Pagina 1 din 1

Mari probleme! Nu mai vrea sa porneasca motorul!

Scris: Joi 17-Sep-2009 20:08
de Mishu_Canishu
Deschid acest topic pe motiv ca acolo unde am scris poate nu a fost citit de cine trebuia!
Acestea sunt cele 2 postari:
cele 2 postari!

Sau:

Mi-a aparut si mie un mesaj de genul stop engine system antipoluttion si motorul s-a oprit.
Precizari:
- plecat dimineata la servici la Mioveni, mers cu maxim 100 km/h;
- intors de la servici, mers mai domol ca la ducere;
- traversat jumatate din Pitesti, mers la Hypermarket Auchan;

Nu mai vrea sa porneasca!
Ce o fi oare!
P.S.: nu stiu daca am FAP!

Azi am incercat sa o pornesc! Nu prea a vrut! Doar la spray de pornire! Si merge ce merge si se opreste! Cred ca de vine este pompa de inalta presiune, cu care am mai avut ceva probleme asta iarna!

Mesajul care apare este: Engine Anti-Poluttion System Faulty

Scris: Joi 17-Sep-2009 20:21
de sandor mihai
nu mai folosi spray.pune-o pe o lexia si foarte probabil o sa gasiti defectul.

Scris: Joi 17-Sep-2009 20:37
de Mishu_Canishu
Am fost la un cunoscut de la Paneuro, care stia de problemele mele cu pompa de inalta presiune avute in iarna si a zis ca degeba imi mai pune testerul pe ea ca sa vada ca pompa nu are suficient debit sau presiune prea mica fata de specificatii!

Intrebarea este urmatoarea: sa ma apuc sa repar pompa (schimbat O-ringuri, garnituri, semeringuri si ceo mai fi prin ea) sau sa mai caut si alte defecte!!

Pompa se vede clar ca curge bine, spre deosebire de pana acum cand mai pica din cand in cand si las pete mari de motorina pe unde opresc!

Scris: Joi 17-Sep-2009 20:50
de abarth_mcm
pai daca a ajuns sa iti curga pompa e clara treaba..

Totusi, NU mai folosi spray. Nu e de jucat cu asa ceva. (adica ar fi pacat de masina sincer..) :!: Probabil ti-a zis si mecanicul ca e FOARTE periculos pt masina sa dai cu spray de pornire.

Scris: Vin 18-Sep-2009 13:45
de teddygal869
de ce este periculos sa pornesti masina cu spray ?

Scris: Sâm 19-Sep-2009 13:32
de khan
faptul ca din pompa curge motorina indica o pierdere pe la o etansare. problema simpla de aflat e daca are sau nu presiune suficienta. doi la mina e important si cit pierd injectoarele, pentru ca e posibil ca pompa sa bage bine si pierderea sa fie pe returul de la injectoare. asa ca mai simplu te duci si faci un test ca sa vezi ce dau injectoarele pe retur (se poate face si electronic si masurind efectiv retururile din fiecare injector in timpul mersului). de preferat e sa masori la toate odata, iar pentru asta trebuie sa mergi la cineva care se ocupa cu asa ceva, nu prea merge sa o faci in fata blocului

Scris: Sâm 19-Sep-2009 14:12
de mesersmith
khan, site-ul antim e in...olandeza? ceva nordic....in orice caz...

Mari probleme! Nu mai vrea sa porneasca motorul!

Scris: Sâm 19-Sep-2009 15:24
de toro
Atentie !!! -La pornitul cu ajutorul spray-ului sau flacara sa ajuns pana la ruperea Vilbrochen-ului.!!!!

Scris: Sâm 19-Sep-2009 16:59
de khan
mesersmith scrie:khan, site-ul antim e in...olandeza? ceva nordic....in orice caz...

e in sumeriana, inca, dar se lucreaza la traducere, e greu ca sint putini specialisti care mai...

Scris: Sâm 19-Sep-2009 21:01
de bogdan78
:) Siteul este in latina :). Acelas text pus probabil pentru teste.
Pornitul cu spray este ca si dopingul in sport.