe cilindri, a pus ceasul comparator...
eu cred ca e mult folclor...
cred ca producatorii nu-si pot permite sa nu produca un ulei de calitate, pt ca ar iesi de pe piata sau ar fi considerati de nivelul celor de la lubrifin...

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 04-Dec-2009 21:40

am facut si eu revizia recent in urma careia am schimbat filtru combustibil/aer/ulei bujii noi si uleiul a fost Mobil 1 Esp formula 5W30. Dupa primele impresii motorul merge mai rotund si ceva mai silentios (mai ales la relanti). acest ulei dupa parerea mea este mult peste uleiul total si respecta cele mai inalte cerinte A5/B5. uleiul dupa 10.000km era deja f negru....
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 04-Dec-2009 23:00

pai negru ar trebui sa fie dupa 10 minute de functionare nu abia dupa 10.000 km
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Sâm 05-Dec-2009 02:16

khan scrie:pai negru ar trebui sa fie dupa 10 minute de functionare nu abia dupa 10.000 km

:oops:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 05-Dec-2009 04:10

stai ca tu ai benzina, mea culpa :oops: n-ar trebui sa fie negru nici chiar la 10mii in cazul asta, ar trebui sa fie galbui inchis spre maro, culoarea mierii, daca vrei, dar nu mai mult
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Sâm 05-Dec-2009 09:02

khan scrie:stai ca tu ai benzina, mea culpa :oops: n-ar trebui sa fie negru nici chiar la 10mii in cazul asta, ar trebui sa fie galbui inchis spre maro, culoarea mierii, daca vrei, dar nu mai mult


ah... dar a si consumat in intervalul asta - am completat cu 1 litru. recunosc am mers uneori si un pic mai turat :lol:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

lagunez
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Joi 11-Mar-2010 11:50
Localitate: bucharest

Mesajde lagunez » Joi 11-Mar-2010 12:28

Salve..stiu ca vi se va parea ciudat judecand dupa semnatura dar si motorul meui este de origine PSA 1.6 HDi 80KW cu FAP chit ca este montat de concurenta...motivul pentru care ma alatur acestui post este tipul de ulei de folosit pentru acest motor..sunt la revizia de 40 k si pana acum am folosit de doua ori uleiul standard castrol txt (asta se scrie pe factura ) care in service la volvo se baga la toate indiferent de specificatii motor origine volvo/ford/psa si ineo 5W30 recomandat de PSA (pus de mine !!)...din discutii sunt oarecum contrariat caci volvo recomanda pentru motorul asta un ulei 0W30 din clasa A5/B5 (castrol 0W30 special profesional longtech pt vovlo ) in utilizari grele urban si in mod normal 5W30 specificatie ford WSS-2 913B ...vad ca sunt pareri pe acest forum ca are trebui un ulei un pic mai vascos chiar din clasa C3 (INEO MC3 dar stiu ca asta e pentru VAG )..ce ulei se utilizeaza in mod normal in service PSA ?
C30 1.6 HDI 2007

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Joi 11-Mar-2010 13:59

total quartz 9000 5w40 (sintetic) sau total quartz 7000 10w40 (semi-sintetic). cum vine vara, cred ca al doilea este nimerit fiind si mai ieftin.

Avatar utilizator
SPF
pasionat
Mesaje: 318
Membru din: Mie 16-Dec-2009 19:20
Localitate: Bucuresti

Mesajde SPF » Joi 11-Mar-2010 14:30

Am schimbat ieri uleiul. Pentru ca nu am gasit Total Quartz 9000, am pus Mobil 1- 0W40 turbo diesel. Am schimbat si filtrul de ulei. Am de gand sa il tin 10.000 de kilometri sau poate putin peste, depinde unde ma prinde suma si cat de mult am mers pe autostrada.

Eu sunt de parere ca nu conteaza ce ulei pui atata timp cat nu e un ulei cu origini obscure si se respecta indicii de vascozitate. Eu am doua uleiuri pe care le folosesc in mod curent la masinile mele: Castrol Magnatec 5W40 si Mobil 1 0W40. Motoare turbodiesel.

Evident, daca cumva schimb marca de ulei sau indicele de vascozitate schimb automat si filtrul de ulei.

Eu alta intrebare am: cum scoateti voi uleiul din motor? Ca meseriasii unde am schimbat eu uleiul nu s-au riscat sa imi dea jos scutul de plastic si au bagat un furtun pe gaura de la joja si au tras afara 3,5 litri de ulei uzat. Tot aceeasi cantitate a intrat inapoi (3,5 litri pana la jumatatea marcajului pe joja)

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 797
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Joi 11-Mar-2010 17:47

E mai comod prin aspiratie dar nu e recomandat mai ales ca nu iese tot uleiul, nu cred ca diferenta de ulei pana la capacitatea normala de umplere se afla in filtru :!:

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Joi 11-Mar-2010 19:59

la 1.6HDI uleiul se schimba obligatoriu prin scurgere si nu prin aspiratie si iarasi obligatoriu motorul sa fie cald.
nu e chiar asa de greu de dat jos scutul, eu prefer sa imi schimb singur uleiul/filtrele la C5-uri.


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187752
    Total subiecte 18613
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdnanS2024