INCEP SA DETEST C5-ul

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

dimabogdan
pasionat
Mesaje: 322
Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
Localitate: constanta

Mesajde dimabogdan » Mar 26-Mar-2013 19:45

Si eu radeam acum vreo 4 ani de un prieten care isi luase Passat cu DSG si i s-a oprit motorul la semafor. Ce hahaleala a fost in masina, nu-ti dai seama.A schimbat cutia de 3 ori in 6 luni!!Si abia cand a schimbat masina cu totul pe garantie, de si-a luat un Golf, s-a linistit.Si nu daduse decat 30k pe masina.
Si eu am avut ceva probleme cu prima mea masina ( tot C4) pe care am reusit sa-l schimb de asemenea pe garantie, iar de 6 ani merg fara probleme cu actuala si pot spune ca-s foarte multumit de ea!

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Mar 26-Mar-2013 20:52

din surse sigure iti spun ca DSG-ul pica dupa 30.000 km! ambreiajul ala dublu nu face fata cum trebuie! nu-i materialul bun! cel putin asa era pe cutiile de inceput! dar na, era un dublu ambreiaj! snobu' n-o sa zica niciodata ca-i problema ci ca-i normal!
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Mar 26-Mar-2013 22:44

Pare rau Aurelian, insa sunt de parere ca mai bine faceai o reparatie mai buna si mai scumpa din prima si n-aveai probleme.Faptul ca ti se intampla in mod obsesiv ceva la cutia de viteze este un indiciu clar de repetabilitate, si anume proasta mentenanta.Schimba mecanicul plus atitudinea si n-o sa mai ai probleme.Si o intrebare: cam cat de des verifici uleiul la cutie? (pentru ca multi cred ca e pe viata...).Nu te supara, dar se vede din avion ca ceva nu e-n regula.Cand incalci regulile shit happens...

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Mie 27-Mar-2013 08:27

taviciobanu scrie:Pare rau Aurelian, insa sunt de parere ca mai bine faceai o reparatie mai buna si mai scumpa din prima si n-aveai probleme.Faptul ca ti se intampla in mod obsesiv ceva la cutia de viteze este un indiciu clar de repetabilitate, si anume proasta mentenanta.Schimba mecanicul plus atitudinea si n-o sa mai ai probleme.Si o intrebare: cam cat de des verifici uleiul la cutie? (pentru ca multi cred ca e pe viata...).Nu te supara, dar se vede din avion ca ceva nu e-n regula.Cand incalci regulile shit happens...


eu sincer cred, ca la cutiile automate exact schimbul de ulei le-a dat naibii, eu bagasem ce va ulei de cutii automate dar nu-mi spusese nimeni de care trebuie, deci am luat de la mobil ca acela il gasisem. Abia acu de 1 an de zile am vorbit cu cineva care mi-a zis ca de fapt in cutiile de C5 se baga nu stiu ce ulei special. Cea manuala a stat 3 luni pe masina, dar dupa cum am spus, eu cred ca atunci cand am cumparat-o avea ceva acea cutie. De aceea nu m-am plans ca a trebuit s-o schimb, frustrarile mele vin momentan pe piesele mai ieftine, care oricat de ieftine ar fi, daca stii ca si producator ca nu potrivesc de ce le mai vinzi ?

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 27-Mar-2013 09:47

Mai omule, cum dracu sa se potriveasca niste componente de cutie manuala pe masina care avea din fabrica cutie automata? Tu nu iti dai seama ce aberatii zici aici? Piesele masinilor se comanda pe baza VIN - codul de indentificare a vehiculului. Cum ai comandat tu piese daca VIN-ul masinii tale e, evident, de cutie automata. Tu vrei acuma sa vina Citroen sa vina sa iti de si codurile de cutie manuala care ar fi putut veni pe masina ta cu cutie auto. E o aberatie.

Ai luat mai multe decizii gresite. Nu le-a luat altcineva, le-ai luat tu. Vrei sa ti le enumar? Hai ca o fac si pe asta.

1. Ai luat masina ieftina cu cutie auto - oarecum scuzabil.
2. Ai schimbat uleiul din cutie fara a consulta manualul de service / utilizare (nu stiu in care se specifica) - absolut deloc scuzabil. Nu bagi orice lichid sperand ca o sa mearga.
3. Ai schimbat cutia auto stricata cu o alta cutie auto care nu se potriveste - absolut deloc scuzabil.
4. Restul cu cutia manuala luata din dezmembrari, ce sa mai zic... Nu crezi ca era mai intelept sa iei o cutie de pe o masina care inca era intreaga si sa o poti verifica? Cutia nu se strica pur si simplu de la sine. A fost o gresala undeva pe acolo. Ori la cumparare - cutie defecta, ori la montaj, ori la ceva adaptari pe care le-ai facut in ideea ca "merge si asa".
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 27-Mar-2013 09:52

o data cu cutia manuala trebuia luata si timoneria si VIN-ul donatoarei pentru pise
@MBC are dreptate aici,dupa cum spuneam tu esti vinovat nu masina
acum daca mai este donatoarea in parc sau te mai pot ajuta cauta sa iei VIN-ul sa pui timoneria corecta si poate reusesti sa repari cutia aia manuala
bafta
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Mie 27-Mar-2013 10:00

mbc scrie:Mai omule, cum dracu sa se potriveasca niste componente de cutie manuala pe masina care avea din fabrica cutie automata? Tu nu iti dai seama ce aberatii zici aici? Piesele masinilor se comanda pe baza VIN - codul de indentificare a vehiculului. Cum ai comandat tu piese daca VIN-ul masinii tale e, evident, de cutie automata. Tu vrei acuma sa vina Citroen sa vina sa iti de si codurile de cutie manuala care ar fi putut veni pe masina ta cu cutie auto. E o aberatie.

Ai luat mai multe decizii gresite. Nu le-a luat altcineva, le-ai luat tu. Vrei sa ti le enumar? Hai ca o fac si pe asta.

1. Ai luat masina ieftina cu cutie auto - oarecum scuzabil.
2. Ai schimbat uleiul din cutie fara a consulta manualul de service / utilizare (nu stiu in care se specifica) - absolut deloc scuzabil. Nu bagi orice lichid sperand ca o sa mearga.
3. Ai schimbat cutia auto stricata cu o alta cutie auto care nu se potriveste - absolut deloc scuzabil.
4. Restul cu cutia manuala luata din dezmembrari, ce sa mai zic... Nu crezi ca era mai intelept sa iei o cutie de pe o masina care inca era intreaga si sa o poti verifica? Cutia nu se strica pur si simplu de la sine. A fost o gresala undeva pe acolo. Ori la cumparare - cutie defecta, ori la montaj, ori la ceva adaptari pe care le-ai facut in ideea ca "merge si asa".


mbc nu vreau sa fiu rau dar eu cred ca esti genul de om care nu stie nici in ce parte se infileteaza un surub. Si la fel ca tine o sa-ti enumar pe punctele tale de ce cred asta !

1. 10.000 de euro pe un citroen c5 2003 luat in 2007 era ENORM, se cumparau si la 6000 in perioada aia, am dati atatia bani pe premisa ca iau o masina cu km putini BUNA nu un rahat la 200.000 km de pe care pica tot. Iarta-ma ca nu mi-am permis sa dau 25.000 pe una noua poate cum ti-ai permis tu, dar aveam 22 de ani pe atunci. Sunt curios daca-si permitea careva dintre voi o masina noua la varsta aia !
2. Am schimbat uleiul LA SFATUL MECANICILOR, nu ma dau a totstiutor si nu schimb piese fara sa mi se zica sa o fac!
3. Am schimbat o cutie stricata cu o cutie functionala care si in ziua de azi potrivea (nu-ti face griji ca n-am dat gauri in blocul motor !) si mergea daca nu faceam aceeasi greseala a 2-a oara, sa ascult de mecanic si sa schimb si in asta uleiul cu aceeasi tampenie de ulei.
4. Ca o iei dintr-o curte de dezmembrari sau ca iei de pe o masina fizic e EXACT aceeasi poveste.

