Pagina 1 din 3

depollution system faulty

Scris: Dum 04-Noi-2007 16:27
de pvlgl
Prima data mi-a aparut acest mesaj si indicatorul "check motor" acum o saptamana, dupa care a trecut de la sine. Aseara am facut 250km si dupa vreo 100 mi-a aparut din nou mesajul si indicatorul. Care este rezolvarea?

Scris: Dum 04-Noi-2007 20:11
de Beemer
mergi cu ea in service...iti curata FAP-ul si probabil iti completeaza si cu aditiv

Scris: Mie 02-Sep-2009 12:30
de viorelovidiu
si la mine a aparut din senin aceeasi eroare depollution sistem faulty la vreo 3 minute dupa ce am pornit motorul (am lasat motorul sa se incalzeasca). Masina este pe benzina 2.0i, poate avea vreo legatura cu faptul ca am mers ceva mai tare cu ea ieri, gen schimbat viteze pe la 4500 in loc de 3000 (eram grabit). am scos bateria si tot la fel face...

Scris: Vin 04-Sep-2009 10:15
de aurelian21
mie imi dadea antipolution fault in momentul in care dadeam cheie la motor fara filtrul de aer bagat la locul lui dar dupa 10-15 min de asteptat se stingea si nu mai aparea

Scris: Vin 04-Sep-2009 14:55
de viorelovidiu
la mine aparea depollution system faulty nu antipollution... in fine eroarea a disparut singura dupa ce am lasat masina in parcare vreo 2 ore:)

Scris: Mar 26-Apr-2011 19:34
de urzica
"Depollution system faulty" in sfarsit a aparut si la mine :cry: Problema nu e ca a aparut ci cand a aparut, eram intr-o depasire, motorul turat la 3000 rpm si cand sa schimb in treapta a 5-a s-a oprit brusc din tractiune au aparut pe rand mesajele "Depollution system faulty" ESP/ASR system malfunction" si "Cruise control system malfunction" , s-au aprins becurile de bord "engine" si "service" dupa care nu am putut sa turez masina mai mult de 2000 rpm. Am tras dreapta am oprit motorul , l-am repornit si a reaparut numai mesajul "Depollution system faulty" insotit de aprinderea becului engine. La plecarea de pe loc s-au auzit injectoarele ca un "crancanit" care se accentua pe masura ce acceleram iar dupa un timp crancanitul a disparut. Am reusit sa ajung acasa si sa parchez.
Cine s-a mai lovit de problema asta va rog sfaturi, multumec.

Scris: Joi 28-Apr-2011 11:21
de AblS
Aceeasi problema cu aceleasi "sintome" le-a avaut si varul meu pe un pegeout 307SW 1.6 HDI 110cp, numai ca el mergea numai in oras, otopeni - rahova in fiecare seara, foarte rar ajungea si el la 50 Km/h....
A facut un drum pe autotrada urcand masina pana la 200 km/h, deoarece ar fi fapul, iar pt o regenerare e bn sa turezi masina in sarcina pt a scapa de impuritati. Daca crezi ca nu poti sa ii dai forja :D tineo turata la drum intra 4 pe la 4500~5000 Rpm vreao 15 min constant si vezi daca tie iti mai apare. Multa bafta

Scris: Vin 29-Apr-2011 09:33
de marianmarian
cel mai bun lucru vb. cu Kan e de la tint si te poate ajuta sau sftui restu vb. din auzite si daca se supara cineva pe mine sa stie ca eu vb din experienta si intamplarile di reprezentantele citroen din romania prea putini meseriasi in romania.salutare

Scris: Sâm 30-Apr-2011 03:43
de iuliu m.
Biiineee Marian! :lol: :lol: :lol:
Marian sau Marean? :lol: :lol: :lol:

Scris: Sâm 30-Apr-2011 10:26
de mesersmith
mai marian,

am incercat sa te domolesc pe toate topicurile unde ai raspuns.
intelege ca nu e normal sa spui, intr-o limba numai de tine inteleasa, ca toti ceilalti colegi ai nostri vorbesc numai din auzite si ca doar tu vorbesti din experienta.
tu chiar nu observi ca jignesti pe toata lumea?
jignesti si prin ceea ce spui si prin vietnameza in care scrii.
observ ca nu esti de f multa vreme pe forumul asta si nu cred ca ai avut timp sa citesti toate pataniile colegilor nostri, patanii care presupun experiente proprii.
asadar, abtine-te in a mai face aprecieri aiuristice.
oamenii pe care ii tot recomanzi tu, ii apreciez si eu f tare si ii recomand si eu ori de cate ori e cazul, dar cu tot respectul cuvenit lor, nu doar ei au experiente proprii.
mai avem si noi, ceilalti muritori de rand, care nu avem service-uri(si nu se scrie servis, mariane, ca n-am vazut o singura data sa scrii corect).
o regula de bun simt ar trebui sa-ti spuna ca, acolo unde nu te pricepi, sa te abtii.

Scris: Dum 01-Mai-2011 04:37
de iuliu m.
Ai apelat la bunul simt al lui Marian/Marean ?!? :lol: :lol: :lol:
Vrei sa te dovedesti un bun crestin ca tot suntem sub influenta Sfintelor Sarbatori de Paste?
OK! Treaba ta! :lol: :lol: :lol:
Stai sa vezi ce-ti raspunde Marean... :lol: :lol: :lol:
Sa te-nveti minte altadata! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Scris: Lun 02-Mai-2011 18:44
de AblS
in ce sa tranformat topicu` asta :))
P.S : Lasa-ne... lasa-ne... =)))

Scris: Lun 02-Mai-2011 21:45
de danutz
BĂŁ , da' rai mai sunteti ! :twisted: ....dar cam aveti dreptate! :lol: :lol:

Scris: Sâm 07-Mai-2011 09:47
de urzica
Am investigat cu lexia ca urmare a mesajului "Depollution system fault" si am gasit urmatoarele:

Imagine

Imagine
Din ce am investigat se pare ca acest defect P0088 rezulta ca urmare a depasirii limitei superioare depresiune pe rampa de combustibil. Aceasta presiune este reglata de regulatorul de presiune aflat pe pompa de inalta presiune. Acum nu stiu daca este defect regulatorul sau altceva.
Conditii de aparitie defect si simptome:
1 In stationare la ralanti totul functioneaza OK.
2 In stationare turata pana la 4000 rpm totul functioneaza ok.
3 In miscare functioneaza normal la acceleratii progresive dar dupa ce ajunge la viteza de mers constata si incep sa reduc din acceleratie masina incepe sa zgaltaie.
4 In miscare functioneaza normal dar daca conduc sportiv cu accelerari bruste, cam pe la 3000 rpm intra in regim de avarie si nu mai pot sa o turez decat pana la 1800 rpm si apare mesajul la bord impreuna cu apriderea becului galben de motor.
Daca aveti ceva sugestii si daca cunoasteti unde as putea rezolva problema. La reprezentanta nu as vrea sa merg pentru ca am vazut cat de meseriasi erau cat am avut masina in garantie.

Scris: Lun 09-Mai-2011 06:29
de urzica
Imagine

Imagine

Imagine
Este normala corectia pe injectoare?