Pagina 1 din 2

Dilema!!! Citroen C5 sau Pugeot 407?

Scris: Mar 29-Sep-2009 20:27
de mihai_ro77
Recunosc ca nu prea stiam nimic de citroen pana nu am condus C3, de care m-am atasat si l-am cumparat, acum am un c3 exclusiv second hand, dar sunt multumit de ce stie sa faca o masina de clasa ei.
Acum sunt pe cale de a achizitiona un C5 exclusiv 2006 , 1.6 HDI dar tanjesc si dupa peugeot 407 1.6 HDI 2006, acum nu ramana de cat sa merg sa fac drive test cu amnadoua si sa decid, dar in acelasi timp am nevoie si de experienta voastra.
Multumesc anticipat.
Toate cele bune!
Imagine

Scris: Mar 29-Sep-2009 20:45
de viorelovidiu
depinde ce vrei... daca vrei confort mergi pe c5 si la nevoie suspensia reglabila te ajuta (am urcat cu c5 pana la piatra arsa fara nici un fel de probleme dinspre moroieni si retur prin sinaia)
daca ti-e frica ca poti avea ghinion cu suspensia, exista totusi o sansa sa ai probleme dar ff mici mai ales ca e din 2006.

de pejo nu ma pronunt decat ca arata ceva mai bine la exterior:)

Scris: Mar 29-Sep-2009 21:28
de mesersmith
eu ma pronunt...
in afara ca e mai aratos la suprafata, nu are nimic in plus fata de c5, dimpotriva, are minusuri...
sasiul este acelasi, insa suspensiile sunt de tabla la peugeot...
daca poti face un drive test ar fi f bine, si daca poti, cauta niste bumpere din acelea pt reducerea vitezei in preajma trecerilor de pietoni si daca se poate sa fie din acelea sferice...
treci peste acele bumpere cu 50 la ora cu ambele masini...

eu i-am cumparat neveste-mii un peugeot 308 nou, si eu cu c5 trec peste bumpere la orice viteza(am facut test la 150km/h) si nu se aude mare lucru, in timp ce peugeotul zici ca se rupe daca ai mai mult de 5km/h....
nu mai cumpar masina cu suspensie de tabla nici mort...

ma uitam pe un alt forum cum colegul matrixu sfatuia pe nu stiu cine sa nu-si ia c5, ci passat...ca la banii aia, deh, iti poti lua masina nemteasca...
e opinia lui, dar am adus-o in discutie ca si argument pro hidractive, avand in vedere ca am 2 amici, cu passat-uri noi...si cu care m-am dat...
dezolant...

poti sa crezi ca, desi masina neveste-mii are 0 km si a mea are 300 000 km, eu nu merg cu cea noua nici mort?...
adica sa ai acasa o masina cu 0 km si sa alegi sa mergi cu una care are 300 000, crezi ca e doar snobism, asa cum comenta un coleg pe un alt forum?

nu stiu de unde esti, dar te-as lua la o plimbare cu ambele sa vezi diferentele...
e drept, 308 e o masina mai mica si la alta clasa fata de 407, dar au suspensii de tabla amandoua...

Scris: Mar 29-Sep-2009 21:51
de picieri
Am un prieten cu un 407. Dupa ce sa dat cu C5-ul meu a zis clar ca urmatoarea masina va fii C5. M-am dat si eu cu 407 dar na, si pe langa asta am stat si pe scaunul din spate, dupa 40km am parasit masina ca nu mai puteam, spatiul din spate e dezastru. Dupa 1 an am ajuns sa stau si eu pe scaunul din spate in C5-ul meu, vreau sa va spun ca aproape imi vine sa imi iau sofer si nu mai urc in fata. In ceea ce priveste exterioru intradevar 407 e bestial, e mai agresiv, mie imi place mult mult mai mult ca C5, dar intr-un final eu stau in masina nu afara deci exterioru o fost ultimul criteriu cand am ales masina. In ceea ce priveste masina nemteasca, e un mit.

Scris: Mar 29-Sep-2009 21:56
de mesersmith
mie-mi vine sa ma pup ca mi-am luat c5 si nu vreo scarnavie nemteasca...
si credeti-ma, am ocazia sa ma dau cu multe masini, deseori...
maine mi-as lua renault, decat orice nemteasca...

Scris: Mar 29-Sep-2009 22:35
de mihai_ro77
Imi place ce scrieti voi! Imi place maretia la c5, pare o masina solida si asezata, imi place foarte mult seriozitatea pe care o impune partea din fata si respectiv spate, trebuie sa recunosc ca nu-s atras de interior,la 407 imi place linia si cum spunea colegul agresivitatea,dar nu conteaza numai asta la o masina, inca nu am mers cu nici una, banuiesc ca dupa drive test voi avea un raspuns.
Toate cele bune.

Scris: Mar 29-Sep-2009 23:10
de silentdj
daca vrei ceva mai sportiv alege 407. daca vrei confort, stil mergi pe c5...

Scris: Mie 30-Sep-2009 07:16
de mesersmith
sportiv?...pai ce e sportiv la masina aia?...
ca e la fel de sportiva ca si c5-ul...
acelasi sasiu, aceeasi motorizare, poate un pic mai usor...

