Pagina 1 din 3

o alta ciudatenie la c5

Scris: Vin 07-Dec-2012 20:00
de Mexik
azi dupamasa m-am dus sa spal masina ca era foarte murdara.am fost la benzinaria MOL si am spalato la perii.totu ok cand am ajuns acasa am observat ca nu se mai incuie din telecomanda.am zis ca-s gata bateriile si am inchiso din cheie urcand linistit sus.am coborat jos dupa aproximativ 30min si observ ca displayul din bord se stingea si se aprindea.am deschiso,am pornito si totu functioneaza ok(se inchide si se deschide din interior,muzica e ok totu merge bine cand merge motorul).o opresc,scot cheia din contact si incepe sa faca iar displayul flasuri,uneori zice ca ai cheia in contact dar nu este,iar daca pornesti muzica fara cheie in contact incepe sa mearga in suturi).

Scris: Vin 07-Dec-2012 20:02
de Mexik
acum pe seara am incuiato din cheie si iam luat o borna de la baterie ca dimineata sa o pot porni,si sa nu faca vreun scurt peste noapte.ati patit asa ceva vreunul?o parere ceva?

Scris: Vin 07-Dec-2012 20:10
de niq
sa nu-ti fi intrat apa pe undeva... ma gandesc ca pe la sigurante

Scris: Vin 07-Dec-2012 20:11
de Mexik
asa mam gandit si eu deaia am lasato fara baterie.dar unde apa lasigurante ca nu am spalat motorul si in interior pe unde sa intre?

Scris: Sâm 08-Dec-2012 12:48
de mesersmith
Nu trebuie sa intre apa siroaie. Se poate crea un fel de ceata din apa aia turbionata de catre periile alea rotative si sa intre pe unde nu trebuie.
Incearca s-o ventilezi, mergand cu ea prin afara orasului, cand e uscat afara sau asteapta pana se usuca singura.
Comportamentul e foarte ciudat, nu am mai auzit de asa ceva.
Posteaza aici daca se petrece vreo schimbare, ca sa avem de ce anume sa ne agatam.
Presupun ca acces la Lexia nu ai.

Scris: Sâm 08-Dec-2012 13:29
de Rica
ai putea sa dai capacele la sigurante,relee,calculator jos si in interior sa pornesti AC-ul pe maxim cald sa traga umiditatea
PS: folosete draqu si tu cratima aia nenorocita 8)

Scris: Sâm 08-Dec-2012 17:47
de Mexik
aseara am lasat-o fara baterie ca sa evit orice problema de scurt a instalatiei electrice.la 3 dimineata am plecat spre bucuresti.am ajuns cu bine neavand nici o problema.am parcat si dau sa o incui din cheie.nici gand sa se incuie displayul blituia continuu,palpaia si becu de la inchidere.am inchiso din cheie revenind cam peste 20min,ma uit inauntru la fel,distractia era la maxim dar masina era incuita.fratemiu a mai studiat el problema si vine cu idee ca este de la casetofon.am zis hai sa incerc.in timp ce funtiona casu iam scos mufele si hai sa facem proba.culmea se inchidea din telecomanda se descuia totu perfect,displaul se comporta normal.cauza depistata de la casetofon,iam pus iara mufele la loc si vad ca merge perfect dar care e legatura cu casetofonul nu stiu.cred ca trebuie dusa la popa masina ca are spirite in ea :D

Scris: Dum 09-Dec-2012 18:48
de Mexik
2 zile a tinut minunea.a inceput iara cu talente pe cap.i-am scos casetofonul dar nimic,face la fel ecranu se stinge si se aprinde,nu se incuie din telecomanda,si mai nou zice key remender dar ia nu are nici o cheie in contact.am lasato incuiata din cheie si am revenit cam peste 30min ecranul era stins,masina incuiata,probabil intrase in modul economic.
am observat daca ating cu varful cheii (fara sa introduc cheia in contact) partea metalica a contactului functioneaza tot(adica nu blituie,se incuie se descuie,nu zice ca are cheia in contact).sa fie problema cu contactul?

Scris: Dum 09-Dec-2012 18:54
de Mexik
am auzit de o resetare a calculatorului punand contactul de 7 ori.ati auzit asa ceva?stiti daca functioneaza sau nu?

Scris: Dum 09-Dec-2012 19:00
de mesersmith
Eu nu am auzit de asa ceva.
Resetarea se face scotand borna de la baterie si lasand-o scoasa mai mult timp.

Scris: Dum 09-Dec-2012 19:04
de niq
de ce nu incerci tu si ne spui si noua? :)

Scris: Dum 09-Dec-2012 21:47
de Mexik
Am incercat dar nici un rezultat.Am zis ce am auzit si eu si am intrebat daca a mai auzit cineva asa ceva.
Cred ca am gasit problema masinii si are si logica.Acum o ora am fost plecat in oras,am incuiat masina din cheie ca din telecomanda nu a vrut.Cand sa plec am descuiato tot cu cheia,dar dau s-o pornesc si imi zice imobilizator fault,dar eu nu i-am scos bateria ca sa zica asa ceva.Am lasat-o sa citeasca cheia si a pornit.Ajungand acasa opresc motorul,scot cheia din contact incepe sa palpaie displayul.Am zis asta e.Deschid usa sa cobor si-mi zice key remainder,dar cheia era scosa din contact.
In concluzie ea zice bine,stie ca are cheia in contact si deaia nu ma lasa s-o incui.NU cred ca cheia e defecta ci cititoru de la contact.A demontat cineva contactu la c5 sau cititoru de pe contact?ca dimineata ma gandesc sa scot toate mufele de la contact sa le curat si cititorul la fel

Scris: Dum 09-Dec-2012 22:21
de dj01fad
cititorul ala e o bobina, nu are cum sa fie el defect. din pacate... mie imi suna a bsi :?

Scris: Dum 09-Dec-2012 22:22
de Mexik
si atunci ce sa-i fac?

Scris: Dum 09-Dec-2012 22:24
de mesersmith
Cand e "cititorul" defect, nu-ti mai recunoaste deloc cheia si nu mai poti porni. In plus, vei avea pe display un mesaj in acest sens.
Si eu ma gandesc la BSI. Fa un reset asa cum ti-am spus mai sus.