Mici probleme la pornire

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

olimpiuserban
pasionat
Mesaje: 119
Membru din: Mar 09-Ian-2007 22:54
Localitate: Baia Mare

Mici probleme la pornire

Mesajde olimpiuserban » Sâm 01-Sep-2007 12:19

Mi s-a intamplat de 3 ori in decurs de o luna jumate:
La prima cheie s-a scuturat un pic si n-a vrut sa porneasca ...
La a doua cheie, cu pedala de acceleratie la fund, a pornit fara probleme ... e cazul sa-mi fac griji... ?

Avatar utilizator
chisboramircea
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Dum 29-Apr-2007 12:30
Localitate: bistrita

Mesajde chisboramircea » Sâm 01-Sep-2007 12:24

hm.nu e o parere avizata,dar daca mai apare problema,cred ca e cazul sa vezi un profi

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 01-Sep-2007 13:31

nu inteleg de ce apesi pedala la fund cand pornesti masina...
pornirea si functionarea ulterioara a motorului este asistata...
apesi inutil...
cand iti mai fce asa, tine-o ceva mai mult....motorul este common rail, ceea ce inseamna ca toate injectoarele sunt practic pe aceeasi teava, si daca presiunea creata de pompa de inalta nu ajunge la valoarea normala(23psi daca imi amintesc bine)nu va porni...
acest lucru se intampla in mod frecvent la common rail atunci cand unul dintre injectoare scapa pe returul sau mai mult decat trebuie...

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Sâm 01-Sep-2007 15:14

Este un injector, curata-l sau schimba-l!!! Mai mult ca sigur, sunt patit si eu ;)
Motor common rail, exact cum a zis mesersmith, daca oircare din injectoare scapa presiune nu creeaza "bariera prag" adica presiunea necesara prornirii motorului si deci nu porneste motoru, merg pe principiu "unu pt toti si toti pt unu", "totul sau nimic" :D
Ca sa vezi daca este problema asta mergi in service si cere testul cu eprubete (sau "berze"), adica niste cilindri ca si niste eprubete puse peste injectoare, dai un pik la automat si daca se umple eprubeta la vreunu e problema... sa fie doar problema pe partea electrica a injectorului sau doar curatatul lui(ceva temporar) ai scapat eftin, asa ca mai bine scimbarea lui, ca de multe ori e afectata o bilutza foarte sensibila din injector (asemena unei valve) si aceea e deseori problema...
Deci, daca am dreptate, pregateste-te cu vreo 15 milioane ;)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 01-Sep-2007 17:32

testul cu eprubete se face in felul urmator:
se scoate returul de la fiecare injector si se pun pe iesirile acestora furtunasele de la acele bidonase(eprubete) gradate...
se porneste motorul si se tine pornit atat cat se scrie in specificatiile tehnice ale injectorului...
la opel astra h de exemplu, se tine 3 min si returul tre sa fie intre 20 si 22 ml...
la c5 nu am gasit specificatiile...desi as fi vrut sa-l fac si eu...
se poate face si acasa daca stii specificatiile, si poti sa o faci pe rand...
si nu te grabi cu cumpararea injectorului...ca e f scump asa cum a zis bau bau...

olimpiuserban
pasionat
Mesaje: 119
Membru din: Mar 09-Ian-2007 22:54
Localitate: Baia Mare

Mesajde olimpiuserban » Mie 05-Sep-2007 13:19

Aha .. mersi .. si apropo .. de la ce se infunda injectoarele astea ? pot sa fac ceva sa previn in viitor infundarea lor ?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 05-Sep-2007 16:41

De la "calitatea" cu totul deosebita a motorinei. Nu prea ai ce sa faci, poti doar sa schimbi filtrul de motorina la 10.000.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

olimpiuserban
pasionat
Mesaje: 119
Membru din: Mar 09-Ian-2007 22:54
Localitate: Baia Mare

Mesajde olimpiuserban » Mie 12-Sep-2007 17:00

Nu mai porneste si gata ... :((
Ce sa-i fac ? n-a mai vrut sa porneasca din parcare .. intr-o piata foarte circulata ... asa ca nu m-am apucat s-o imping ...

Pompa functioneaza ... cand dau cheie se aude cum incearca sa invarta ceva ... se scutura din toate incheieturile .. si nu vrea sa porneasca ...

Ma intorc mai spre seara ... ce sa-i fac s-o pot duce macar pana la servis ?

olimpiuserban
pasionat
Mesaje: 119
Membru din: Mar 09-Ian-2007 22:54
Localitate: Baia Mare

Mesajde olimpiuserban » Mie 12-Sep-2007 18:59

Pliiiiz ... nimeni ? :( nici o idee ?

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Mie 12-Sep-2007 19:11

Ford Suport sau Dacia Asistenta... de preferat ar fi sa o duci pe platforma pentru ca fara motor pornit nu prea ai frana si directie... bafta!
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Mie 12-Sep-2007 19:31

nu iti apare nici o eroare pe display in momentul in care vrei sa o pornesti??ceva de genu "immobiliser fault" ....cand pui pe contact se aude un tziuit subtil si lung???

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 12-Sep-2007 21:33

nu e nevoie sa faci testul cu eprubetele pentru ca informatia e disponibila pe tester care da cantitatea pe care o da pe retur fiecare injector in parte in miligrame in timp real. oricum parerea mea e ca e vorba de regulatorul de presiune, nu de injectoare. nu e f ieftin din pacate
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Joi 13-Sep-2007 02:31

la mine era un injector, a picat testu cu eprubete

olimpiuserban
pasionat
Mesaje: 119
Membru din: Mar 09-Ian-2007 22:54
Localitate: Baia Mare

Mesajde olimpiuserban » Mar 02-Oct-2007 09:50

Problema rezolvata prin inlocuirea unui fir de 10 cm din panoul cu sigurante care se ocupa cu alimentarea cu curent a pompei de motorina. :)

Costul reparatiei: 1/2 ora de manopera electrica (firul a fost gratis) :)


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo