Pagina 1 din 1

cine nu are de lucru...

Scris: Mar 10-Iul-2007 18:39
de Soren
Salut tuturor! Pot sa ma declar de acum inainte fan C5 .Am cumparat-o , e din 2004 , 2.0 hdi, argintiu metalizat , functioneaza foarte bine. Adica a functionat pana am reusit sa umblu eu la ea. Pe scurt:
-am mers la Service ca sa imi schimbe placutele de frana ,le-au schimbat rapid (oportuni si ieftini la reprezentanta Pitesti) am plecat multumit , insa lascurt timp,adica dupa 50 km am observat ca iese fum din discul fata dreapta, unde am avut problema mai grava, adica placuta ajunsese la metal.Vrand sa intervin la nivelul etrierului, cand sa desfac prezoanele stranse la service, la unul, cel cu cap antifurt s-a , retezat hexagonul si de aici o multime de probleme, in sensul ca nu am reusit nimic nici cu sudura nici cu dalta. Ce ma sfatuiti ?
-am schimbat filtrele (de aer si de motorina).La filtrul de motorina , care este din material plastic , capacul a fost foarte strans si , din inertie am rupt stutul de retur.Incerc acum cu tot felul de adezivi dar nu am mari sperante de reusita. Ma poate indruma cineva spre o sursa care imi poate pune la dispozitie un capac in timp scurt deoarece la reprezentanta aduc abia dupa 10 -12 zile.
Toate cele bune tuturor !

Scris: Mie 11-Iul-2007 09:56
de khan
cu surubul e nasol, pe semne ca s-a stricat filetul inauntru din cauza ca a fost strins prea tare sau a intrat prost. incearca sa sudezi un alt surub cu hexagon mai mare de ciotul ramas si ia-o incet cu desfacutul. ai noroc daca scapi doar cu surubul de schimbat pentru ca e posibil sa fie afectata si fuzeta. cu filtrul incearca la dezmembrari, motorul asta s-a montat pe mai multe masini, poate ai noroc. si ca sfat: du-o la service decit sa mai strici cite ceva de fiecare data cind pui mina

Scris: Mie 11-Iul-2007 12:28
de Soren
am rezolvat-o cu surubul!Dupa ce am intrebat la reprezentantele din Valcea si din Pitesti daca pot sa remedieze treaba si mi-au raspuns ca nu au o solutie nedistructiva, m-am apucat de treaba:
-initial am vrut sa sudez un surub in prelungirea capului prezonului si , oricat am incercat sa ilascut ca sa am posibilitatea de sudura trainica, nu am reusit.Dupa incercari multiple am reusit sa scot adaosul de sudura pe care il pusesem si am trecut la faza a 2-a;
-am sudat o piulita ,sudura am dat-o pe interior iar surubul a iesit incredibil de usor .
Cred ca o sa folosesc acelasi surub caruia o sa-i sudez alt cap.Opinia mea este ca suruburile cu cap antifurt sunt in asa fel construite incat nu hexagonul sa fie de rezistenta , ci flansa.Daca se intampla ca , dupa o interventie la roata, sa se stranga prea tare , rezultatul va fi ce am patit eu .

Scris: Mie 11-Iul-2007 12:40
de eugenro2001
Eu nu as refolosi niciodata un surub sudat la roata sau la etrier!

Scris: Mie 11-Iul-2007 22:00
de mesersmith
nu te juca folosind suruburi sudate...
eu am avut o problema oarecum similara cu prezoanele antifurt si a trebuit sa comand altele...si am dat incredibila suma de 87 000 lei vechi/buc

Scris: Joi 12-Iul-2007 10:47
de Soren
Fara indoiala ca nu e o solutie permanenta. Trebuie sa fac actele pentru schimbarea propietarului si nu pot astepta 10-12 zile pana primesc piesele. Am rezolvat-o tot provizoriu si cu filtrul de motorina, am lipit stutul de retur cu un adeziv bicomponent pe baza de rasini epoxidice si vad ca nu am probleme.
Va multumesc pentru sfaturi si ,,drum bun tuturor-fara probleme!"

Scris: Joi 12-Iul-2007 15:36
de nicum
Daca adezivul ala e poxipol, vezi ca lipitura nu e elastica si s-ar putea sa nu reziste la vibratii. Mai degraba ti-as recomanda un adeziv pe baza de gel (Loctite). Evident, cel mai bine e sa inlocuiesti furtunul ala.

Scris: Mar 17-Iul-2007 22:13
de Soren
Am folosit initial Poxipol si in zadar, lipitura nu s-a facut decat superficial.Dupa ce m-am mai consultat si cu cei de la service Citroen Pitesti, solutia recomandata a fost una bazata pe rasini epoxidice.
Pentru ca produse 3M sau Loctite nu am gasit in Valcea, am folosit Bison.Sunt 2 produse pe caare le-am cumparat dar am folosit doar unul , bicomponent , care rezista la 100 gradeC.Am facut lipitura acum cateva zile ,aproape o saptamana, si lipitura tine foarte bine. Cred ca in cateva zile imi soseste si capacul .