Pagina 1 din 2
Motorul de 1.6HDI 16V 110 CP
Scris: Vin 16-Iun-2006 15:08
de DMX
Un nou motor pe aceasta masina :
http://www.citroen.ro/promotionC5.php-parerea mea ca e cam mic ptr ditamai vaporul de masina , diferenta dintre el si cel de 2 litri find de 1000 euro
-corectati topicul 110 CP , scuze
Edit by nicum: am corectat
Scris: Vin 16-Iun-2006 15:29
de nicum
Pai e 1000 EUR CIP diferenta, ceea ce inseamna ca DDP diferenta e mult mai mare (accize diferite).
Scris: Vin 16-Iun-2006 16:26
de maus
diferenta la DDP e de 1510 E
si chiar merita daca iei masina pentru familie daca nu o s-o alergi la limita
daca ai obiceiul sa iei bagaje multe si grele atunci o sa consume mai mult ca motorul de 2l
Scris: Sâm 17-Iun-2006 10:40
de DMX
inca pe site`ul citroen.ro nu au bagat date despre acest motor -consum viteza maxima ...... mai asteptam (oricum presupun ca vitezama maxima si consumult sunt echivalente cu 407 motor de 1.6 HDI )
Scris: Sâm 17-Iun-2006 10:46
de DMX
-uitandu`ma acuma va ca 407 motor de 16HDI pleaca de la 17000 CIP ...wow

fata de 15600 CIP
Scris: Sâm 17-Iun-2006 11:37
de traian
Performantele sunt afisare pe
www.citroen.fr - motorizari C5.
Nu sunt deloc rele pentru gabaritul masinii.
Iar pretul mi se pare super pentru ce ofera masina.
Scris: Sâm 17-Iun-2006 16:17
de maus
nu are rost sa compari 407 cu c5
decat la clasa din care face parte
in rest c5 e mult peste 407 la confort si spatiu
eu la 407 in spate dau cu capul de plafon daca vreau sa ma misc cat de putin
Scris: Vin 14-Sep-2007 13:35
de Bear
Daca nu vrei o masina superputernica, 1.6HDI trage excelent si consuma mai putin decat 2.0 HDI.

E un motor care face fata
Scris: Lun 01-Oct-2007 22:48
de adrianmadaras
Am achizitionat un C5 de o saptamana, de nou, de 1,6 HDi 16 V 110CP si vreau sa va spun ca are "sange" si ca are un consum de 7,5-8% in oras cu AC pornit.
Asa ca chestia cu motorul prea mic pentru caroserie nu prea tine, faceti un drive-test.
Scris: Mar 02-Oct-2007 10:29
de B-01-DRC
Eu am deja 14.000 Km cu ea si e OK. Impinge destul de bine, oricum, e peste cel de 1.8 pe benzina. Consumul, in Bucuresti, orele de varf 8.4% cu AC. Pe autostrada, are suficient cuplu cat sa o tina pe Cruise Control fara probleme la 160 Km/h. Iar in depasiri, cu kick-down (astfel, intervine si overboost-ul) nu ai probleme.
Scris: Sâm 22-Mar-2008 12:41
de yo3fuu3
ramine de vazut dupa 2-3 ani de mers prin praful din bucuresti cum trage.la mine e vizibila diferenta dupa un an de la aducerea din Franta
Scris: Lun 31-Mar-2008 19:37
de cosmin_bogdan_s
Salut tuturor.
Se simte lipsa de putere la turatii mici in cazul 1.6 HDI. Eu am si un BX 1.9 RD si la turatii mici are mai multa putere. Ma refer la turatii de 1000-1500 rpm. Stiu ca sunt diferite rapoartele cutiei si etc. Totusi, comparati motorul asta cu 1.9 TDI de la Seat (asta este masina VW pe care am putut-o testa). Aceea desi are 101 cp la turatii mici svacneste cand apesi acceleratia. Nu am vazut nici o data un grafic al motorului respectiv dar suspectez ca are cuplu mare la turatii mici. Sin in continuare zic, C5-ul are o latenta intre momentul in care apesi acceleratia si momentul in care se urneste; si nu este de la lag-ul turbinei.
In rest daca o tii peste 1700 de ture trage, nu gluma.
Scris: Lun 31-Mar-2008 22:21
de Bear
cosmin_bogdan_s scrie:Salut tuturor.
Se simte lipsa de putere la turatii mici in cazul 1.6 HDI. Eu am si un BX 1.9 RD si la turatii mici are mai multa putere. Ma refer la turatii de 1000-1500 rpm. Stiu ca sunt diferite rapoartele cutiei si etc. Totusi, comparati motorul asta cu 1.9 TDI de la Seat (asta este masina VW pe care am putut-o testa). Aceea desi are 101 cp la turatii mici svacneste cand apesi acceleratia. Nu am vazut nici o data un grafic al motorului respectiv dar suspectez ca are cuplu mare la turatii mici. Sin in continuare zic, C5-ul are o latenta intre momentul in care apesi acceleratia si momentul in care se urneste; si nu este de la lag-ul turbinei.
In rest daca o tii peste 1700 de ture trage, nu gluma.
Cu turbodieselul nu se merge la relanti, adica la 1000 ture! Nu merge in parametri! Daca vrei consum de 3% iti iei Skoda Fabia sau Tico! Sau bagi C5-ul in viteza 1 si nu mai calci pe acceleratie, ca merge si asa!
Scris: Mar 08-Apr-2008 21:50
de cosmin_bogdan_s
Eu speram (speram chiar de ceva vreme) Bear ca sa ma luminezi in legatura cu diferenta dintre cele 2 motoare (cum se simt masinile la turatii mici). Ma poti lumina si poate si pe altii; doar ai ambele variante.
Scris: Mar 08-Apr-2008 22:15
de Bear
cosmin_bogdan_s scrie:Eu speram (speram chiar de ceva vreme) Bear ca sa ma luminezi in legatura cu diferenta dintre cele 2 motoare (cum se simt masinile la turatii mici). Ma poti lumina si poate si pe altii; doar ai ambele variante.
Ce pot sa spun... Eu merg cu ambele in jurul a 2000 rot/min si schimb treptele la 2500-3000. De regula ma feresc sa merg la turatii mici - o fac doar cand trebuie sa merg bara la bara! Nu poti sa judeci un motor dupa performantele care le are la 1000 ture! E normal sa fie mai agil motorul de 2.0L pentru ca e mai puternic... si implicit te urneste mai repede de pe loc si urca mai repede in ture! Dar, totusi, privind in ansamblu, eu sunt foarte multumit de motorul de 1.6L deoarece trage excelent pentru cat este de mic si consuma considerabil mai putin decat cel de 2.0L! Daca nu scazi prea mult sub 2000 ture nu te lasa in nicio imprejurare, si este ideal pentru oras! Am vazut taximetristi care merg cu viteza a5a cu 50 km/h (ca sa scoata consumul mai mic)! Isi bat joc de masini! Ce sa-ti mai spun... e un motor super dotat... La relanti nici nu se aude si nu vibreaza deloc! Eu cred ca e cel mai reusit motor scos pana in prezent de Peugeot-Citroen raportat la nevoile si drumurile noastre, cu mult trafic urban si ambuteiaje!