Ulei Total Quartz Ineo Ecs 5W30 - mai foloseste cineva ?

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Ulei Total Quartz Ineo Ecs 5W30 - mai foloseste cineva ?

Mesajde C i t r o n e l » Vin 28-Mar-2008 22:13

Salut,

Am pus in motorul meu 1,6 HDI-FAP acest ulei - Total Quartz Ineo Ecs 5W30 - deoarece mi-a picat in mana o brosura si am vazut ca este recomandat ptr motoarele cu FAP: continut redus de sulf...

Am ramas putin surprins ca service-ul autorizat Citroen imi recomanda Quartz 9000-ul si nu acest tip de ulei pe motorul cu FAP.

Mai foloseste cineva acest tip de ulei ?
Ce parere aveti de el ?
La cat il schimbati 20.000 km sau mai repede ?

http://www.lubadmin.com/upload/produit/ ... 1/5834.pdf

Luc.

vasy
pasionat
Mesaje: 205
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 19:23
Localitate: Oradea

Mesajde vasy » Lun 31-Mar-2008 19:54

cam pe la ce pret e uleiul asta?, ca suna tentant

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Lun 31-Mar-2008 19:55

parca pe la 22 lei litrul

vasy
pasionat
Mesaje: 205
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 19:23
Localitate: Oradea

Mesajde vasy » Lun 31-Mar-2008 20:01

pentru un ulei full sintetic mi se poare foarte ieftin. Te mai stresez eu cand trebuie sa fac schimbul, cred ca o sa trec pe dinasta desi motorul meu are ceva km...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Re: Ulei Total Quartz Ineo Ecs 5W30 - mai foloseste cineva ?

Mesajde nicum » Mar 01-Apr-2008 08:24

Luc scrie:Salut,
La cat il schimbati 20.000 km sau mai repede ?


Eu nu l-as tine mai mult de 10.000 (maxim), oricit de "magic" ar fi uleiul ala. Vorbim totusi de un motor turbo-diesel, alimentat cu combustibil prost si care functioneaza intr-un mediu plin de praf.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Mar 01-Apr-2008 10:52

asa m-am gandit si eu; avind in vedere ca nici nu este scump.

p.s.
Combustibil prost incerc sa nu bag in el dar la noi e cum ai noroc, bag doar Motorina Euro 5 de la Mol cu continut minim de sulf dupa cum afiseaza ei datele:

Motorina EVO Diesel este recomandata atat celor mai noi autovehicule Turbo Diesel, cat si vehiculelor mai vechi. Datorita continutului de sulf practic nul (sub 10 ppm) si a vascozitatii scazute, motorina EVO Diesel este un carburant ecologic, care satisface normele EURO 5.
Caracteristici Unitate de masura Standard in vigoare EVO Diesel
Numar cetanic min. 51 >51
Punct de distilare 95% °C 360 <360
Hidrocarburi aromatice policiclice % m/m 11 <11
Continut de sulf mg/kg max.350 <10*
Temperatura limita de filtrabilitate (iarna) °C -15 <-30**

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 01-Apr-2008 11:26

Si tu chiar crezi ca motorina aia e Euro 5? Bineinteles pretul e de Euro 5.
Eu am reusit sa am auto-aprindere cu benzina de 95. Chiar nu vreau sa aflu ce cifra octanica avea in realitatea benzina aia. Probabil nu mai mult de 80.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 01-Apr-2008 18:01

daca vrei continut redus de sulf, baga lukoil. oricare dintre ele au continut de sulf mai mic decat la restul. verifica
"If in doubt, flat out!"

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Mie 02-Apr-2008 11:09

Eu am ulei Quartz Ineo Ecs 5W30, se apropie de 10000 de km, mi se pare ok in general dar asta iarna cand era frig parca la pornire se auzea motorul mai tare decat cu fostul ulei care era Castrol Magnatec 5w40. Cred ca voi reveni totusi pe Castrol la urmatorul schimb.

paul72
pasionat
Mesaje: 120
Membru din: Mie 05-Dec-2007 11:03
Localitate: Suceava

Mesajde paul72 » Mie 23-Sep-2009 08:37

Dupa un an si mai bine , intreb cum s-au comportat motoarele voastre cu uleiurile minune ? Se merita ? Eu ma gandeam ca la inceputul iernii sa schimb uleiul din motor ( Total Quart 10w-40 ) cu Motul X-cess sau X- max 5w-40 ! Ce spuneti pentru un motor cu 240.500 km la bord s-ar potrivi tipurile de mai sus ? Nu de alta dar la - 25 grd C (cat se inregistreaza frecvent in zona de resedinta) dimineata cu uleiul 10 w renunt sa mai pornesc motorul !