Si spre informatia ta, nu orice piesa se ia pe VIN, daca ai stii putina mecanica ai stii treaba asta. Masinile sunt facute in serie, si majoritatea au aceleasi puncte de montaj, fie ca e cutie manuala fie ca e automata, un motor 2.0 fie ca e el diesel fie ca e benzina, cutia de viteze se prinde EXACT la fel pe motor. Cele automate potrivesc cu totul, la cele manuale sunt diferite planetarele. Singura diferenta ce a fost la cutia automata de benzina au fost rapoartele, care mi-au urcat consumul cu 2-3 %. si tin sa ma repet DACA nu eram sfatuit sa schimb uleiul in cutie cu orice rahat nici in ziua de azi nu cred ca schimbam cutia de benzina pentru ca mergea perfect. Daca stau sa ma gandesc cred ca si la prima cutie a fost exact aceeasi problema. S-a desfacut pentru electrovane in service, a curs din ulei, a fost contaminat, nu a fost completat sau a fost completat cu ulei necorespunzator si s-a ajuns la eroare.

Te rog sa nu ma acuzi ca n-am avut grija de masina asta si sa nu crezi ca am pus tot ce am crezut mai bun pe ea pt ca nu e asa. Daca aveai tu problemele astea pe parcursul a 5 ani oare bagai banii ce i-am bagat eu in ea ? Ma indoiesc !!! Sa nu mai vorbesc de nervi timp si dedicatie cata s-a pus la mijloc. In acelasi timp inainte de a fi carcotas intreaba-ma exact ce si cum am facut si-ti voi spune cu placere.

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Mie 27-Mar-2013 10:06

Rica azi ma duc sa cumpar timoneria de la cutia asta. Am vorbit de ieri la firma de dezmembrai de la care am luat-o. Voi lua si VIN-ul de pe ea ! Multumesc de sfat :)

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Mie 27-Mar-2013 10:15

Problema e extrem de simpla. Citroen C5 2.0 HDI 2001-2004 cu cutie automata au probleme la cutie TOATE vor ceva pana-n 150.000 km daca sunt rulate in oras, se supraincalzesc, au racitorul prea subtire, convertizorul patineaza si uleiul se duce naibii. n-am vazut motor de 2.2 sa aiba problema asta ce sa mai zic de 3.0 care are cutia cu 6 trepte ? E problema de fabricatie, oricine orice ar zice asta e adevarul. Poti sa-mi aperi cat vrei tu marca cand treaba e asa.

Da, recunosc ca am gresit incercand sa rezolv in unele moduri neconventionale problemele astea, dar luand in considerare banii care sunt la mijloc la asemenea reparatii nu cred ca ma poate judeca nimeni. si sunt convins ca majoritatea dintre voi ar fi luat ori decizia mea, ori ar fi vandut masina la pret de 2 lei. Ori ar fi vandut masina la pret real si ar fi "fraierit" pe viitorul proprietar. Eu am luat varianta 1. Varianta doi mi se parea inadmisibila stiind cati bani am dat pe masina aia. si varianta 3 nu sunt genul de om sa trag in piept pe nimeni si nu cred ca as fi putut dormi noaptea stiind ca am facut asa ceva !

M-am resemnat, stiu ce am sa fac de acum incolo. Masina daca o repar bine, daca nu iar e bine. Daca reusesc s-o vand la fel, e bine daca nu iar e bine. Am decis sa incep sa pun ceva banuti deoparte si sa-mi cumpar alta masina. Pana atunci exista si mijloace de transport in comun. Oamenii mai si pierd bani nu numa castiga, gandind retroactiv imi pare rau ca am facut ce am facut, trebuia sa vand masina in secunda in care au inceput aceste probleme fara sa ma atasez sentimental de ea si sa incerc s-o fac.

