Pagina 1 din 1

suspensie sport

Scris: Mie 04-Iul-2007 16:41
de tyyy84
daca merg pe functia sport a suspensiei....este afectata cu ceva???adik se strica mai repede...

este bine...ma intereseaza daca se uzeaza suspensia sau articlatiile mai repede ...sau care ar fi efectele secundare daca sunt!!!mersy

Scris: Mie 04-Iul-2007 16:59
de nicum
Normal ca articulatiile si alte componente se vor uza mai repede. Socurile vor fi amortizate mai putin si vor fi preluate de restul masinii. Singurul avantaj e ca se imbunatateste tinuta de drum, dar dupa parerea mea e un pret care nu merita.

Scris: Mie 04-Iul-2007 17:00
de tyyy84
in cazul asta se uzeaza mai repede articulatiile dar se protejaza suspensia nu?

Scris: Mie 04-Iul-2007 17:32
de cristian_v
nu se protejeaza deloc suspensia. Socurile vor fi la mai mari in toate componenetele hidraulice.

Trecerea in mod sport se face prin decuplarea unor sfere prin inchiderea electrovanelor.

Scris: Mie 04-Iul-2007 18:21
de nicum
tyyy84 scrie:in cazul asta se uzeaza mai repede articulatiile dar se protejaza suspensia nu?


Ce e atit de greu de priceput? Daca suspensia e tare, masina sta mai bine in curbe (asta e singurul avantaj), in rest simti fiecare pietricica si nu se protejeaza nimic, din contra, uzurile vor fi si mai mari pentru ca socurile nu sint amortizate. Parerea mea e ca nu merita. Eu am suspensia mult mai moale decit tine, nu am ESP si nici ABS si inca nu am zburat de pe sosea, in schimb gropane sint peste tot.
Fizic diferenta e urmatoarea: in modul comfort amortizarea se face in 3 sfere, in modul sport doar in doua.

Scris: Mie 04-Iul-2007 18:51
de tyyy84
ok
m-am lamurit...
vroiam sa mai scap de senzatie de Iaht(adik barca) :D ca de iesit de pe sosea nu iese...

mersi de raspunsuri

Scris: Mie 04-Iul-2007 22:26
de Pablo406
Tyyy, de ce mergi tu cu iahtul? Ca si am sport la suspensie si nu e nici o barca.

Scris: Mie 04-Iul-2007 22:31
de tyyy84
nu stiu la ce te-ai referit...tocmai pt asta e topic ...as fi vrut sa merg pe sport dar se pare ca sunt consecinte destul de triste asupra componentelor masinii...asa ca voi merge pe suspensie normala...

Scris: Mie 04-Iul-2007 22:35
de Pablo406
Am inteles ca a ta se leagana ca o barca, dar a mea nu face treaba asta.De aceea sunt un pic nedumirit

Scris: Mie 04-Iul-2007 22:38
de tyyy84
ai inteles gresit...era o expresie...nu stiu daca ai mers cu o masina sport sau nu...la asta ma refeream ...daca activez optiunea sport de la suspensie ...se apropie de una cu suspensie soprt...

nu e nici o problema ...era de care treb sa ma dumeresc

Scris: Mie 04-Iul-2007 22:49
de Pablo406
Eu am citit ca butonul de sport accelereaza adaptivitatea suspensiei la teren(recte la sosea). Treaba cu suspensia rigida e un raspuns al suspensiei la stilul de condus sau starea soselei.
Nu stiam ca butonul ala suspenda o sfera, eu l-am apasat in mers, dar daca nu am condus agresiv nu am sesizat sa se rigidizeze suspensia.
Oricum, ii credem pe cei cu mai multa experienta in cele hidraulice. Personal, nu vad o problema sa mergi cu butonul sport apasat.Oricum se reseteaza la oprirea motorului si ai sa uiti de jucarie dupa o vreme.

Scris: Mie 04-Iul-2007 22:56
de tyyy84
treaba cu reglatul garzii la sol se face oricum...asta este suspensia hidroactiv...sport este pt a avea suspensie sport...se simte in curbe f bine si la trecerea peste cai ferate etc...

Scris: Joi 05-Iul-2007 09:31
de nicum
Suspensia e hydractive, nu "hidroactiv" :lol: :lol: :lol:
Cititi un pic aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Hydropneumatic_suspension