Spalarea motorului
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Pai daca speli cu jet de presiune de apa, intra pe la mufele electrice, corodeaza si dup'aia tin'te nene la defecte.
Dar scrie si in carte interzicerea spalarii motorului. la masinile mai noi este chiar un semn cand deschizi capota in care arata ca e interzisa spalarea.
Inlocuirea de filtru de aer... Da. + polen. restul? nu are rost. eu zic sa o lasi asa.
Dar scrie si in carte interzicerea spalarii motorului. la masinile mai noi este chiar un semn cand deschizi capota in care arata ca e interzisa spalarea.
Inlocuirea de filtru de aer... Da. + polen. restul? nu are rost. eu zic sa o lasi asa.
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
Ca le-am trimis si lor azi-noapte imaginile cu un e-mail alaturat si vad ca fiind inedite le-au dat chiar daca a trecut aproape o saptamana de la furtuna... apropos de comentarii la forum...poate cei care-l administeaza fac o chestie desteapta sa poti uploada poze si filmulete...ca marea majoritate au aceasta facilitate...
La buna vedere
La buna vedere
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca zici ca uleiul e ok schimba doar filtrul de aer, pe care poti sa il procuri de la orice magazin de piese.in ceea ce priveste motorul, daca nu ai cum sa il aspiri poti sa il suflii, dar nu baga jetul de apa pe el!!! acolo sunt diferite relee, senzori si alte dracii la care nu e indicat sa ajunga apa;
spalat motor
se poate spala motorul fara probleme dar trebuie sa pui un plastic pe alternator si motorul nu trebuie da fie foarte cald dar nici rece si sa eviti locul unde este procesorul masini linga acumulator in partea soferului
Dupa ce mi-am luat masina din franta motorul arata ca dracu..era doar praf si asa am rugat pe baietii de la spalatorie sa arunce un jet de apa pe el. Masina a mers ok fara nici o pb si eu am mai sters cu carpa pe ici pe colo
Inainte am avut un megane 2 si fara sa stiu m-am dus la spalatorie si l-au spalat baietii la greu. Nu a avut nimic desi un amic de al meu a avut belele la laguna2.
Deci...GOD KNOWS
Inainte am avut un megane 2 si fara sa stiu m-am dus la spalatorie si l-au spalat baietii la greu. Nu a avut nimic desi un amic de al meu a avut belele la laguna2.
Deci...GOD KNOWS
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
si eu..
problema legata de spalare este ciudata
in principiu nu are pe unde sa intre apa in motor decat pe teava de la joja, capacul de la culbutori sau mai rar prin furtunul de la evacuare al gazelor
problema se pune la anexe (partea electrica si electronica
desi bag mana in foc la calc si la relee daca ai capace nu are cum sa intre apa
ramane problema la alternator eventual electromotor si galeria de evacuare daca este f incinsa ar putea sa crape in contact cu apa
eu personal am spalat-o fara nici un fel de problema
AM OCOLIT PE CAT SA PUTUT ALTERNATUTUL SI PARTEA ELECTRICA adic nu l-am lasat pe ghita de la spalatorie sa dea in nestire el acolo cu apa ci am pus mana si am dat eu si nu am avut probleme asa ca zic eu poti sa incerci
in principiu nu are pe unde sa intre apa in motor decat pe teava de la joja, capacul de la culbutori sau mai rar prin furtunul de la evacuare al gazelor
problema se pune la anexe (partea electrica si electronica
desi bag mana in foc la calc si la relee daca ai capace nu are cum sa intre apa
ramane problema la alternator eventual electromotor si galeria de evacuare daca este f incinsa ar putea sa crape in contact cu apa
eu personal am spalat-o fara nici un fel de problema
AM OCOLIT PE CAT SA PUTUT ALTERNATUTUL SI PARTEA ELECTRICA adic nu l-am lasat pe ghita de la spalatorie sa dea in nestire el acolo cu apa ci am pus mana si am dat eu si nu am avut probleme asa ca zic eu poti sa incerci
si eu am spalat motorul la un golf IV SDI intr-o spalatorie de rahat, si nu s-a intamplat nimic. DAR asta nu inseamna ca merita riscul. eu eram prea mic
pe vremea aia si habar nu aveam ce se poate intampla. daca 90% din spalari nu se soldeaza cu incidente, asta nu inseamna ca tu nu ai putea fi intre cei 10% nefericiti. eu sunt de parere ca daca mugurel a zis ca nu e bine sa speli motorul, sa nu-l speli. sincer, cred are mai multa experienta decat noi toti la un loc si este cel mai in masura sa iti spuna ce e bine si ce nu.
.
poate ai putea (e doar o parere) sa incerci cu un STEAMER, cred ca stii, un generator de jet de abur. astept o parere legata de ideea asta si de la ceilalti.
Cat despre consumabile, nu vad de ce sa schimbi uleiul. schimba filtrele de praf si polen. ca ele sunt clar incarcate cu nisip.nu cred ca trebuie sa le iei originale. un filtru de aer MANN, Fleetguard, etc. cred ca sunt ok. si la preturi ok.


poate ai putea (e doar o parere) sa incerci cu un STEAMER, cred ca stii, un generator de jet de abur. astept o parere legata de ideea asta si de la ceilalti.
Cat despre consumabile, nu vad de ce sa schimbi uleiul. schimba filtrele de praf si polen. ca ele sunt clar incarcate cu nisip.nu cred ca trebuie sa le iei originale. un filtru de aer MANN, Fleetguard, etc. cred ca sunt ok. si la preturi ok.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
nu spalati motorul pt nimik in lume...nu riscati inutil...
c5-ul este o masina cu f multa electronica pe ea fata de alte modele si nu cred ca vreti sa incapeti pe mana celor de la ats sau champion....
cati dintre voi a demontat capacul de la partea electronica?
sub acel capac este uin intreg bloc electronic cu relee si mufe cu f multi pini(posibile surse de defecte ulterioare), precum si o serie de 8 sigurante de curent mare...
nici nu vreau sa ma gandesc cat v-ar kinui un simplu contact imperfect la acest bloc...
si mai ganditi-va ca un contact imperfect pe un circuit de curent mic, e ingrozitor de depistat...
spunea cineva de 500 ron pt filtre.... sunt cumva de la nava challenger?
filtrul motorina=40 ron
filtrul ulei=35 ron
filtrul polen =65-70ron
ulei total 5w=~20ron/l
faceti voi socoteala
c5-ul este o masina cu f multa electronica pe ea fata de alte modele si nu cred ca vreti sa incapeti pe mana celor de la ats sau champion....
cati dintre voi a demontat capacul de la partea electronica?
sub acel capac este uin intreg bloc electronic cu relee si mufe cu f multi pini(posibile surse de defecte ulterioare), precum si o serie de 8 sigurante de curent mare...
nici nu vreau sa ma gandesc cat v-ar kinui un simplu contact imperfect la acest bloc...
si mai ganditi-va ca un contact imperfect pe un circuit de curent mic, e ingrozitor de depistat...
spunea cineva de 500 ron pt filtre.... sunt cumva de la nava challenger?
filtrul motorina=40 ron
filtrul ulei=35 ron
filtrul polen =65-70ron
ulei total 5w=~20ron/l
faceti voi socoteala
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo