Salut!
Am o rugaminte la voi, cine ma poate ajuta cu niste probleme la aerul conditionat.
Acum o vreme a inceput sa bage pe partea dreapta aer direct de afara (iarna - rece; vara - cald) indiferent ce comutam eu la comenzi.
Am fost la ATS (masina era inca in garantie), bineinteles, banditii de acolo au facut doar niste carpaceli, a mers o vreme, dar a cazut din nou (se pare ca au lipit ceva pe acolo, in loc sa schimbe - desi pe devize au trecut inlocuire/piesa noua). Cand e vara ma duc la un service care umbla undeva la niste supape si il comuta pe manual sa treaca prin AC/racicre, iarna il comuta manual sa treaca prin AC/incalzire (habar nu am ce/cum/unde umbla - cred totusi ca umbla pe undeva prin torpedo). Problema e ca service-ul respectiv s-a inchis (omul a emigrat in Islanda!!!!!) si nu prea mai am unde sa ma duc...vine iarna, iar pe partea dreapta o sa fie cam racoare!!!!
Pe partea stanga "raspunde" la comenzi (baga ce temperatura ii setezi), insa, pe partea dreapta baga ori maxim rece, ori maxim cald (in functie de cum e comutata supapa).
Pe ambele parti (stanga/dreapta), supapele care directioneaza aerule (prin fata, pe la picioare, pe la parbriz functioneaza.
As vrea sa schimb angrenajul respectiv, dar habar nu am ce trebuie schimbat. Puteti va rog sa imi dati "mura-in-gura" (eventual) de pe un site cu piese auto (noi) piesa problema?
Sau daca are cineva alta idee.....
Multumesc!
Ajutor - aer conditionat
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- taviciobanu
- pasionat
- Mesaje: 375
- Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
- Localitate: Tg-Jiu
- Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
- 2: Golf V 2004 1.4 16v benzina
Am gasit acest subiect si cred ca am si eu o problema cu Ac- ul clima masinii.
Cand dau sa cuplez Ac-ul uneori cupleaza la prima comanda alteori nu cupleaza decat daca ma joc foarte mult la el sa dau multe comenzi.
Si mai este o problema nu baga foarte rece dupa o perioada (nu se raceste bine in masina) nu mai baga rece doar merge aeroterma.
Freon are 750 g , nu pierde, cand cupleaza cand nu cupleaza.... nu mai stiu ce sai fac pe caldurile astea sa mergi cu geam deschis este cam naspa.
Ceva pareri o rezolvare un ajutor .
Cand dau sa cuplez Ac-ul uneori cupleaza la prima comanda alteori nu cupleaza decat daca ma joc foarte mult la el sa dau multe comenzi.
Si mai este o problema nu baga foarte rece dupa o perioada (nu se raceste bine in masina) nu mai baga rece doar merge aeroterma.
Freon are 750 g , nu pierde, cand cupleaza cand nu cupleaza.... nu mai stiu ce sai fac pe caldurile astea sa mergi cu geam deschis este cam naspa.
Ceva pareri o rezolvare un ajutor .
[URL=https://matchnow.life]Actual Girls[/URL]
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
"Si mai este o problema nu baga foarte rece dupa o perioada (nu se raceste bine in masina) nu mai baga rece doar merge aeroterma."
Legat de problema asta simptomele par sa indice ca nu iti functioneaza ventilatorul din fata radiatorului.
Daca in mers cu viteza de peste 40-50 iti baga rece constant si doar la mers incet prin oras ii scade eficienta, e posibil sa fie de la ventilator.
Il verifici simplu: atunci cand pe loc fiind auzi ca ti-a cuplat compresorul, la scurt timp dupa ar trebui sa iti porneasca ventilatorul. Daca nu-ti porneste ventilatorul cauta pe aici pe forum toate posibilitatile de troubleshooting legat de el. Cumpara ventilator abia dupa ce esti sigur ca e dus si nu se mai poate repara.
Legat de cantitatea de freon, mie mi se pare cam mult. Parca citisem undeva de 600 sau 650 grame dar nu sunt sigur.
Posibil sa fie si asta o cauza a pornitului arbitrar. Posibil sa detecteze presiune prea mare si sa nu porneasca.