Scris: Mie 30-Sep-2009 08:28
de mbc
Totusi...

Avand in vedere ca esti pe forumul citroen, sigur un citroen va iesi peste un peugeot. Eu zic sa pui acelasi topic pe forumul peugeot si vei vedea ca 407 va iesi mai bine decat c5. Cu toate acestea, trebuie sa iei argumentele care ti se par valabile din amblele locatii si sa iei o decizie. Dar sa nu faci nicidecum gresala sa nu faci drive test cu AMBELE masini, chiar daca prima pe care o vei conduce te va impresiona intr-un fel sau altul. Incearca un drive test cu motorizarea care ti-o doresti, pentru a fi sigur de decizie.

Spor si zi-ne si noua ce ai ales.

Scris: Mie 30-Sep-2009 09:56
de cit_a
indiferent ce alegi , la motorul 1.6 hdi nu o sa ai demaraj multumitor. incearca un 2.0 hdi si ai sa vezi diferentele. conform colegilor ash merge pe c5 , mi se pare o masina cu mult mai prezentabila. bafta in alegere!

Scris: Mie 30-Sep-2009 10:00
de bogdan78
Poate ne spui si la ce bani ai gasit cele doua modele, si la cati km fiecare, tre sa conteze si astea doua aspecte. La design depinde ce iti place tie mai mult iar la confort ar fi C5-ul in fataa. La aspect ar fi 407 putin mai in fata. La fiabilitate cum iti este norocul, dar C5-ul avand mai multe gadgeturi e posibil sa fi putin sub.

Scris: Mie 30-Sep-2009 15:17
de mihai_ro77
Azi am facut un drive test cu C5, e ultimul model de C5, recunosc ca de fapt conduci un avion, mi-a placut foarte mult, mi-as fi dorit sa conduc un C5 modelul anterior, maine am sa merg si cu peugeot 407, am inteles ca ei aici au intepenit cu evolutia poate un mic face lift.
Cred ca sunt ca sportivitate cam la fel si cum spunea mesersmith au aceeasi motorizare si cam acelasi sasiu, cat despre demaraj cred ca pentru mine e de-ajuns 1.6 HDI,2006, sunt in jur de 7000 euro, si cam 80.000km la una parca mai mult la alta mai putin.
Am sa rasfoiesc si forumurile cu probleme ale amandurora.
Toate cele bune.

Scris: Mie 30-Sep-2009 16:04
de mesersmith
in ceea ce priveste gadget-urile, ambele masini, daca au acelasi nivel de echipare, ar trebui sa fie cam la fel...
singurul lucru diferit si deosebit pe care un 407 nu poate sa-l aiba, e suspensia, in rest, poate avea tot ce are c5-ul, prin urmare, c5-ul nu are de ce sa fie sub 407 ca si fiabilitate...
sasiul comun este pt 407 si c5 varI si II...
var III are sasiul modificat...

intre c5 I-II si c5 III, e mare diferenta...
cred ca ai gresit ca ai facut drive test cu c5 III inainte de a face cu var I sau II...
intre I si II nu e mare diferenta cu exceptia unui face lift si a catorva modificari estetice la interior, plus mp3...

var III e un avion...si chiar de-ar fi sa mor, tot imi iau unul si nu cu suspensie de tabla, pe care o urasc sincer...

@mbc...
am doua peugeot 308 noi noute...daca nu as fi fost obiectiv, as fi luat ceva de la citroen, nu crezi?

Scris: Mie 30-Sep-2009 17:32
de mbc
mesersmith scrie:@mbc...
am doua peugeot 308 noi noute...daca nu as fi fost obiectiv, as fi luat ceva de la citroen, nu crezi?


E vorba de parerile de pe intreg forumul, nu a unui user in parte. C5 e o clasa, 308 alta clasa. Sunt producatori care fac masini bune in anumite clase si mai putin bune in altele.

Legat de accelerarea pentru motorul 1,6 HDi pe c5, lucrurile sunt in felul urmator:
Citroen C5 1.6 HDi : 0 to 100= 11.3 s
Citroen Xantia 2.0 HDI 110 : 0 to 100= 11.2 s

Citroen C5 1.6 HDi
Output : 110 cv (80 kW) @ 4000 rpm
Torque : 240 Nm (177 lb.ft) @ 1750 rpm

Citroen Xantia 2.0 HDI 110:
Output : 110 cv (80 kW) @ 4000 rpm
Torque : 255 Nm (188 lb.ft) @ 1750 rpm

Sa stii ca si eu ziceam ca si tine, dar dupa ce am vazut numerele, sa stii ca mi-am schimbat parerea. In cazul in care mi-as cumpara c5 la un moment dat, sa stii ca as lua in considerare si motorul de 1,6 hdi. Am facut o comparatie cu xantia hdi 110 pentru ca masinii i se potriveste acel motor de minune si probabil ca au condus-o multi.

Scris: Mie 30-Sep-2009 17:53
de PEDROS69
Cred ca c5 este de preferat dar cu motorizarea de 2.0 HDI 138 cp ., 1,6 hdi este cam la limita maia ales daca ai drumuri pe afara pe autostrada, pe de alta parte este mai economic la exploatarea in oras si pe distante scurte.