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Mie 27-Mar-2013 10:22

Da mai Aurelian, iti inteleg supararea.Am postat si eu o data un topic cu numele"Mai fratilor, eu cred c-o dau draq de masina"".Ca sa vad ca de fapt era o defectiune minora, dar extrem de enervanta.Am rezolvat problema la un mecanic la care ma duc de cand am cumparat masina si care a lucrat 4 ani la reprezentanta Peugeot din Tg-Jiu si care a facut stagiu de pregatire de 6 luni in Franta la uzinele grupului PSA, inainte de a-si deschide afacerea de reparatii auto Peugeot-Citroen pe cont propriu.Omul viseaza pur si simplu Peugeot-ul si Citroen-ul.
Nu ma plimb pe la alti mecanici, imi cunoaste masina deja, ii stie toate hachitele si am tot timpul cel mai competent sfat.
In rest, faptul ca ai cumparat masina cu 10.000 euro in 2007, ce sa zic...Asa era pe vremea aia, era cu dilaila, toata lumea avea bani, cumpara terenuri, vindea, dadea, iar cumpara, facea imprumuturi, toti erau oameni de afaceri, se vindea metrul patrat mai scump ca la Paris.
Dupa aia a venit usor usor criza si ne-a aratat la toti care ne e locul nostru.
In 2006 nu mai aveam masina.Dupa 2 Dacii si 3 Oltcituri ma saturasem de rable.Am vrut ceva sa miroasa a nou.M-am dus la toate bancile cu adeverintele de rigoare ca sa iau un credit pentru masina noua.Mai mult de 5500 de euro n-am putut sa iau nici mort.Asa ca mi-am luat Matiz, era singura masina noua pe care puteam s-o iau cu banii astia.
Imi aduc si acum aminte de zambetele ironice ale colegilor si prietenilor si comentariile tip: "ce mah, ti-ai luat breloc?..."
Am platit 8 OPT ani la ea (3 ani cate 2 rate la 2 banci si inca 2 ani la alta banca) si in final am facut-o de 10.000 de euro cred cu tot cu dobanzi...Si era modelul ala chior fara AC, fara airbag, fara radio, fara inchidere, fara nimic nimic...
Anul trecut am vrut si eu o masina mai mare si mai frumoasa si cu mai multe dotari, probabil toate frustrarile mele s-au spart.Asa am luat C5-ul de acum.Am vandut Matizul cu 2000, am mai pus eu inca 2000 si am rezolvat cazul.Asa era pretul atunci pentru ca nu mai e dilaila.
Am istoric de service complet, am luat-o la 92.000 km, acum am 102.000.10.000 pe an merg cu ea maxim.
Si chiar daca s-ar strica, la 4000 cat am dat pe ea, ce sa-i cer?Sa zboare?
Asa ca nu te mai supara, asa erau vremurile atunci, acum probabil ca poti sa-ti iiei alta la vreo 3000 daca iei in considerare noua taxa.Diferenta e ca nu mai e dilaila...

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Mie 27-Mar-2013 10:25

daca as fi putut ti-as fi dat like la post. E f incurajator, si-ti multumesc pt asta ! ai f mare dreptate si dupa cum spuneam si mai devreme asta am sa si fac, am sa ma resemnez si gata !

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 27-Mar-2013 10:28

nu te resemna,fa treaba cum trebuie si ai sa vii cu zambetul pe buze,ca atunci cand te ridici de pe tron, :wink: si ai sa ne zici...AM MASINA

EDIT:acum stii unde ai gresit,stii ce trebuie sa faci
bafta si spor

EDIT 2:mai stim noi unu' nu dam nume,se stie el care este :wink:
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Mie 27-Mar-2013 12:23

Cu tot raul ce se intampla sincer sa fiu am ramas socat de o chestie si vreau sa vedeti DE CE cumpar din strainatate piesele. Am fost judecat pt asta in unele mesaje mai devreme si vreau sa justific. In rpimul rand e pretul, care e cu cel puntin 20% mai mic decat ai gasi la orice producator din tara, si nu ma refer la piese aftermarket doar ci si la piesele pe origine, daca comanzi din franta o piesa pt C5, intradfevar astepti 4-5 zile sa vina, dar iti vine mult mai ieftina.

Al 2-lea motiv este pentru ca-s oameni si nu te trag in piept. Si asta o demonstrez cu urmatoarele

MESAJ TRIMIS DE MINE CATRE COMPANIA CE MI-A VANDUT AMBREIAJUL IERI 26.03.2013:

The clutch kit was fitted to my Citroen c5 by my mechanic, and it's not working, THE BEARING doesn't stay in the pressure plate, so when i push the clutch pedal; nothing happens ! he told me that the metal wire doesn't secure the bearing to the plate WHY is that and what can we do about this ?

