Pagina 1 din 1

cureaua alternatorului

Scris: Sâm 12-Mai-2007 21:10
de chisboramircea
am o problema cu c5-ul meu.patineaza cureaua altenatorului.am schimbat intinzatorul,nimic.pina la urma,am pus o curea mai scurta,dar tot patineaza putin.ar fi o solutie sa schimb fulia?e cam scumpa :( 200 euro

Scris: Sâm 12-Mai-2007 22:29
de razzwan
e bine intinsa cureaua? daca patineaza inseamna ca nu-i intinsa calumea si daca numai merge intinsa cumpara alta mai mica putin :wink:

scurta

Scris: Dum 13-Mai-2007 08:14
de chisboramircea
am montat una mai scurta,dupa ce am schimbat intinzatorul,dar nu ar mai fi voie sa sune.de aceea cred ca e fulia

Re: cureaua alternatorului

Scris: Dum 13-Mai-2007 16:10
de nicum
chisboramircea scrie:am o problema cu c5-ul meu.patineaza cureaua altenatorului.am schimbat intinzatorul,nimic.pina la urma,am pus o curea mai scurta,dar tot patineaza putin.ar fi o solutie sa schimb fulia?e cam scumpa :( 200 euro


De unde stii ca nu fluiera un rulment prin interior?

Scris: Dum 13-Mai-2007 19:14
de cit_a
fara curea cum se invarte rotorul de la alternator ? posibil sa ai un pui de rulment defect .

Scris: Mie 06-Iun-2007 22:05
de Pablo406
Ai rezolvat problema? E originala solutia cu cureaua scurta dar nerecomandata. Cel mai probabil e fulia ca e facuta din 2 parti metalice unite cu cauciuc (care se mai rupe).
Ca sa vezi fulia motorului, trebuie sa dai jos aparatoare de noroi la roata din dreapta.

Scris: Joi 07-Iun-2007 19:18
de chisboramircea
nu inca,e cam costisitoare.fulia am vazut-o dar nu pare a avea nimic.in orice caz va trebui sa fac odata miscarea

Scris: Joi 07-Iun-2007 22:16
de Pablo406
La mine, dupa fulie e intinzatorul si apoi pompa de servodirectie care merge cu fluid LDS. Fulia rupta face cureaua sa vibreze si dupa aceea o pompa de servo e mai mult de 300 eur + fluid+manopera......
Parca e mai ieftina fulia?

Scris: Joi 07-Iun-2007 22:54
de pr_ovidiu
Pt. chisboramircea
Daca face zgomot urat (dar nu patineaza) atunci poate fi fulia. Cel putin la mine asa a fost. Fulia e din 2 parti metalice si una de cauciuc care se distruge cum timpul. La mine a inceput la 140.000 km si la 141.500 km l-am schimbat urget ca facea o galagie :shock:
M-a costat 550 lei + manopera
Spor la treaba!

Scris: Vin 08-Iun-2007 17:51
de chisboramircea
am schimbat cureaua alternatorului+fulie

Scris: Vin 08-Iun-2007 22:38
de darian
Am deschis un topic despre un fluierat la motor. Oare sa fie acelasi? La voi are vreo legatura cu regimul de turatii? al meu fluiera doar peste 1500.