Turbo pressure too high

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

nocivu
pasionat
Mesaje: 118
Membru din: Dum 08-Mar-2015 18:45
Localitate: Magurele
Contact:

Turbo pressure too high

Mesajde nocivu » Dum 25-Sep-2016 08:54

Salut!
Am o problema mare apare Depulution sistem fault pe display urmat de lipsa de putere .
Nu se mai accelereaza peste 2800 turatii iar ca viteza nu sare de 110 chinuit.
Problema apare in momentu cand incerc sa fortez indiferent de viteza si de treapta de viteza, mai putin 1 si 2.
Am pus lexia pe ea si a dat aceasta eroare turbo pressure too high
Stie cineva ce ar putea fi ? Eu banuesc electrova sau senzorul de presiune sa nu citeasca corect ?
O zi buna sa aveti si drumuri bune fara evenimente.
Citroën - Creative Technology
C5 II 1.6 HDi RC8HZB

fatman
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Mar 26-Iul-2011 22:49
Localitate: Craiova

Re: Turbo pressure too high

Mesajde fatman » Mar 14-Feb-2017 15:10

ai rezolvat? am aceeasi problema
mie mi s-a spus ca ar fi blocata geometria variabila pe turbo

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Re: Turbo pressure too high

Mesajde calorifer4 » Mie 15-Feb-2017 15:38

ai ''cartofi infipti pe teava de esapament"... demonteaza evacuarea din racordul flexibil ( nu dureaza mai mult de 10min )si verifica catalizatorul sa nu fie colmatat, cand ai facut ultima data regenerare la DPF? dar Eolys ai completat, motorasul/pompa eolys functioneaza?...DPF off, calculatoarele au 2 harti standard si safe, mai baga o fisa! :(

fatman
simpatizant
Mesaje: 68
Membru din: Mar 26-Iul-2011 22:49
Localitate: Craiova

Re: Turbo pressure too high

Mesajde fatman » Joi 16-Feb-2017 20:39

E goala evacuarea, nu mai exista filtru de particule catalizator etc, am pt fap emulator

nocivu
pasionat
Mesaje: 118
Membru din: Dum 08-Mar-2015 18:45
Localitate: Magurele
Contact:

Re: Turbo pressure too high

Mesajde nocivu » Mar 25-Apr-2017 08:48

Scuze pentru intarziere.
Am identificat problema dar nu am rezolvat de tot.
Electrovana se alimenteaza la 12 v curati iar mie la mufa masurat cu motor oprit doar contact pus am 9v iar cu motor pornit am 10v.
Problema este din alimentarea electrovanei. Am tras 2 fire unul de la BSM de la la osiguranta care se activeaza cand pui contact si un fir de la masa asta doar ca sa funtioneze la parametri dar mai este o problema nu mai funtioneaza pilotul automat pentru ca este legat pe mufa care intra la electrovana.
Are cineva o schema cu electrica de unde vin cele 2 fire care alimenteaza electrovana?
Citroën - Creative Technology

C5 II 1.6 HDi RC8HZB


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187751
    Total subiecte 18612
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdnanS2024