RASPUNS AZI 27.03.2013

Hello

Sorry you are having trouble with the clutch,
I have spoke to my suppliers technical team and they said they have had this problem in the past and they said it maybe due to the bearing being fitted incorrectly, He said if the bearing gets fitted incorrectly once it will distort the metal clip(Wire) around the bearing causing it to pop out when the clutch is pulled and no matter how many times you try and fit it the bearing will keep popping out of the clutch, We are happy to get another clutch kit sent out to you as a replacement that's no problem, Would you like us to do this ?

Regards Michael

RASPUNSUL MEU AZI 27.03.2013


I wouldn't like to create any issues with your company.I'm a fair person and would like to know how we can fix this. If you can ship out only the parts needed for this i would gladly send the faulty ones back to you. If this can't be done then send me a clutch kit and i'll send you back the faulty one. I am so sorry for this. i have to pay 2 times the labor for fitting it in.

Please advise what exactly can we do and how fast can we do it. Thank you very much and i apologize again for this

RASPUNSUL LOR AZI 27.03.2013

Hello

That's fine what we will do is get a completely new clutch kit out to you and if you want to send us the faulty one back then that's fine, I have listed the address for you to send it back to below, Thank you for your patience in this matter and once again I'm sorry for the inconvenience caused.

Unit 1
Arden road Industrial estate
Arden road
Saltley
Birmingham
B8 1DL

Regards Michael

___________________________________________________________________________


Fara suparare, prin cate certuri trebuia sa trec oare aici in tara ca sa obtin asa ceva la noi in tara, lasand de-o parte ca cel mai probabil cucoana, sau domnul mi-ar fi vorbit ca la usa cortului ?
Ultima oară modificat Mie 27-Mar-2013 12:38 de către aurelian21, modificat 1 dată în total.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 27-Mar-2013 12:27

aurelian21 scrie:mbc nu vreau sa fiu rau dar eu cred ca esti genul de om care nu stie nici in ce parte se infileteaza un surub. Si la fel ca tine o sa-ti enumar pe punctele tale de ce cred asta !


Of of... eu iti zic ca actiunile tale nu sunt bune, tu zici ca eu, ca om nu stiu cum se infileteaza un surub. Pai, inafara faptului ca imi castig existenta infiletand si desfiletand suruburi (plus alte chestii) doar ca nu la masini ci la altceva, e urat din partea ta sa zici asta. Te inteleg ca esti suparat si nu o sa pun la suflet.

Mai vroiam sa iti raspund la o intrebare:
"Te rog sa nu ma acuzi ca n-am avut grija de masina asta si sa nu crezi ca am pus tot ce am crezut mai bun pe ea pt ca nu e asa. Daca aveai tu problemele astea pe parcursul a 5 ani oare bagai banii ce i-am bagat eu in ea ? Ma indoiesc !!! Sa nu mai vorbesc de nervi timp si dedicatie cata s-a pus la mijloc. In acelasi timp inainte de a fi carcotas intreaba-ma exact ce si cum am facut si-ti voi spune cu placere.'

Nu bagam banii in ea pentru ca eu stiu cand trebuie sa ma opresc. Pur si simplu. Plus ca nu imi luam cutie automata pe C5 de la bun inceput cu exceptia V6-lui si acolo e alta poveste.

Ca idee, eu am bagat banii in masina actuala, bani pe care nu o sa ii mai vad niciodata, pentru simplul fapt ca nu suport sa nu mearga calumea. Crezi ca pe mine nu m-a terminat psihic cand auzeam cum bat bieletele antirului si mecanicul nu a stiut sa imi zica ce are? Pana la urma le-am identificat singur, le-am schimbat si a fost super dupa aia.

Crezi ca mie nu imi venea sa imi smulg parul din cap cand timp de peste 1 an nici un mecanic la care am fost nu a reusit sa gaseasca problema la Xantia lui taica-mio? Pana, dupa mult timp am gasit un tip care a fost de acord sa cauta problema pana o gaseste si, de fapt, a fost turbo-ul stricat. Nu-ti imagina ca toate masinile se tin usor. Eu atat sunt de relaxat acum ca o sa primesc masina practic noua si ca altcineva se va ocupa de intretinerea ei de n-ai idee.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 27-Mar-2013 12:35

asta e marea problema la ele
nu avem mecanici sa stie cu ce se mananca citroen-ul
toti o ia pe basbaite,pe ghicite si cel care pierde este utilizatorul
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11816
    Cel mai nou membru Jamesitats