Astea-s presupuneri si nu garantez pentru ele.
Legat de problema asta simptomele par sa indice ca nu iti functioneaza ventilatorul din fata radiatorului.
Daca in mers cu viteza de peste 40-50 iti baga rece constant si doar la mers incet prin oras ii scade eficienta, e posibil sa fie de la ventilator.
Il verifici simplu: atunci cand pe loc fiind auzi ca ti-a cuplat compresorul, la scurt timp dupa ar trebui sa iti porneasca ventilatorul. Daca nu-ti porneste ventilatorul cauta pe aici pe forum toate posibilitatile de troubleshooting legat de el. Cumpara ventilator abia dupa ce esti sigur ca e dus si nu se mai poate repara.
Legat de cantitatea de freon, mie mi se pare cam mult. Parca citisem undeva de 600 sau 650 grame dar nu sunt sigur.
Posibil sa fie si asta o cauza a pornitului arbitrar. Posibil sa detecteze presiune prea mare si sa nu porneasca.
Astea-s presupuneri si nu garantez pentru ele.
Cand cupleaza compresorul la 3 secunde pleaca si ventilatorul deci asta pare sa functioneze cand nu cupleaza compresorul nu pleaca nici ventilatorul asta am presupus si eu dar nu asta pare sa fie problema. Am gasit o problema acum conducta care pleaca din radiator cea care are si acel senzor de presiune in stanga jos cum te uiti din fata la motor este strangulata(rasucita) sa fie asta problema ? Acel senzor sa detecteze presiune mare in radiator si sa nu dea comandade pornire ? Daca las masina o perioada fara sa pornesc Ac-ul porneste la prima apasare de buton apoi dupa o perioada nu mai baga rece sa fie de la acea conducta strangulata ca nu circula freon destul nu are debitul care ii trebuie ?
[URL=https://matchnow.life]Actual Girls[/URL]
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Este posibil sa fie de la acea strangulare.
Lexia iti arata exact in timp real ce presiune face pe circuitul de inalta presiune.
La mine, cand nu-mi mergea ventialtorul, presiunea pe circuitul de inalta ajungea foarte repede (10 secunde) la 21-22 atmosfere si ramanea acolo pentru ca in stationare nu aveam flux de aer prin radiator care sa reduca temperatura si implicit volumul freonului. In presiunea asta nu dura mult si compresorul se decupla.
La tine e posibil sa se intample acelasi fenomen dar sa fie determinat de strangularea conductei. O diagnoza te-ar ajuta in problema asta.
Cred ca in conditii normale de functionare, presiunea freonului nu sare de 12-15 atmosfere, insa nu sunt sigur de cifra asta. Deci daca presiunea iti sta in 12-15, functionarea e normala si problema este in alta parte.
Lexia iti arata exact in timp real ce presiune face pe circuitul de inalta presiune.
La mine, cand nu-mi mergea ventialtorul, presiunea pe circuitul de inalta ajungea foarte repede (10 secunde) la 21-22 atmosfere si ramanea acolo pentru ca in stationare nu aveam flux de aer prin radiator care sa reduca temperatura si implicit volumul freonului. In presiunea asta nu dura mult si compresorul se decupla.
La tine e posibil sa se intample acelasi fenomen dar sa fie determinat de strangularea conductei. O diagnoza te-ar ajuta in problema asta.
Cred ca in conditii normale de functionare, presiunea freonului nu sare de 12-15 atmosfere, insa nu sunt sigur de cifra asta. Deci daca presiunea iti sta in 12-15, functionarea e normala si problema este in alta parte.
Salut!
O problema asemănătoare am și eu! Funcționează absolut toate comenzile de la climă dar la pasagerul din dreapta baga rece chiar daca e dat la 28°. M-am gândit că e motorașul dar dacă dau la 14° se face și mai rece. Se aude că lucrează clapeta aia care închide și deschide dar nu vine aerul cald ca la șofer. E posibil sa nu închidă suficient de bine? Pe loc vine călduț dar în mers e rece bine. Ce as putea să-i fac sau unde sa desfac exact să văd care-i problema? Am mai desfăcut borduri la alte masini dar la asta pare mai dificil.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187674
Total subiecte 18621
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern