Mici probleme la pornire
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 09-Ian-2007 22:54
- Localitate: Baia Mare
Mici probleme la pornire
Mi s-a intamplat de 3 ori in decurs de o luna jumate:
La prima cheie s-a scuturat un pic si n-a vrut sa porneasca ...
La a doua cheie, cu pedala de acceleratie la fund, a pornit fara probleme ... e cazul sa-mi fac griji... ?
La prima cheie s-a scuturat un pic si n-a vrut sa porneasca ...
La a doua cheie, cu pedala de acceleratie la fund, a pornit fara probleme ... e cazul sa-mi fac griji... ?
- chisboramircea
- simpatizant
- Mesaje: 68
- Membru din: Dum 29-Apr-2007 12:30
- Localitate: bistrita
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
nu inteleg de ce apesi pedala la fund cand pornesti masina...
pornirea si functionarea ulterioara a motorului este asistata...
apesi inutil...
cand iti mai fce asa, tine-o ceva mai mult....motorul este common rail, ceea ce inseamna ca toate injectoarele sunt practic pe aceeasi teava, si daca presiunea creata de pompa de inalta nu ajunge la valoarea normala(23psi daca imi amintesc bine)nu va porni...
acest lucru se intampla in mod frecvent la common rail atunci cand unul dintre injectoare scapa pe returul sau mai mult decat trebuie...
pornirea si functionarea ulterioara a motorului este asistata...
apesi inutil...
cand iti mai fce asa, tine-o ceva mai mult....motorul este common rail, ceea ce inseamna ca toate injectoarele sunt practic pe aceeasi teava, si daca presiunea creata de pompa de inalta nu ajunge la valoarea normala(23psi daca imi amintesc bine)nu va porni...
acest lucru se intampla in mod frecvent la common rail atunci cand unul dintre injectoare scapa pe returul sau mai mult decat trebuie...
Este un injector, curata-l sau schimba-l!!! Mai mult ca sigur, sunt patit si eu ;)
Motor common rail, exact cum a zis mesersmith, daca oircare din injectoare scapa presiune nu creeaza "bariera prag" adica presiunea necesara prornirii motorului si deci nu porneste motoru, merg pe principiu "unu pt toti si toti pt unu", "totul sau nimic"
Ca sa vezi daca este problema asta mergi in service si cere testul cu eprubete (sau "berze"), adica niste cilindri ca si niste eprubete puse peste injectoare, dai un pik la automat si daca se umple eprubeta la vreunu e problema... sa fie doar problema pe partea electrica a injectorului sau doar curatatul lui(ceva temporar) ai scapat eftin, asa ca mai bine scimbarea lui, ca de multe ori e afectata o bilutza foarte sensibila din injector (asemena unei valve) si aceea e deseori problema...
Deci, daca am dreptate, pregateste-te cu vreo 15 milioane ;)
Motor common rail, exact cum a zis mesersmith, daca oircare din injectoare scapa presiune nu creeaza "bariera prag" adica presiunea necesara prornirii motorului si deci nu porneste motoru, merg pe principiu "unu pt toti si toti pt unu", "totul sau nimic"

Ca sa vezi daca este problema asta mergi in service si cere testul cu eprubete (sau "berze"), adica niste cilindri ca si niste eprubete puse peste injectoare, dai un pik la automat si daca se umple eprubeta la vreunu e problema... sa fie doar problema pe partea electrica a injectorului sau doar curatatul lui(ceva temporar) ai scapat eftin, asa ca mai bine scimbarea lui, ca de multe ori e afectata o bilutza foarte sensibila din injector (asemena unei valve) si aceea e deseori problema...
Deci, daca am dreptate, pregateste-te cu vreo 15 milioane ;)
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
testul cu eprubete se face in felul urmator:
se scoate returul de la fiecare injector si se pun pe iesirile acestora furtunasele de la acele bidonase(eprubete) gradate...
se porneste motorul si se tine pornit atat cat se scrie in specificatiile tehnice ale injectorului...
la opel astra h de exemplu, se tine 3 min si returul tre sa fie intre 20 si 22 ml...
la c5 nu am gasit specificatiile...desi as fi vrut sa-l fac si eu...
se poate face si acasa daca stii specificatiile, si poti sa o faci pe rand...
si nu te grabi cu cumpararea injectorului...ca e f scump asa cum a zis bau bau...
se scoate returul de la fiecare injector si se pun pe iesirile acestora furtunasele de la acele bidonase(eprubete) gradate...
se porneste motorul si se tine pornit atat cat se scrie in specificatiile tehnice ale injectorului...
la opel astra h de exemplu, se tine 3 min si returul tre sa fie intre 20 si 22 ml...
la c5 nu am gasit specificatiile...desi as fi vrut sa-l fac si eu...
se poate face si acasa daca stii specificatiile, si poti sa o faci pe rand...
si nu te grabi cu cumpararea injectorului...ca e f scump asa cum a zis bau bau...
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 09-Ian-2007 22:54
- Localitate: Baia Mare
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
De la "calitatea" cu totul deosebita a motorinei. Nu prea ai ce sa faci, poti doar sa schimbi filtrul de motorina la 10.000.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 09-Ian-2007 22:54
- Localitate: Baia Mare
Nu mai porneste si gata ...
(
Ce sa-i fac ? n-a mai vrut sa porneasca din parcare .. intr-o piata foarte circulata ... asa ca nu m-am apucat s-o imping ...
Pompa functioneaza ... cand dau cheie se aude cum incearca sa invarta ceva ... se scutura din toate incheieturile .. si nu vrea sa porneasca ...
Ma intorc mai spre seara ... ce sa-i fac s-o pot duce macar pana la servis ?

Ce sa-i fac ? n-a mai vrut sa porneasca din parcare .. intr-o piata foarte circulata ... asa ca nu m-am apucat s-o imping ...
Pompa functioneaza ... cand dau cheie se aude cum incearca sa invarta ceva ... se scutura din toate incheieturile .. si nu vrea sa porneasca ...
Ma intorc mai spre seara ... ce sa-i fac s-o pot duce macar pana la servis ?
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 09-Ian-2007 22:54
- Localitate: Baia Mare
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
nu e nevoie sa faci testul cu eprubetele pentru ca informatia e disponibila pe tester care da cantitatea pe care o da pe retur fiecare injector in parte in miligrame in timp real. oricum parerea mea e ca e vorba de regulatorul de presiune, nu de injectoare. nu e f ieftin din pacate
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 09-Ian-2007 22:54
- Localitate: Baia Mare
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo