Pagina 1 din 1

Engine immobilizer fault

Scris: Lun 28-Dec-2015 15:53
de ovidiuvuia
Va salut.
Am de un an de zile un C5 2.0hdi 110cp care pana acum o saptamana a mers perfect facand cu el peste 20000km.
Acum cateva zile nu a mai vrut sa pornesca si in bord Engine immobilizer fault .
Am deconectat bateria de nustiu cate ori,am initializat cheia tot asa si nu a vrut sa porneasca.Stand si asteptand pe un prieten sa ma remorcheze am mai dat odata la automat si surpriza masina a pornit.
Dupa alte 3 zile istoria se repeta.Nu mai porneste si pace.La fel deconectat baterie,nimic.Asteptand in masina pe cineva sa ma remorcheze dau la automat si masina se misca putin in spate fiind ramasa in marsalier.Apas ambreiajul si dau la automat si porneste masina.
Bateria este buna pentru ca am dat la automat cred ca de 30 de ori de fiecare data.
Daca a mai patit cineva acesta chestie il rog sa-mi spuna si mie cum a rezolvat-o,sau daca stie cineva cum se rezolva il rog la fel.
Multumesc si Sarbatori Fericite.

Scris: Lun 28-Dec-2015 19:19
de iulian.arg
Am raspuns intr-un alt post despre experienta mea cu imobilizatorul avuta cu fosta masina.

http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... highlight=

Quotez:
"
- incearca cu cealalta cheie daca o ai;
- incearca cu alta baterie mai buna sau ajutat de alta masina pornita cu fisele conectate la bateria ta pentru voltaj mai bun.
- Scoate bobina de la contact si curata-i contactele.
- in ultima faza poti scoate chip-ul din cheie si sa-l lipesti de bobina care emite campul din jurul contactului. Am facut asa la fosta masina. Simptomele, ca si la tine, erau acute cand se racea afara. E posibil sa fi fost si bateria un pic mai slaba dar faza cu cipul lipit a rezolvat problema si n-am mai vazut-o de atunci. Am ramas practic fara principiul imobilizatorului dar m-am lipsit cu succes si noroc de el."

In jurul contactului, sub masca de plastic, este o bobina care poate cauza probleme.
Daca ai intrebari ..

Scris: Lun 28-Dec-2015 19:25
de ovidiuvuia
Multumesc pentru raspuns.Dar...
Alta cheie nu am
Bateria este buna fara probleme.
Cu cipul o sa vad maine.
Acu am venit cu masina acasa,am fost plecat 15 min si am observat ca nu mai merge nici ventilatorul de la bord.
Problema este ca nu stiu pe nimeni cu Lexia aici in zona.
De pornit acu porneste dar nu stiu cand iar o apuca!!!!!!!!!

Scris: Lun 28-Dec-2015 20:39
de iulian.arg
Daca masina porneste, nu inseamna neaparat ca bateria este ca si noua. S-ar putea ca 0.5 volti in minus sa faca probleme.

Data urmatoare cand face probleme, scoate chip-ul din cheie si apropie-l de contact. Daca porneste mai usor, inseamna ca asta e problema.

Scris: Mar 29-Dec-2015 09:33
de ovybd
din experienta iti spun, daca bateria e slaba si prognoza meteo din urmatoarele zile se adevereste, nu iti va porni masina cand va fi ger, deci zilele urmatoare daca coboara temperatura sub -15 grade vei vedea daca e ok bateria sau nu. A mea pornea foarte bine pana am prins un gre si a trebuit sa iau curent de la altii sa o pornesc.

Scris: Vin 08-Ian-2016 15:47
de Shompy
Salut. Aceeasi problema am avut-o si eu acum cateva luni. Am rezolvat schimband bateria de la cheie.
Inca o rezolvare "temporara" (la mine a mers) Am inchis si deschis masina de cateva ori cu cheia in usa . Dupa care mergea normal.

Scris: Vin 08-Ian-2016 17:52
de ovidiuvuia
Am schimbat si eu cheia de la telecomanda.Momentan nu mai face probleme.
Bateria masinii este buna pt ca a pornit la -15 grade fara probleme.
Saptamana viitoare o sa-mi vina si tranzistorul de la comanda ventilatorului pt ca nu mai vroia sa mearga deloc.Am vazut cand am desfacut ca aceasta a mai fost schimbata caci pe care este acum pe masina scrie made in China.