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 23-Sep-2009 11:04

5w40 e ok pentru temperaturile alea.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

titzy
simpatizant
Mesaje: 60
Membru din: Mar 02-Oct-2007 08:32
Localitate: Bucuresti

Mesajde titzy » Mie 23-Sep-2009 13:10

Luc scrie:asa m-am gandit si eu; avind in vedere ca nici nu este scump.

p.s.
Combustibil prost incerc sa nu bag in el dar la noi e cum ai noroc, bag doar Motorina Euro 5 de la Mol cu continut minim de sulf dupa cum afiseaza ei datele:

Motorina EVO Diesel este recomandata atat celor mai noi autovehicule Turbo Diesel, cat si vehiculelor mai vechi. Datorita continutului de sulf practic nul (sub 10 ppm) si a vascozitatii scazute, motorina EVO Diesel este un carburant ecologic, care satisface normele EURO 5.
Caracteristici Unitate de masura Standard in vigoare EVO Diesel
Numar cetanic min. 51 >51
Punct de distilare 95% °C 360 <360
Hidrocarburi aromatice policiclice % m/m 11 <11
Continut de sulf mg/kg max.350 <10*
Temperatura limita de filtrabilitate (iarna) °C -15 <-30**


Salut,

In legatura cu parametrii care ii gasesti pe siteul oricarui producator de carburanti din Romanica, cel mai bine este sa iei Rompetrol. Toti ceilalti au parametrii reali sub Rompetrol. Te rog sa ma crezi pentru ca stiu si am lucrat in domeniu, atat la RPL cat si la P-OMV. Daca ai probleme cu carburantul de vina este statia/transportatorul si nu rafinaria care il produce, asa ca cel mai bine gasiti-va o statie de incredere si alimentati doar de acolo.

Cu stima
ENGINE - TURBO DIESEL DW10TD
SUSPENSION - NORMAL SUSPENSION
ACTIVE SUSPENSION - HYDRACTIVE SUSPENSION 3

paul72
pasionat
Mesaje: 120
Membru din: Mie 05-Dec-2007 11:03
Localitate: Suceava

Mesajde paul72 » Joi 12-Noi-2009 13:53

Pana la urma de vreo saptamana pentru prima data am schimbat uleiul recomandat de producator (TOTAL QUART 10W-40) cu unul ales de mine ,respectiv ulei Petro Canada Duron E 10W-40 .Rezultatul ?Motorul se comporta excelent cu uleiul asta : foarte silentios la rece si mai ales la cald , comportamentul la rece da impresia ca motorul a fost deja preincalzit inainte (nu stiu cum dar asta e senzatia), cuplu la turatii joase mult mai prezent ! :D Uleiul are specificatia CJ 4 fiind mai restrictiv in privinta standardului necesar respectiv CF. Nu pot decat sa ma felicit ca am ales uleiul asta iar pentru cei ce vor sa incerce vedeti ca exista si 5w-40 !
Sper sa nu considerati ca e vreo reclama la vreun produs ci doar o constatare in privinta folosirii unui alt ulei de motor! A si sa nu uit , cred ca uleiul Total Ineo Ecs 5 w-30 este doar imbuteliat de Total el fiind fabricat de Rheinol Germania pentru Total! Cine-i curios se poate uita pe site-ul Rheinol.de :!:

alex21iasi
pasionat
Mesaje: 116
Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
Localitate: iasi

Mesajde alex21iasi » Joi 12-Noi-2009 14:58

Din cate stiu eu in RO atat Petrom-OMV, cat si restul au motorina tip Euro 5, mai aditivata sa simpla, ori pt iarna ori nu.
Nu cred ca Lukoil ,Mol sau Rompetrol stau mult mai bine decat Petromul-omv, parerea mea.

PETROM:
Euro Diesel 5
Carburant de calitate pentru motoarele diesel EURO 5, ce poate fi folosit ºi pentru motoarele EURO 1 pânã la EURO 4.
ConĂžinut redus de sulf – 10 ppm
ProtecĂžia maximĂŁ a motorului
Consum redus de carburant
ProtejeazĂŁ mediul

Top Euro Diesel 5Carburant de calitate pentru motoare diesel EURO 5, ce poate fi folosit pentru motoarele EURO 1 pânã la EURO 4
ConĂžinut redus de sulf: 10 ppm
Aditiv special P3 care asigurĂŁ protecĂžia maximĂŁ a motorului
Consum redus de carburant
Ecologic, mai puĂžinĂŁ poluare
OMV - aproape idem
Rompetrol aceeasi poveste

Pt cei care vor sa compare:
http://www.petrom.com/xxxxxx/s ... wa_lang=ro
http://www.rompetrol.com/cms/rompetrol_ ... torina.pdf

Pt Lukoil si Mol, din punctul meu de vedere nu exista pt mine aceste benzinarii, nu am alimentat niciodata la ei si nici nu am sa o fac vreodata.


Atat timp cat motoarele sunt Euro 4 nu vad de ce va ingrijorati in halul asta cu motorina Euro5.

Tin minte ca in 2001, cand am luat un 406 nou 2.0hdi era problema ca nu prea gaseai peste tot motorina Euro3, dar acum pe toate drumurile motorina este Euro5 si motoarele diesel de la Peug/Citroen (si nu numai) sunt Euro 4.
RELAX.

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Joi 12-Noi-2009 19:51

Petromul are benzina foarte buna, dar problema este ca de obicei o gasesti la pompa aditivata cu apa:).
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187753
    Total subiecte 18614
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru RobertErymn