Ulei Total Quartz Ineo Ecs 5W30 - mai foloseste cineva ?
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Ulei Total Quartz Ineo Ecs 5W30 - mai foloseste cineva ?
@paul72... eu sunt la al 2-lea schimb cu Petro-Canada-Duron 5w/40 si pot spune sincer ca fata de Mobil1 50w/40 este o diferenta semificativa. In Brasov ,temperaturile sunt ca la voi in Suceava si iarna la o pornire dimineata la -20*>25* se simte diferenta. Vara se comporta la fel de bine. Sunt ,,super,, multumit de acest ulei ( made USA ). Cu primul schimb am parcurs aprox.11.000km si inca mai putea duce. Il recomand si altora ! Pret 200ron/4litri
Peace on earth ... War under the blanket !
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
eu am folosit cred, toate tipurile de ulei pe care le-am gasit...
singurul lucru pe care l-am respectat, a fost indicativul: mereu 5w40 si niciodata altceva...
mereu l-am schimbat la 20.000km, masina are aproape 300.000 si cand am schimbat agrnitura de chiulasa, mesterul meu, care a vazut ca nu se simte nicioun fel de uzura pe cilindri, a pus ceasul comparator...
eu cred ca e mult folclor...
cred ca producatorii nu-si pot permite sa nu produca un ulei de calitate, pt ca ar iesi de pe piata sau ar fi considerati de nivelul celor de la lubrifin...
singurul lucru pe care l-am respectat, a fost indicativul: mereu 5w40 si niciodata altceva...
mereu l-am schimbat la 20.000km, masina are aproape 300.000 si cand am schimbat agrnitura de chiulasa, mesterul meu, care a vazut ca nu se simte nicioun fel de uzura pe cilindri, a pus ceasul comparator...
eu cred ca e mult folclor...
cred ca producatorii nu-si pot permite sa nu produca un ulei de calitate, pt ca ar iesi de pe piata sau ar fi considerati de nivelul celor de la lubrifin...
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
am facut si eu revizia recent in urma careia am schimbat filtru combustibil/aer/ulei bujii noi si uleiul a fost Mobil 1 Esp formula 5W30. Dupa primele impresii motorul merge mai rotund si ceva mai silentios (mai ales la relanti). acest ulei dupa parerea mea este mult peste uleiul total si respecta cele mai inalte cerinte A5/B5. uleiul dupa 10.000km era deja f negru....
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off
pai negru ar trebui sa fie dupa 10 minute de functionare nu abia dupa 10.000 km
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
stai ca tu ai benzina, mea culpa n-ar trebui sa fie negru nici chiar la 10mii in cazul asta, ar trebui sa fie galbui inchis spre maro, culoarea mierii, daca vrei, dar nu mai mult
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
khan scrie:stai ca tu ai benzina, mea culpa n-ar trebui sa fie negru nici chiar la 10mii in cazul asta, ar trebui sa fie galbui inchis spre maro, culoarea mierii, daca vrei, dar nu mai mult
ah... dar a si consumat in intervalul asta - am completat cu 1 litru. recunosc am mers uneori si un pic mai turat
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off
Salve..stiu ca vi se va parea ciudat judecand dupa semnatura dar si motorul meui este de origine PSA 1.6 HDi 80KW cu FAP chit ca este montat de concurenta...motivul pentru care ma alatur acestui post este tipul de ulei de folosit pentru acest motor..sunt la revizia de 40 k si pana acum am folosit de doua ori uleiul standard castrol txt (asta se scrie pe factura ) care in service la volvo se baga la toate indiferent de specificatii motor origine volvo/ford/psa si ineo 5W30 recomandat de PSA (pus de mine !!)...din discutii sunt oarecum contrariat caci volvo recomanda pentru motorul asta un ulei 0W30 din clasa A5/B5 (castrol 0W30 special profesional longtech pt vovlo ) in utilizari grele urban si in mod normal 5W30 specificatie ford WSS-2 913B ...vad ca sunt pareri pe acest forum ca are trebui un ulei un pic mai vascos chiar din clasa C3 (INEO MC3 dar stiu ca asta e pentru VAG )..ce ulei se utilizeaza in mod normal in service PSA ?
C30 1.6 HDI 2007
Am schimbat ieri uleiul. Pentru ca nu am gasit Total Quartz 9000, am pus Mobil 1- 0W40 turbo diesel. Am schimbat si filtrul de ulei. Am de gand sa il tin 10.000 de kilometri sau poate putin peste, depinde unde ma prinde suma si cat de mult am mers pe autostrada.
Eu sunt de parere ca nu conteaza ce ulei pui atata timp cat nu e un ulei cu origini obscure si se respecta indicii de vascozitate. Eu am doua uleiuri pe care le folosesc in mod curent la masinile mele: Castrol Magnatec 5W40 si Mobil 1 0W40. Motoare turbodiesel.
Evident, daca cumva schimb marca de ulei sau indicele de vascozitate schimb automat si filtrul de ulei.
Eu alta intrebare am: cum scoateti voi uleiul din motor? Ca meseriasii unde am schimbat eu uleiul nu s-au riscat sa imi dea jos scutul de plastic si au bagat un furtun pe gaura de la joja si au tras afara 3,5 litri de ulei uzat. Tot aceeasi cantitate a intrat inapoi (3,5 litri pana la jumatatea marcajului pe joja)
Eu sunt de parere ca nu conteaza ce ulei pui atata timp cat nu e un ulei cu origini obscure si se respecta indicii de vascozitate. Eu am doua uleiuri pe care le folosesc in mod curent la masinile mele: Castrol Magnatec 5W40 si Mobil 1 0W40. Motoare turbodiesel.
Evident, daca cumva schimb marca de ulei sau indicele de vascozitate schimb automat si filtrul de ulei.
Eu alta intrebare am: cum scoateti voi uleiul din motor? Ca meseriasii unde am schimbat eu uleiul nu s-au riscat sa imi dea jos scutul de plastic si au bagat un furtun pe gaura de la joja si au tras afara 3,5 litri de ulei uzat. Tot aceeasi cantitate a intrat inapoi (3,5 litri pana la jumatatea marcajului pe joja)
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187752
Total subiecte 18613
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru AdnanS2024