Pagina 1 din 1

Garda Spate

Scris: Mar 18-Sep-2007 12:33
de Virgil
Am un C5 2002 HDI. In urma unui scartait, zdranganit, ca de tabla care se freaca una pe alta !!?? .....pe spate, am fost la service si i-am pus sa-mi demonteze bratul spate stanga pentru verifcare rulmenti. Rulmentii OK! Au montat la loc totul, dar acum imi sta cu 3-4 cm mai sus pe spate.
Stiu ca este un limitator de inaltime sau un reglaj de intaltime ....
Cum pot sa o dau mai jos ?

Scris: Mar 18-Sep-2007 14:27
de nicum
Poti sa ne spui si noua la ce service ai fost? Nu de alta, dar sa ne ferim de el.
De ce i-ai pus pe cei de la service sa dea bratul jos? Daca rulmentii sint dusi se aude un scirtit atunci cind lucreaza bratul. La tine poate zdranganea tabla care protejeaza etrierul.
La C5 corectoarele de inaltime clasice au disparut si au fost inlocuiti de niste sonde conectate la computerul de suspensie.

Scris: Mar 18-Sep-2007 15:51
de Virgil
salut,
da se poate spune ca se aude si un scartait, zgomotul este atat de ciudat ca nu-l prea pot descrie. Scartaie, zdrangane, troncane..... toate odata si pe rand. Am verificat placuta aceea de la etrier ...dar nu este. Am suspectat si tabla care protejeaza discul pe interiorul rotii....., nu pare a fi
Am suspectat placutele de frana.... sunt noi, clemele de fixare sunt destul de tari ca sa le tina fixe si sa nu zdrangane. M-am bagat sub ea si am tras de toate cele am impins am ridicat si intradeva din zona de prindere a bratului pe caroserie se aude acel scartait. daca de la brat am avut impresia ca se aude i-am spus sa-l demonteze si sa verifice, pe partea dreapta spate unde se aude......
In primul rand am vrut sa fiu sigur ca toul este ok acolo cu rulmentii. Chiar am vrut sa-i verific.
Cu sondele chiar nu am idee ....oricum acele sonde trebuie sa inregistreze ceva altfel nu-mi explic diferenta de inatime.....ca in computer sigur nu a umblat.

Scris: Mar 18-Sep-2007 16:03
de Virgil
Pana la urma la service au gasit ceva si anume un brat de aluminiu care sustine partea de sfera si piston si ce mai este pe acolo ......si care pare ca atinge sau freaca undeva de caroserie..... Piesa aceasta se misca si actioneaza bratul care l-am desfacut..., se pare ca sunt niste bucsi sau lagare care nu prea mai sunt ok.
Ciudat este ca atunci cand o las in soare si se incalzesc toate pe ea acest scartait este mai insistent. Probabil ca aluminiul acela se mai dilata materialul isi schimba prorietatile si ....
Scartaie in mers, dar si cand o opresc. Dupa ce ma dau jos ea revine la pozitia normal si scartaie ....rau, deranjant chiar.
Apropo de service. M-am dus la Cartec la Pitesti si le spun sa-mi faca directia ca trage un pic dreapta......
Ok o purica baietii ....imi spun ca trebuie schimbate bieletele antiruliu, bucsile de la nu stiu ce brate vre-o doua pe fiecare parte....., astept o saptamana cu piesele, le pun baietii, fac unghiurile de fuga etc....., tot tacamul 800 ROn , in conditiile in care schimbasem capetele de bara si nu mai stiu ce de vreo 500 ron cu vre-o luna mai inainte si bine merci masina mea trage la fel dreapta. Daca am fost la Citroen si nu m-au rezolvat la
restul nu ma mai mira nimic. De asta sunt pe forum. O fac eu cu mana mea ca sigur astia nu-s mai despteti ca noi.

Scris: Joi 20-Sep-2007 10:11
de MUGUREL PIRSCOVEANU
nicum scrie:Poti sa ne spui si noua la ce service ai fost? Nu de alta, dar sa ne ferim de el.
De ce i-ai pus pe cei de la service sa dea bratul jos? Daca rulmentii sint dusi se aude un scirtit atunci cind lucreaza bratul. La tine poate zdranganea tabla care protejeaza etrierul.
La C5 corectoarele de inaltime clasice au disparut si au fost inlocuiti de niste sonde conectate la computerul de suspensie.

Exact!
Se face o recalibrare a suspensiei dupa ce umbli la brate. :wink:

Scris: Vin 21-Sep-2007 17:41
de mesersmith
daca esti din pitesti, atunci iti recomand sa mergi la rm valcea la mugurel si daca nici acolo nu se rezolva, imi vand masina :)
evident, glumeam...
oricum, se pare ca in afara de rm valcea, in romania stam cam prost cu service-urile citroen si spun asta desi eu nu am fost niciodata acolo dar am avut cateva probleme pe care am incercat sa le rezolv mai pe langa casa(buc, cta..) si in care probleme baietii si-au cam prins urekile....
daca citesti forumul cu atentie, vei vedea ca cel putin la valcea ti se da atentie, tie si masinii tale...

Scris: Joi 25-Oct-2007 01:12
de fiorentino_87
ok....ms de informatia data..dar daca se poate sa fie si mai clara(gen nr de tel )..ar fi si mai bine...nou pe forum daca am gresit ceva :D ](*,) O:)

Scris: Joi 25-Oct-2007 01:36
de eugenro2001

c5

Scris: Joi 25-Oct-2007 07:50
de sandor mihai
sfat.in primul rind du-te la cineva care a mai lucrat la citroen.c5 chiar.inaltimea se regleaza usor de la colierul de pe bara de torsiune,dar inainte de a face asta pune-ti intrebarea de ce s-a dereglat,n-ar fi trebuit la demontarea bratului(am schimbat rulmenti brat la mai multe c5-uri si inaltimea nu s-a modificat)
inca ceva.daca masina e ridicata de la sol e absolut normal ca telescopul spate sa miste in suportul din punte,nefiind sub presiune.
cautati bine defectiunea inainte sa lucrati aiurea.